رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل سیمرغ تهران

تعداد بازدید: ۳۰۵۱ ۴ مهر ۱۴۰۰

هتل پنج‌ستاره سیمرغ، یکی از هتل‌های لوکس تهران شناخته می‌شود. این هتل با دارابودن انواع رستوران و کافی‌های مختلف، هر روزه پذیرای مهمانان زیادی از تهران و سراسر ایران است. در این مقاله سعی داریم تا رستوران‌های هتل سیمرغ و همچنین کافی‌شاپ این هتل را به طور کامل با شما بررسی کنیم.
اگر شما هم قصد مسافرت به تهران را دارید و یا به دنبال یک رستوران باکیفیت و زیبا برای صرف یک وعده غذایی لذیذ و سالم هستید، این مقاله را از دست ندهید.

 

معرفی صفر تا صد رستوران های هتل سیمرغ

 


معرفی هتل پنج‌ستاره سیمرغ


هتل سیمرغ با نام سابق میامی، از سال 1379 در خیابان ولیعصر تهران افتتاح گردید. این رستوران پنج‌ستاره با 13 طبقه و 100 اتاق و سوئیت، یکی از زیباترین هتل‌های خیابان ولیعصر تهران است. معماری این هتل با الهام از هنر سنتی و مدرن، جلوه خیره‌کننده‌ای برای مهمانان ایجاد کرده است.
نزدیکی هتل سیمرغ به جاذبه‌های گردشگری تهران و امکانات لوکس هتل، آن را به یکی از اولویت‌های اقامتی و تفریحی برای گردشگران و مسافران تبدیل کرده است. همچنین یکی دیگر از نقاط قوت هتل سیمرغ، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع و بی‌نظیر آن است. در ادامه این مقاله قصد داریم ابتدا رستوران‌های هتل سیمرغ را به طور کامل به شما معرفی کنیم. سپس به معرفی کافی‌شاپ هتل سیمرغ خواهیم پرداخت.


رستوران‌های هتل سیمرغ تهران


دو رستوران در هتل سیمرغ تهران در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به مهمانان سرویس می‌دهند. یکی ویژگی‌های تمایزبخش رستوران‌های هتل سیمرغ، طراحی و چیدمان زیبا و چشم نواز است. بعد از دکوراسیون رستوران هتل سیمرغ تهران، به غذاهای خوش‌طعم آن می‌رسیم. در ادامه هر یک از رستوران‌های هتل سیمرغ را به طور مجزا با شما بررسی خواهیم کرد.



دو رستوران هتل سیمرغ تهران


رستوران میامی هتل سیمرغ


رستوران لوکس میامی، در طبقه نهم این هتل قرار گرفته و اولین سالن غذاخوری هتل سیمرغ است که نسبت به سایر غذاخوری‌ها و کافه‌های این هتل، شهرت بیشتری دارد. دکوراسیون میامی با معماری مدرن و لوکس طراحی شده است و تمام آیتم‌های یک رستوران مجلل در آن وجود دارد. 
سبک کار رستوران میامی، سرو غذاهای ایرانی است. مشهورترین غذاهای منوی این رستوران شامل جوجه‌کباب، کباب‌برگ، باقالی‌پلو با ماهیچه و خورش فسنجان است. در میامی همیشه بهترین آشپزها و سرآشپزها کار می‌کنند و به همین دلیل است که به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین رستوران‌های پایتخت شناخته می‌شود.
میزهای رستوران میامی دو دسته هستند؛ دسته اول در کنار پنجره‌های رستوران قرار دارند و با انتخاب آن‌ها می‌توانید هم‌زمان با سرو غذای محبوب خود، از منظره خیابان ولیعصر و چنارهای معروف آن نیز لذت ببرید. دسته دوم میزها در وسط سالن قرار دارند و با انتخاب آن‌ها، تمام توجه خود را به مخاطبانتان خواهید داد و از هم‌نشینی با آن‌ها لذت خواهید برد.


