رَهی نو

معرفی صفر تا صد کافه و رستوران هتل ویستریا تهران

تعداد بازدید: ۱۹۴۳ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

هتل 5 ستاره ویستریا، در یکی از مناطق مرتفع و خوش آب و هوای تهران واقع شده است که دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری دارد. نزدیک بودن هتل به اماکن دیدنی شهر تهران مانند: میدان تجریش، مرکز خرید ارگ، کاخ سعدآباد و باغ فردوس موجب شده تا مسافران زیادی ویستریا را برای اقامت خود انتخاب کنند. این هتل، چشم‌انداز زیبایی از رشته کوه‌‎های البرز دارد که نظر افراد را به خود جلب می‎‌کند.

با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله، نگاهی به رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل ویستریا داشته باشیم.

 

ویستریا-لابی


چرا هتل ویستریا معروف است؟


پیش از معرفی رستوران و کافی‌شاپ هتل ویستریا، اجازه دهید تا دلیل جذابیت آن را با هم بررسی کنیم. این هتل پنج ستاره، یکی از بهترین هتل‌های شهر تهران بوده که با داشتن امکانات و سرویس‌دهی باکیفیت، تجربه‌ای بی‌نظیر برای اقامت لوکس و راحت را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل در خیابان دربند، به عنوان یکی از خوش آب و هواترین محله‌های تهران قرار گرفته و به مهمانان خود این امکان را می‌دهد تا از طبیعت زیبا و هوای مطبوع تجریش لذت ببرند. 


در هتل ویستریا تهران، اتاق‌هایی با دکوراسیون شیک و مدرن و امکانات رفاهی کامل، به میهمانان ارائه داده می‌شود. برخی از امکانات این اتاق‌ها شامل: تلویزیون ال سی دی با صفحه نمایش بزرگ، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت رایگان می‎‌گردد. همچنین، برخی اتاق‌ها دارای تراس با منظره‌ای شگفت‌انگیز روبه شهر تهران است.

اما؛ ویژگی برجسته هتل ویستریا، رستوران و کافی شاپ آن است. رستوران هتل ویستریا با منوی بین‌المللی و ایرانی خود، امکان سرویس‌دهی در یک محیط لوکس و دلنشین را  برای مهمانان، فراهم می‌سازد. کافی شاپ هتل ویستریا نیز با ارائه منوی متنوعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد و سرو انواع کیک‌ها و مافین‌ها، ساعات خوشی را برای مهمانان خود به ارمغان خواهد آورد.

 

 

ویستریا-لابی2

 

بوفه ناهار و شام رستوران هتل ویستریا تهران

 

همان‌گونه که گفته شد، در حال حاضر فقط یک رستوران در هتل مجلل ویستریا فعال است. اما همین یک رستوران، با کیفیت بالا و تنوع بی‌نظیر غذاهای خود، برای هر سبک و سلیقه‌ای کافی است. این رستوران با داشتن دکوراسیونی لوکس، مدرن و چشم‌نواز، محیطی آرام و دلنشین برای نشستن و سرویس‎‌‌دهی به میهمانان خود ایجاد کرده است.

 

 

رستوران-ویستریا-2

 


منوی رستوران هتل ویستریا دارای انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی با تمرکز بر فرهنگ غذایی ایرانی است. برخی از غذاهای معروف این هتل شامل: کباب، چلوکباب، خورشت قیمه، برنج، سالاد، غذاهای دریایی، استیک و ... می‌گردد. همچنین، رستوران هتل ویستریا تهران به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری میهمانی‌های شاد و مجلل از جمله مراسم عروسی، مجالس شب یلدا، مراسم تولد و... شناخته می‌شود.

شما می‌توانید برای رزرو هتل ویستریا، به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو مراجعه نموده یا با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021 تماس حاصل نمایید. به این ترتیب علاوه بر اقامت در یک هتل باکیفیت، از غذاهای متنوع و لذیذ رستوران هتل ویستریا نیز، بهره‌مند خواهید شد.

 

 

رستوران-ویستریا1

 

 

 

بوفه صبحانه رستوران هتل ویستریا تهران

 

بوفه صبحانه هتل ویستریا، یکی از قابل توجه‌ترین مزایای این هتل است که به میهمانان خود، امکانات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. با توجه به کیفیت بالا و متنوع بودن انواع غذاها، بوفه صبحانه هتل از نظر میهمانان، جزو بهترین بوفه سلف سرویس برای سرو صبحانه انتخاب شده است.

