رَهی نو

معرفی رستوران ها و کافی شاپ هتل آپارتمان تاج محل در رهی نو

تعداد بازدید: ۷۶۹ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

زمانی که نام هند را می‌شنویم، قطعا اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد، ساختمان تاج محل است. جالب است بدانید، در همین تهران هتلی وجود دارد، که در آن رستوران تاج محل با غذاهای بومی هندی و ایرانی طبخ می‌شوند. شما می‌توانید از طریق سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، در هتل آپارتمان تاج محل تهران اقامت داشته باشید و از خدمات رفاهی و امکانات آن استفاده کنید.
البته؛ لازم به ذکر است، برای رفتن به رستوران‌‎های این هتل، نیازی نیست حتما در آن‎‌جا اتاق رزرو کنید.

مختصری درباره هتل تاج محل

هتل آپارتمان تاج محل تهران، سمت شمال شهر و در محدوده خیابان ملاصدرا، کنار بزرگراه همت واقع شده است. اگرچه هتل قدمتی 20 ساله دارد، با این حال؛ در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده و تجهیزاتی مدرن و مجهز در آن به کار رفته است. موقعیت قرارگیری هتل خارج از محدوده ترافیک بوده، این امر موجب شده است که دسترسی راحتی به جاهای دیدنی تهران مانند: باغ ایرانی و خزندگان، موزه پول و پارک آب و آتش و... داشته باشید.

لابی-هتل-تاج-محل

تصورش را بکنید، چقدر هیجان‌انگیز می‌شود که می‌توانید به محیطی کاملا استثنایی بروید و در رستوران هندی هتل تاج محل، طعم و مزه غذاهایی را بچشید که معرف فرهنگی بسیار کهن است. جایی که بخش بزرگی از آن، با ادویه‌های رنگارنگ و خوش‌بو و البته منحصر به‌فرد گره‌خورده است.

معرفی رستوران هتل آپارتمان تاج محل تهران

آیا تا به حال به رستوران هندی هتل تاج محل رفته‌اید؟ غذاهای تند با ادویه‌های هندی را امتحان کرده‌اید؟
معمولا غذاهای تند با ذائقه اکثر ایرانی‌ها، مخصوصا جنوبی‌های عزیز سازگاری دارند. در این مقاله، رستوران هندی هتل تاج محل را به کسانی که غذاهای هندی دوست دارند یا افرادی که می‌خواهند برای یک بار هم که شده غذاهای تند را تست کنند، پیشنهاد می‌دهیم.

رستوران‌های این هتل، جزو خاص‌ترین و شیک‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌آیند. طعم غذا‌هایی که در رستوران‌های تاج محل طبخ می‌شوند، زبانزد خاص و عام شده‌اند. در این رستوران‌ها، فضایی فوق‌العاده زیبا حاکم است؛ همین امر سبب می‌شود تا لذت صرف غذا را دو چندان کند. پس اگر به دنبال طعم بی‌نظیر و اصیل غذای هندی هستید، حتما به رستوران اصلی هتل سر بزنید.

رستوران-تاج-محل-1

هتل آپارتمان تاج محل تهران دارای دو رستوران مجزا به نام‌های رستوران تاج محل و رستوران گیلکی است. هرکدام از این‌ها منوی جذاب و مختص به خود را دارند که باتوجه به سلایق، می‌توانید غذای خوش طعم‌شان را نوش جان کنید.
در حالت کلی، رستوران فضایی کم نور دارد تا محیطی رویایی به‌همراه آرامش برایتان رقم بزند. گفتنی است، دربدو ورود یک خانم با آرایش زیبا، ساری و پوشش هندی نشسته است، تا در صورت تمایل داشتن میهمانان برایشان خال هندی بگذراد.

طعم‌‌های لذید و خوش عطر در رستوران هتل آپارتمان تاج محل تهران

میان تمام غذاهای منوی رستوران هندی هتل تاج محل، بعضی از آن‌ها به فرهنگ و ذائقه ایرانی‌ها بیشتر شباهت دارند. برای مثال: می‌توانید با یک پیش غذا مانند، سوپ یا چیکن پاکورا، سوپ مرغ، سوپ دال و…شروع کنید و بعد انتخاب‌هایی از غذاهای برنجی نظیر: پلو بریانی، برنج کاری یا میگو بریانی داشته باشید. همچنین امتحان ماهی ماسالا، میگو ماسالا که جزو غذاهای دریایی هستند، به شدت پیشنهاد می‌شوند.

اگر هم طرفدار گوشت سفید هستید، کاری مرغ، جوجه ماکانی، چیکن دوپیازه، چیکن پاتیلا، چیکن شاهی مخصوص تاج‎ محل را حتما تست کنید. یکی از خاص‌ترین طعم‌ها در بین همه‎‌ی این‌ها، غذاهای تنوری مثل کشمیری ‌کباب، ماهی تیکه، جوجه تیکه و میگو تنوری و نان‌های مخصوص هندی با اسم‌های سبزی پراتا، قیمه نان، نان مخصوص تاج‌محل، روتی، پراتا پنجابی و... است .