بوفه صبحانه هتل سیمرغ تهران


بوفه صبحانه هتل سیمرغ جزو کامل‌ترین بوفه‌های صبحانه در پایتخت است و بیش از 100 آیتم در منوی آن سرو می‌شود. سرویس‌دهی بوفه صبحانه نیز در رستوران میامی هتل سیمرغ است. کیفیت کار سرآشپزها و استفاده از مواد اولیه مرغوب نیز دو ویژگی همیشگی غذاخوری‌های هتل سیمرغ است که در منوی بوفه رستوران آن نیز دیده می‌شود. 



بوفه صبحانه هتل سیمرغ تهران


بوفه صبحانه هتل سیمرغ شامل انواع صبحانه‌های ایرانی و فرنگی است که به‌صورت سردوگرم سرو می‌شود. پرسنل رستوران در تمام مدت سرو بوفه در سالن حضور دارند و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند و مواد غذایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ می‌کنند.
برخی از آیتم‌های بوفه صبحانه رستوران میامی عبارت‌اند از:
انواع لبنیات صبحانه
انواع نوشیدنی سرد (آبمیوه و شیر) و گرم (چای و قهوه)
انواع مربا و عسل و شکلات صبحانه
تخم‌مرغ نیمرو و آب‌پز
آش‌های سنتی ایرانی
صیفی‌جات و میوه‌های فصل
انواع نان
پنکیک
سوسیس و ژامبون
ساندویچ‌های صبحانه
منوی بوفه صبحانه هتل سیمرغ متنوع‌تر از چیزی است که در بالا بیان کردیم و احتمالاً هر چیزی که دوست داشته باشید به‌ عنوان صبحانه میل کنید، روی میز بوفه رستوران میامی پیدا می‌شود.


بوفه ناهار و شام در هتل سیمرغ تهران


هتل مجلل سیمرغ تهران، بوفه شام سرو نمی‌کند. اما در روزهای پنجشنبه و جمعه و برخی از روزهای تعطیل (معمولاً اعیاد) منوی ناهار رستوران میامی را به ‌صورت بوفه ارائه می‌دهد. در منوی بوفه این رستوران انواع مختلف غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود و با رزرو آن می‌توانید یکی از خوشمزه‌ترین ناهارهای عمرتان را تجربه کنید. سرآشپزهای هتل سیمرغ به‌خوبی می‌دانند چطور می‌توانند طعم خوب غذایشان را در خاطر مهمانان ثبت کنند. برخی از غذاهای منوی بوفه رستوران هتل سیمرغ تهران را در ادامه نام می‌بریم.
جوجه‌کباب
کباب‌لقمه
ته‌چین با زرشک
باقالی‌پلو با گوشت گوساله
دلمه سبزیجات
سوپ روز
میرزاقاسمی
کشک‌بادمجان
خورش فسنجان
سبزیجات بخارپز
چاپسویی مرغ
نودل
ماهی قزل‌آلا
لازانیا
خورش روز پیشنهاد سرآشپز
سوفله سبزیجات یا مرغ
رولت گوشت
چیکن استریپس
چیکن استراگانف
کوکوی لوبیا سبز
زرشک‌پلو با مرغ
در کنار بوفه غذاهای اصلی، میز اردور نیز وجود دارد که انواع مختلف پیش‌غذا، سالاد و نوشیدنی گرم و سرد را سرو می‌کند.


رستوران لارا هتل سیمرغ


دومین رستوران هتل سیمرغ تهران، لارا نام دارد که مکمل رستوران میامی محسوب می‌شود. رستوران لارا به سبک فرنگی کار می‌کند؛ البته کباب‌های محبوب هتل سیمرغ تنها غذاهایی هستند که در هر دو رستوران سرو می‌شوند. 