 

صبحانه-ویستریا

 

 

بوفه صبحانه هتل ویستریا شامل انواع نان صبحانه، پنکیک و وافل در طعم‌های مختلف، سبزیجات تازه، میوه‌های تازه، مربا و عسل، پنیرهای مختلف، غذاهای سرد و گرم و دسرهای خاص است. علاوه‌براین، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از جمله شیر، قهوه، نسکافه، آب میوه‌های تازه و ...، همه روزه در اختیار مهمانان ساکن و غیر ساکن در هتل قرار می‌گیرد.

 با توجه به این که بوفه صبحانه هتل ویستریا در فضای روشن، آرام و دلنشین سرو می‎‌شود، میهمانان می‌توانند در این فضا با دوستان و خانواده‌، صبحانه‌ی خود را با شادی و خاطره‌ای خوش بگذرانند.

 

 

صبحانه-ویستریا-1

 

 

 

کافی‌شاپ هتل ویستریا تهران

 

کافی شاپ هتل ویستریا، یکی از مکان‌هایی است که با فضای دلچسب و راحتی که دارد، امکان گذراندن اوقاتی لذت بخش را برای میهمانان خود فراهم می‌سازد. در این کافی شاپ، میهمانان می‌توانند انواع جلسات کاری یا دورهمی‌های دوستانه خود را برگزار کنند. دکوراسیون کافی شاپ هتل، بسیار زیبا بوده و محیطی گرم و صمیمی برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. 
لازم به ذکر است، سرو انواع فست فود، غذاهای ایتالیایی و نوشیدنی‌های خوشمزه از نقاط قوت این کافه محسوب می‌شوند. همچنین، پرسنل حرفه‌ای کافی‌شاپ هتل ویستریا در سریع‌ترین زمان ممکن، سفارش‌ها را آماده کرده و به بهترین شکل از شما پذیرایی خواهند کرد.

 

کافه-ویستریا1

 

 


به طور کلی، کافی‌شاپ هتل ویستریا انتخاب خوبی برای گذراندن اوقات فراغت یا برگزاری جلسات کاری به صورت رسمی و غیر رسمی است. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به تهران را دارید یا ساکن تهران هستید، اما؛ تاکنون به هتل ویستریا نرفته‌اید، حتما سری به این کافی‌شاپ زیبا بزنید و تجربه خود را با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

 

 

کاقه-ویستریا-2

 


سایر رستوران‌های هتل ویستریا تهران


اگرچه در حال حاضر فقط یک رستوران و یک کافی‌شاپ در این هتل پنج ستاره فعال هستند، اما بسیاری از افراد، هتل ویستریا را با رستوران اسکای لانژ، رستوران رویال و روف گاردن آن به یاد می‌آورند. مشخص نیست این رستوران‌ها بار دیگر چه زمانی آغاز به کار خواهند کرد، اما در ادامه به معرفی کلی هر یک از این رستوران‌ها می‌پردازیم.

 

 

رستوران رویال هتل ویستریا

 

یکی از زیباترین و بزرگترین رستوران‌های این هتل، رستوران رویال نام داشت که در طبقه اول مجموعه قرار گرفته بود. بوفه صبحانه رویال، جزو بهترین سلف سرویس‌ها به شمار می‌آمد که مکانی خاص با سرو غذاهای منحصر به فرد ایرانی و بین‌ المللی بوده است. این رستوران با داشتن تنوعی از صبحانه گرم، سرد، آبمیوه‌های طبیعی و منویی گسترده با طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی، همواره پذیرای مهیمانان و مسافران بود. 
رستوران رویال هتل ویستریا، تجربه طعمی متفاوت را برای شما و همراهانتان رقم می‌زد. همچنین، پرسنل‌ حرفه‌ای این مجموعه، شادترین لحظات را برایتان در این رستوران تداعی می‌کردند.

 

رویال-ویستریا

 

 


شما در عین حالی که، از خوردن یک غذای عالی و لذیذ در رستوران رویال لذت می‌بردید، خیالتان از بابت پارکینگ نیز آسوده بود، طوری که تجربه‌ شیرینِ رفتن به این رستوران تا مدت‌ها در ذهنتان ماندگار می‌ماند. رستوران رویال می‌توانست، یکی از بهترین مکان برای مناسبت‌های خاص شما در نزدیکی منطقه تفریحی- توریستی دربند باشد. 

