رَهی نو

معرفی صفر تا صد کافه و رستوران‌های هتل بزرگ فردوسی تهران

تعداد بازدید: ۱۴۴۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

هتل فردوسی تهران، یک هتل چهار ستاره لوکس و بین‌المللی در مرکز پایتخت ایران است. برای دسترسی به این هتل باید به میدان امام خمینی، خیابان فردوسی جنوبی و بعد، خیابان کوشک مصری بروید. کنار ساختمان وزارت امور خارجه، می‌توانید ساختمان هتل بزرگ فردوسی را ببینید. این هتل امکانات کامل رفاهی را با بالاترین کیفیت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل فردوسی، وجود رستوران‌های متنوع در آن است. حتی درصورتی که مسافر و مهمان هتل نباشید، اگر گذرتان به مرکز شهر تهران افتاد، پیشنهاد می‌کنیم برای خوردن یک وعده غذای لذیذ و باکیفیت، حتما خود را مهمان یکی از رستوران‌های هتل فردوسی کنید. این رستوران‌ها غذاهای رنگارنگ و خوشمزه‌ای را ارائه می‌دهند که هر ذائقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. در ادامه با انواع رستوران‌های هتل بزرگ فردوسی تهران آشنا می‌شویم. با سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو همراه باشید.



معرفی-رستوران-هتل-بزرگ-فردوسی1


رستوران سنتی ترمه هتل فردوسی تهران


اولین رستوران هتل بزرگ فردوسی که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم، رستوران سنتی ترمه است. در این رستوران، می‌توانید طعم بی‌نظیر غذاهای اصیل ایرانی را بچشید. سالادها و پیش‌غذاهای رستوران ترمه بسیار خوش‌طعم هستند. همچنین در طراحی دکوراسیون، از عناصر معماری سنتی بهره گرفته شده است تا با نوع غذاهایی که سرو می‌شود، هماهنگی و هارمونی داشته باشد. 
موسیقی آرام سنتی که در سراسر رستوران به گوش می‌رسد، لذت غذا خوردن را دوچندان و اشتها را باز می‌کند. در صورتی که به موسیقی زنده علاقه‌مند هستید، بهتر است برای وعده شام به این رستوران مراجعه کنید؛ چرا که نوازندگان هر شب از ساعت 8:30، نواختن موسیقی به صورت زنده را شروع می‌کنند.
اگر برای مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی خود به دنبال رستورانی هستید که غذاهای سنتی را به بهترین نحو ممکن تهیه کند، رستوران ترمه می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در صورت تمایل می‌توانید روی تخت‌های سنتی بنشینید و غذایتان را نوش جان کنید. میز و صندلی‌های رستوران ترمه با پارچه‌های سنتی تزئین شده‌اند و می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. 



رستوران-سنتی-ترمه-هتل-فردوسی-تهران1

 

رستوران زیتون هتل بزرگ فردوسی تهران


دومین رستوران هتل بزرگ فردوسی که طرفداران زیادی دارد، رستوران زیتون است. بهترین غذاهای لاکچری را در منوی این رستوران می‌توان پیدا کرد. از انواع غذاهای دریایی از جمله ماهی و میگو کبابی و سوخاری گرفته تا انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، استیک، اسکالوپ و سایر خوراک‌های لذیذ که توسط سرآشپز ماهر رستوران زیتون، با مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه غذای اصلی آماده شود، حتما سوپ مخصوص رستوران زیتون را سفارش دهید. این سوپ بسیار خوشمزه است. همچنین می‌توانید در کنار غذایتان، یک نوشیدنی خنک و سالاد هم میل کنید.

 

 
رستوران فرانسوی هتل بزرگ فردوسی تهران


سومین رستوران هتل بزرگ فردوسی که طرفداران بسیاری دارد، رستوران فرانسوی است. این رستوران وسعت کمی داشته و می‌تواند از 80 مهمان پذیرایی کند. طراحی دکوراسیون رستوران فرانسوی، از نوع کلاسیک اروپایی است. میزها با گل و دستمال سفره تزئین شده‌اند. در منوی رستوران انواع غذاهای فرانسوی دیده می‌شود که می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. به طور کلی رستوران فرانسوی برای مهمانی‌های خاص و رسمی مناسب است.



رستوران-فرانسوی-هتل-بزرگ-فردوسی-تهران1


بوفه صبحانه هتل بزرگ فردوسی


همانطور که دیدید، تنوع رستوران هتل فردوسی بسیار بالاست. با این حال، شاید دوست داشته باشید دوستانتان را برای صبحانه مهمان کرده و این وعده مهم را در محیطی جذاب میل کنید. بوفه صبحانه هتل بزرگ فردوسی مخصوص افرادی است که به سلامتی و کیفیت غذاهای خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و می‌خواهند روز خود را با صبحانه‌ای دلچسب، شامل نان تازه و انواع خوراکی‌های پرانرژی و مغذی آغاز کنند. محبوب‌ترین غذاهای بوفه صبحانه عبارتند از نیمرو، املت، حلیم، عدسی، آب میوه، پنیر، کره، مربا و عسل. پرسنل این بوفه بسیار شاد هستند و علاوه بر سرویس‌دهی خوب، در ابتدای روز انرژی مثبت به مهمانان می‌دهند.