رستوران لارا هتل سیمرغ


دکوراسیون رستوران لارا فضای صمیمانه‌تری دارد و از حالت لوکس و رسمی خارج می‌شود؛ در عین حال دکوراسیون این رستوران هم به شما یادآوری می‌کند که در حال سرو غذا در یک هتل مجلل هستید! این رستوران هتل سیمرغ تهران در طبقه اول قرار گرفته و مانند رستوران میامی، پنجره‌هایی مشرف به خیابان ولیعصر دارد.
منوی رستوران لارا متنوع است و انواع مختلف غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌المللی را در بر می‌گیرد. در کنار کباب‌های محبوب هتل سیمرغ، غذاهای خوش طعم دیگری مانند میگوسوخاری، پاستا و... وجود دارد که در منوی لارا سرو می‌شود. این غذاها با نظارت بهترین سرآشپزها طبخ می‌شوند و با میل کردن آن‌ها می‌توانید طعم واقعی یک غذای باکیفیت را بچشید.


کافی‌شاپ هتل سیمرغ تهران


دمنوشخانه وکافی‌شاپ هتل سیمرغ تهران نشان می‌دهد مسئولان این هتل به وعده‌های اصلی کفایت نکرده‌اند و برای میان وعده‌های مهمانان نیز برنامه‌های جذابی تدارک دیده‌اند.
کافی‌شاپ هتل سیمرغ تهران با سالن رستوران لارا مشترک است؛ به عبارتی می‌توانیم بگوییم لارا کافه رستوران مجموعه سیمرغ محسوب می‌شود. دکوراسیون مدرن لارا توجه افرادی که به کافی‌شاپ‌های بزرگ علاقه دارند را جلب می‌کند. 
این کافی‌شاپ با فضای بزرگ برای دورهمی‌های دوستانه که تعداد افراد بیشتر است، انتخاب بهتری خواهد بود. زیرا در فضاهای کوچک و رمانتیک و معمولاً تاریک، فضای رمانتیک ایجاد می‌شود. فضای لارا به‌گونه‌ای است که برای برگزاری قرارهای نیمه‌رسمی هم کاربرد دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد و به‌خصوص مهمانان مقیم هتل، جلسات کاری‌شان را هم در لارا برگزار می‌کنند.
منوی کافی‌شاپ هتل سیمرغ مانند منوی رستوران آن متنوع است. در کافه لارا می‌توانید انواع نوشیدنی سردوگرم، آبمیوه‌های طبیعی، قهوه و میان‌وعده‌های مختلف مانند کیک، شیک و... را میل کنید.


دمنوشخانه هتل سیمرغ تهران


از فضای مدرن کافه لارا که خارج شویم، به دنیای سنتی دمنوشخانه چمان می‌رسیم. چمان برخلاف سایر قسمت‌های هتل، دکوراسیونی کلاسیک و سنتی دارد و منوی آن نیز شبیه به منوی چایخانه‌ای در صد سال گذشته است. ما ایرانی‌ها همیشه به چنین فضاهای کلاسیکی که تاریخ را برایمان زنده می‌کنند، علاقه داریم. کاشی‌کاری‌های فیروزه‌ای، میزها و صندلی‌ها با رومیزی‌های سنتی و دیوارها که به سبک معماری اصیل ایرانی طراحی شده‌اند، از همان بدو ورود آرامش را به رگ‌های شما تزریق می‌کنند.



دمنوشخانه هتل سیمرغ تهران


آرامش دمنوشخانه هتل سیمرغ به ‌اندازه‌ای است که بسیاری از افراد زمان تنهایی خود را در این فضا می‌گذرانند و خودشان را به صرف یک دمنوش سنتی دعوت می‌کنند! البته هم‌نشینی با عزیزان در این فضای سنتی، لطف دیگری دارد.
در منوی کافه هتل سیمرغ تهران انواع دمنوش‌های گرم ایرانی و شربت‌های سنتی سرو می‌شود. همچنین می‌توانید میان وعده‌های اصیل ایرانی مانند کشک‌بادمجان، میرزاقاسمی و آش را نیز در چمان سرو کنید.


پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل سیمرغ تهران چگونه است؟


خدمات هتل سیمرغ تهران عمومی است و حتی افرادی که در این هتل اقامت ندارند نیز می‌توانند مهمان رستوران‌ها، دمنوشخانه وکافی‌شاپ هتل سیمرغ تهران باشند. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، ساعات کاری رستوران‌ها و کافه‌هاست. فعالیت رستوران میامی محدود است و تنها در سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرویس‌دهی دارد. 
دمنوشخانه چمان نیز ساعات کاری محدودی دارد که با تماس با هتل می‌توانید از ساعات کاری آن مطلع شوید. اما کافه رستوران لارا به‌ صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند. البته زمانی که درب‌های هتل بسته است، لارا تنها به افراد مقیم هتل سرویس‌دهی می‌کند.
اگر قصد دارید برای سرو بوفه ناهار و صبحانه به رستوران میامی بروید، حتماً باید از قبل رزرو انجام داده باشید. همچنین اگر قصد دارید مراسمی مانند تولد را در رستوران‌ها یا کافه هتل سیمرغ تهران برگزار کنید، باید از قبل با مدیریت هماهنگ شوید. لازم به ذکر است که هتل سیمرغ چند سالن برای برگزاری مراسم و همایش‌های پرجمعیت نیز دارد.



پذیرایی در رستوران هتل سیمرغ


کلام پایانی


رستوران گردی و رفتن به رستوران‌های لوکس در هتل‌های مجلل شهرهای مختلف، یکی از بهترین تفریحاتی است که می‌توانید انتخاب کنید. این تفریح زمانی لذت بیشتری دارد که با رستوران‌های و کافه‌های هتل‌ها آشنا باشید و بدانید هرکدام چه فضایی دارند. ما در سایت رزرواسیون آنلاین رهی نو راهنمای هتل‌گردی در تمامی شهرهای ایران را در اختیار همراهان گرامی قرار می‌دهیم.
هتل پنج‌ستاره سیمرغ، یکی از هتل‌های شناخته شده شهر تهران است. این هتل علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف، با رستوران‌های متنوع خود نیز شناخته شده است. در این مقاله سعی داشتیم تا صفر تا صد رستوران‌های هتل سیمرغ را با شما به اشتراک بگذاریم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

 

پرسش‌های متداول

 

آدرس هتل سیمرغ کجاست؟


تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از سه‌راه بهشتی، نبش کوچه دلبسته، پلاک ۱۲۴۱

 

بهترین رستوران هتل سیمرغ چه نام دارد؟


هتل پنج ستاره سیمرغ دارای چندین رستوران با ویژگی‌های مختلف است. هر یک از این رستوران‌ها با ویژگی‌های متفاوت، می‌تواند برای افراد خاصی بهترین گزینه باشد. پیشنهاد می‌کنیم شما هم پس از مطالعه متن بالا، می‌توانید براساس سلیقه و نیاز خود، بهترین رستوران هتل سیمرغ را برای خود انتخاب کنید.

 

چگونه می‌توانم از تخفیف‌های هتل سیمرغ استفاده کنم؟


شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره 021-72993000، از تخفیف انواع اتاق و سوئیت‌های هتل سیمرغ مطلع شوید.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سهیلا ۱۴۰۲/۸/۲۴

هتل سیمرغ و دمنوشخانه اش که من خیلی دوست دارم از اینکه میتونم اونجا برم و نزدیک هست بهم خیلی راضی ام

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۷

سهیلای عزیز چه خوب که تجربه تون رو با ما به اشتراک گذاشتید قطعا که مورد استفاده دیگر دوستان قرار میگیرد

مریم ۱۴۰۲/۳/۲۴

دمنوشخانه هتل سیمرغ تهران واااای خدا چقدر قشنگ چقدر ارام بخش چقدر زیبا و جذاب تنها هتلی هم هست که دمنوشخانه داره و به طور مجزا به دمنوش اختصاص داده خیلی آرام بخشه دستشون درد نکنه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۲۴

مریم جان از اینکه به زیبایی توصیف نموده و ازتجربه دلنشینتون برامون گفتید بسیار خوشحال شدیم نظرات پُر از انرژی مثبت شما به ما هم انرژی میده و در ادامه راه با انگیزه تر قدم برمیداریم. شاد باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...