 

رستوران روف گاردن هتل ویستریا


این رستوران در تراس طبقه یازدهم هتل ویستریا تهران با نورپردازی عالی ساخته شده بود که، فضای شیک و لوکس آن در کنار نمای دیدنی کوه‌های دربند، نظر هر کسی را به خود جلب می‌کرد.
روف گاردن هتل ویستریا، ظرفیتی معادل 100 نفر را داشت که انواع غذاهای فرنگی، ماهی، استیک، برگر و نوشیدنی‌های لذیذ در آن سرو می‌شد. غذاهایی که برخی از آن‎‌ها جلوی چشم شما طبخ شده و این گزینه شاید برای خیلی از افراد جذاب به نظر می‌رسید. گفتنی است، هیجان‌انگیزترین قسمت منو، پیش غذاهایی بود که شامل سالادها، پیش غذاهای گرم و سرد می‌شد. 

 

 

روف-گاردن-ویستریا

 


ناگفته نماند، در حال حاضر این رستوران تعطیل است و به‌محض باز شدن، اطلا‎‌ع‌رسانی می‌شود.

 

رستوران اسکای لانژ هتل ویستریا


رستوران اسکای لانژ هتل ویستریا یکی دیگر از رستوران‌های جذاب و زیبای این هتل 5 ستاره بود که در لیست بهترین رستوران‌‍‌ها قرار داشت. شاید برایتان جالب باشد، جذابترین قسمت این رستوران، تراس آن بود که منظره‌ای بی‌نظیر روبه دربند داشت. 
می‌توان گفت، اسکای لانژ جذاب‌ترین انتخاب برای قرار دوستانه یا برگزاری جشن‎‌ها بود. دکوراسیون و چیدمان داخل رستوران بسیار شیک بوده و برخورد کارکنان محترمانه؛ در خورِ یک رستوران و هتل پنج ستاره بوده است. 
البته؛ به یاد داشته باشید که قیمت‌های منوی اسکای لانژ هتل ویستریا بالا بوده و مطمئنا نباید کسی از چنین فضا و کیفیتی، انتظار قیمت پایین را داشته باشد. 

 

 

اسکای-لانژ-ویستریا


البته، این رستوران نیز، همانند روف گاردن تعطیل بوده و خدمات ارائه نمی‌دهد.


کلام پایانی


هتل لوکس ویستریا تهران، دارای خدمات بی‌نظیری است که نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‎‌کند. این هتل با داشتن امکاناتی مثل: روم سرویس، رستوران، کافی‌شاپ، اسپا، ماساژ، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، پارکینگ و... می‌تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند.


با انتخاب این هتل، می‌توانید در کمترین زمان، به برخی از جاذبه‌های گردشگری خاص تهران سر بزنید و از تنفس آب و هوایی خنک لذت ببرید. این هتل نه تنها برای سفرهای تفریحی، بلکه برای سفرهای کاری نیز بسیار مناسب است.
پس اگر می‌خواهید، اقامتی راحت و به‌یاد ماندنی در یک هتل 5 ستاره داشته باشید، هتل ویستریا تهران بهترین انتخاب برای شما است. 


پرسش‌های متداول


آدرس رستوران هتل ویستریا کجاست؟


تهران، تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک ۱

 

آیا برای استفاده از رستوران هتل ویستریا حتما باید یک اتاق در این هتل رزرو کنیم؟


خیر. شما می‌توانید در هر زمان از رستوران و کافی شاپ هتل ویستریا استفاده کرده و برای صرف غذا یا نوشیدنی به همراه عزیزانتان اوقات خوشی را تجربه کنید.

 

آیا برای استفاده از بوفه صبحانه هتل ویستریا حتما باید از قبل میز رزرو کنیم؟


خیر. بوفه صبحانه ویستریا برای عموم آزاد بوده و نیازی به رزرو میز نیست. همچنین، ساعت استفاده از بوفه صبحانه از ساعت 7 الی 10:30 صبح است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سردار ۱۴۰۲/۷/۱۳

بهترین هتل از نظر آب و هوایی کجاست ؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

دوست عزیز بهترین هتل در شمال تهران و خیابان دربند میتونید هتل ویستریا میباشد که میتونید با مشورت پشتیبانان ما از انتخاب خود مطمئن شوید

مریم ۱۴۰۲/۴/۲۹

هتل ویستریا رو خیلی دوست دارم بوفه صبحانه ش رو یکبار رفتم عالی بود به من که خیلی خوش گذشت

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱

مریم جان خوشحالیم که از اینکه خاطره ای خوش براتون ساخته شده همیشه شاد باشید

کیمیا ۱۴۰۲/۲/۲۷

یاد فیلمهای دهه 60 میلادی مثل بانوی زیبای من میفتم هتل ویستریا حالت باستانی بیشتر برام داره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۷

همره عزیز رهی نو از تعبیر و ابراز نظر زیباتون سپاسگزاریم نوشته های شما باعث خوشحالی ماست

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...