رستوران-تاج-محل-2

به یاد داشته باشید، هنگام سفارش دادن غذا، تعداد نفرات را در انتخاب‌های خود در نظر داشته باشید. حجم غذاهای هندی از غذاهای ایرانی بیشتر است و یک وعده غذا می‎‌تواند دو نفر را سیر کند. البته بستگی به حجم غذاخوردن شما دارد. همچنین می‌توانید، چند مدل غذای متفاوت سفارش دهید تا از تنوع تمام طعم‌ها لذت کافی را ببرید.

رستوران اصلی

رستوران هندی تاج محل، با معماری خاص و بی‌نظیر هندوستانی طراحی و ساخته شده است. در بدو ورود به این رستوران با طرح‌ها و نگاره‌های هندی روی دیوار و ستون‌ها روبرو خواهید شد. همچنین، با دیدن مجسمه‌های سنتی هندی مثل بودا، فیل‌ها و گلدان‌های زیبا، شگفت‌زده می‌شوید. در  این رستوران، گل‌های طبیعی که عطر خوش آن‌ها در فضا پخش شده به مشمام می‌رسد.

حتی؛ صندلی‌هایی که برای نشستن میهمانان وجود دارند کاملا به سبک هندی ساخته شده اند. هنگام نشستن با خیره شدن به کنده کاری‌های تصویر تاج محل برروی دیوارها و گچبری خاصی که روی سقف ایجاد شده است، شما را محو تماشا خواهد کرد. همان‌طوری که در حال تماشای فضای داخلی رستوران هستید، بوی خوش غذاهای هندی شما را مسخ ‌کرده و از اینکه جای فوق‌العاده‌ای را برای میل کردن غذایتان انتخاب کرده اید خوشحالتان می‌کند.   

منوی رستوران هندی تاج محل

همان‌طور که انتظار می‌رود، منوی رستوان تاج محل لیستی از انواع غذاهای هندی خوش طعم دارد. بهترین غذاهایی که می توان نام برد عبارتند از: مرغ کره ای، چیکن تندوری، کشمیری پلو، مرغ کاری، رول کباب، گوشت دو پیازه و...
ناگفته نماند، همراه تمامی غذاها، نان محلی و تازه سرو می‌شود. گارسون‌های رستوران باخوش‌رویی تلاش می‌کنند طبق خواسته شما، غذایی که سفارش داده بودید را با نهایت احترام برایتان بیاورند. بوی خوش غذای هندی تحریکتان می‌کند تا هرچه سریع‌تر غذایتان را نوش جان کنید.

لازم به ذکر است، غذاهای پخته شده در رستوران هندی تاج محل، به تندی غذاهای کشور هند نیستند تا با ذائقه ایرانی‌ها سازگاری داشته باشند. پس نگران نباشید، تندی غذاها اذیتتان نخواهد کرد. همچنین، وجود سرآشپز ایرانی که کاملا با طبخ غذاهای هندی آشنایی دارد، به معروفیت این رستوران افزوده است.

منوی-تاج-محل-1


رستوران گیلکی ماهی ماهی 

در رستوران گیلکی ماهی ماهی، انواع غذاهای سنتی گیلانی پخته می‌شوند و با بالاترین کیفیت ممکن آماده سرو هستند. شما می‌توانید مزه فوق‌العاده غذاها به‌خصوص عطر آن‌ها را با تمام وجودتان حس کنید. سرآشپز رستوران، با مواد اولیه تازه و مرغوب غذاهایش را آماده سازی می‌کند. همین امر سبب شده تا افرادی که از غذاهای گیلانی این رستوران میل می‌کنند، هرگز طعمشان را فراموش نخواهند کرد. 

رستوران گیلکی هتل، انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ شمالی نظیر: میرزا قاسمی، ماهی دودی، باقالاقاتوق، کته ماست و... را به بهترین شکل تهیه می‌کند. از دیگر مزایای رستوران، می‌توان به معماری خاص ایرانی، دکوراسیون، صندلی‌های شیک اشاره کرد، و از همه مهم‌تر وجود آب‌نمایی جذاب که فضایی فوق‌العاده را پدید آورده است.

گیلگی-تاج-محل-2

منوی رستوران گیلگی ماهی ماهی هتل آپارتمان تاج محل تهران

منوی رستوران گیلکی تاج محل، تنوع زیادی از غذاهای معروف دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد. از جمله: سیاح کباب، باغچه قانوغ، ماهی سفید، سبزی پلو با ماهی و... جزو معروف‌ترین آن به شمار می‌آیند. همچنین، ماهی‌هایی که برای پخت استفاده می‌شوند، از تازه‌ترین ماهی‌های دریای خزر بوده به همین دلیل، خوردن ماهی در این رستوران حرف اول را در میان مشتریانش می‌زند. فضای رستوران، به همراه عطر و بوی گیلگی طوری است که گویی در یکی از رستوران‌‎های شمال در حال میل کردن غذا هستید. گفتنی است، قیمت غذاها از لحاظ اقتصادی نسبتا گران به نظر می‌رسد، اما به دلیل حجم و کیفیت بی‌نظیری که دارد قابل چشم پوشی است.