بوفه ناهار و شام هتل بزرگ فردوسی


بوفه ناهار و شام هتل بزرگ فردوسی در هر سه رستوران فرانسوی، زیتون و ترمه، آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز است. پرسنل این رستوران‌ها، آموزش‌دیده و حرفه‌ای هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا شما در مدت زمان حضورتان هیچ گونه کم و کاستی احساس نکنید. مطمئن باشید اگر یک بار در بوفه ناهار و شام هتل بزرگ فردوسی غذایتان را نوش جان کنید، مشتری ثابت این رستوران‌ها خواهید شد. 



بوفه-ناهار-و-شام-هتل-بزرگ-فردوسی1


کافی‌شاپ هتل بزرگ فردوسی تهران


کافه هتل بزرگ فردوسی تهران در بخشی از لابی این هتل قرار دارد و هر روزه پذیرای مهمانان عزیز است. در این کافی شاپ، با انواع میان‌وعده‌ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای خوشمزه از شما پذیرایی می‌شود. محیط کافی شاپ، دلباز و دکوراسیون آن مدرن است. اگر برای قرارهای دوستانه خود به دنبال یک کافی شاپ شیک در مرکز تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم کافه هتل بزرگ فردوسی تهران را انتخاب کنید. بعد از قرار در کافی شاپ هم می‌توانید به یکی از رستوران‌های هتل فردوسی بروید و طعم غذاهای بهترین سرآشپزها را بچشید.


فست فود رستوران هتل فردوسی تهران


اگر به دنبال یک فست فود خوب هستید تا هوس شما را برای خوردن این غذاهای لذیذ برطرف کند، به فست فود رستوران هتل بزرگ فردوسی تهران بروید. سیب‌زمینی‌های ترد و خوشمزه، انواع پیتزا، ساندویچ و همبرگرهای آبدار، تنها تعدادی از گزینه‌های خوشمزه موجود در این فست فود هستند. خوب بودن این فست فود فقط بخاطر غذاهایش نیست بلکه دکوراسیون آن هم بسیار جالب بوده و حتی اگر گرسنه نباشید هم، دلتان می‌خواهد که غذاهای منو را امتحان کنید. سرآشپز فست فود رستوران در تهیه پیتزاها، دست و دلباز است. حتی پیتزاهای یک نفره می‌توانند دو نفر را سیر کنند. پس اگر شما هم از طرفداران غذاهای فست‌ فودی هستید، حتما سری به رستوران هتل بزرگ فردوسی تهران بزنید.


سخن پایانی


هتل بزرگ فردوسی تهران با ارائه خدمات عالی در سطح بین‌المللی، توانسته رضایت مهمانان خود را به دست آورد. با این حال، خدمات و مزایای این هتل به پذیرایی از مهمانان خلاصه نمی‌شود. اگر در مرکز تهران به دنبال یک رستوران درجه یک ایرانی، فست فود یا یک رستوران فرانسوی خوب باشید، ساکنین محلی به شما رستوران هتل بزرگ فردوسی را معرفی خواهند کرد. 
در صورتی که برای سرو یک صبحانه مقوی به دنبال یک رستوران عالی هستید، می‌توانید روی بوفه صبحانه هتل فردوسی حساب کنید. بعد از سرو یک وعده غذای خوشمزه توصیه می‌شود از جاذبه‌های اطراف این هتل بازدید کنید تا تفریحتان کامل شود. برخی از جاذبه‌های نزدیک هتل عبارتند از کاخ گلستان، دروازه تهران (سر در باغ ملی)، موزه سکه و جواهرات، موزه آبگینه، عمارت امین‌السلطان، کلیسا کانسولاتا و بازار بزرگ تهران.


سوالات متداول


آیا استفاده از پارکینگ رستوران هتل فردوسی تهران رایگان است؟


بله، اما این پارکینگ ظرفیت محدودی دارد و ممکن است در ساعات اوج شلوغی، جای پارک پیدا نکنید.


جاذبه‌های نزدیک رستوران هتل فردوسی تهران کدام‌اند؟


کاخ گلستان، دروازه تهران (سر در باغ ملی)، موزه سکه و جواهرات و موزه آبگینه تنها چند مورد از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل بزرگ فردوسی تهران هستند.

 

چگونه می‌توانم از تخفیف رزرو اتاق در هتل بزرگ فردوسی استفاده کنم؟


شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021، از تخفیف‌ رزرو اتاق در هتل بزرگ فردوسی تهران استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سمیرا میرحسینی ۱۴۰۲/۷/۱۰

رستوران فرانسوی هتل بزرگ فردوسی تهران برای مهمانان خاص و رسمی مناسب است مدیرم یکبار مهمانانش رو اونجا برد و خیلی رضایت داشت

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۲

سمیرای عزیز از اینکه تجربتون رو در سایت رهی نو ثبت نمودید سپاسگزاریم نظرات شما راهنمای انتخاب دیگر دوستان خواهد بود

ریحانی ۱۴۰۲/۶/۲۷

چه خوب که رستورانهای هتل بزرگ فردوسی رو معرفی کردید نزدیک محل کارم هم هست میتونم با دوستام همینجا قراربزارم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۶/۲۸

ریحانی عزیز ممنون از اینکه وقت گذاشتید و نظرتون رو ثبت نمودید امیدواریم که لحظات خوشی پیش رو داشته باشید

مینا ۱۴۰۲/۴/۲۵

هتل فردوسی بزرگ تهران با اینکه خیلی هتل قدیمی هست واقعا زیباست مخصوصا رستوران سنتی ترمه ش

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۴

مینای عزیز بسیار ممنون از اظهار نظرتون امیدواریم بقیه دوستان نیز از نظر شما استفاده کنند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...