گیلگی-تاج-محل-1


کافی شاپ تاج محل، پیشنهادی ایده‌آل برای قرار دوستانه

کافی‌شاپ، در لابی هتل آپارتمان تاج محل تهران واقع شده که از میهمانان خود به خوبی پذیرایی می‌کند. همچنین محیط کم‌نور، فضای رویایی برای یک قرار دوستانه یا حتی عاشقانه ایجاد کرده است. وجود تابلوهای خاص و رمانتیک، محیط را زیباتر کرده و بهترین مکان برای یک عصر تعطیلی است. در این کافه، انواع قهوه‌ و بهترین کیک‌ها ارائه می‌شوند و تجربه لذیذی برایتان به ارمغان می‌آورند. 

چراکه؛ باریستا و کیک پزهای حرفه‌‎ای در این مجموعه مشغول به کار هستند. این بخش از هتل، به صورت 24 ساعته بوده و هر زمان که احتیاج به خوردن قهوه و آب میوه‌های طبیعی داشته باشید می‌توانید به کافی شاپ سر بزنید.
البته؛ اگر در اتاق‌های هتل اقامت داشته باشید، تنها با یک تماس می‌توانید از رستوران و کافی‌شاپ سفارش دهید و در اتاقتان میل کنید.

کافه-هتل-تاج-محل-1


ساعت کاری رستوران هتل آپارتمان تاج محل تهران

رستوران هندی هتل تاج‌ محل در تمام روزهای هفته منتظر پذیرایی از شما عزیزان است. اگر برای صرف ناهار قصد رفتن به اینجا را دارید، از ساعت ۱۲ تا ۱۶ بعدازظهر زمان مناسبی است.
در غیراینصورت، برای وعده شام از ساعت ۱۹ تا ۲۳:۳۰ شب زمان دارید به رستوران بروید. 
لازم است بدانید، فضای این رستوران نسبتا بزرگ است و برای پذیرایی از حدود ۸۰ نفر کاملا ایده‌ال است، اما؛ بهتر است برای شب‎‌های آخر هفته و تعطیلات رسمی میز رزرو کنید تا نگرانی بابت شلوغی و پرشدن سالن نداشته باشید.

کلام آخر

اگر هتل آپارتمان تاج محل را با دیگر هتل‌های 5 ستاره تهران مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که در یک هتلی کاملا متفاوت، با سبک و سیاق هندوستان، تجربه لذت بخشی را برای خود رقم می‌‎زنید. در این مطلب رستوران‎‌های موجود در هتل را به صورت کامل معرفی کرده‌‎ایم تا با آگاهی و اطلاعات دقیق، به هتل رفته و خاطرات به‌یادمانی در کنار عزیزانتان را ثبت کنید. پس اگر به رستوران هتل آپارتمان تاج محل رفته‌اید یا قبلا در آن‌جا غذا میل کرده‌اید، حتما در بخش نظرات تجربه خودتان را به اشتراک بگذراید.  کدام غذاها را در اینجا امتحان کرده‌اید؟  کدام غذا را بیشتر از همه دوست داشتید و خوردنش را به بقیه هم پیشنهاد می‌کنید؟

سوالات متداول

آدرس هتل آپارتمان تاج محل تهران کجا است؟

تهران، میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹

آیا هتل تاج محل پارکینگ دارد؟

بله، این هتل با ظرفیت 40 خودرو، پارکینگ رایگان دارد.

آیا برای رزرو رستوران، باید در هتل اقامت داشته باشیم؟

خیر، رستوران‌های تاج محل برای عموم آزاد است. فقط بهتر است، با هتل تماس گرفته و میز رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سنگی میترا ۱۴۰۲/۷/۱۳

تاج محل هتل قدیمی و خوبی هست بنظرم که مدیرما برای مهمانانش همیشه میگیره و البته بخاطر نزدیکی به شرکت هست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

میترای عزیز همینطور که گفتی قدیمی هست و برای مهمانان رسمی مناسب ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو

میثم ۱۴۰۲/۴/۲۵

قبلا رستوران گیلکی تاج محل عالی بود الان نمیدونم باقالا قاتوقی که خوردیم اونجا هنوز مزه ش به دهن من و دوستام هست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۴

میثم جان از ثبت نظرتون در سایت رهی نو سپاسگزاریم و امیدواریم همواره تجربیات خوب و عالی داشته باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...