رَهی نو

هتل تارا مهاباد

مهاباد، بلوار شورا، روبروی مجتمع تجاری نور

هتل تارا مهاباد در سال 1392 در خیابان شورا افتتاح و در سال 1394 بازسازی شد.

تعداد طبقات 6
تعداد اتاقها 57
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12
6.3 از 10 ، خیلی خوب

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

رستوران

اینترنت

امتیاز باشگاه مشتریان: 10
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
17,485,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 24
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
23,192,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 24
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
28,192,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 20
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل تارا مهاباد

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل تارا مهاباد

در سال ۱۳۹۲ هتل چهار ستاره تارا در شهر زیبای مهاباد به بهره‌برداری رسید. در سال 1394 نیز به دلیل ارتقاء سطح کیفی خدمات، بازسازی شد. هتل تارا مهاباد دارای 6 طبقه و ۵۴ باب اتاق و سوئیت است و امکانات رفاهی خوبی دارد. محل قرارگیری هتل به گونه‌ای‌ست که مسافران دسترسی خوبی به مرکز شهر داشته باشند. این هتل همراه با پرسنل آموزش‌دیده و مجرب، برای میزبانی از مهمانان گرامی آماده است.

 

فاصله هتل تارا مهاباد تا جاذبه‌های دیدنی مهاباد

اگر اهل دیدن مکان‌های تاریخی هستید، می‌توانید با پیمودن ۳٫۹ کیلومتر از هتل تارا به مسجد رستم بیگ برسید. حمام میرزا دومین انتخاب شماست که حدود 4.2 کیلومتر از هتل فاصله دارد. شاید هم بخواهید سری به مقبره بداق سلطان بزنید. در این صورت باید یک مسیر ۵٫۵ کیلومتری را طی کنید.

اگر بیشتر به جاهای تفریحی علاقه دارید، می‌توانید پارک ملت را انتخاب کنید و از فضای آن لذت ببرید و چند ساعتی از روز خود را در آن پیک‌نیک کنید. برای این منظور باید 4.4 کیلومتر از هتل دور شوید. سد مهاباد یک گزینه خوب برای افرادی است که به طبیعت علاقه دارند. برای رفتن به این سد زیبا باید از هتل مهاباد، ۵٫۸ کیلومتر در مسیر سد حرکت کنید.

شاید شما علاقه زیادی به دیدن فیلم داشته باشید و حتی در سفر نیز بخواهید فیلم جدید را در سینما ببینید. در این صورت باید خوشحال باشید، چراکه فاصله سینما تربیت تا هتل تارا فقط  ۳ کیلومتر و ۴۰۹ متر است و می‌توانید با خودرو در زمان 5 دقیقه به آنجا برسید.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل تارا مهاباد

هتل تارا مهاباد 54 اتاق دارد که همگی دارای بالکن هستند. چشم‌انداز اتاق‌ها به سمت رودخانه و دشت است و شما می‌توانید از دیدن این منظره‌های زیبا به وجد بیایید. اتاق‌های مختلفی درون این هتل وجود دارد که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت یک خوابه چهار نفره است. این اتاق‌ها معماری ساده و زیبایی دارند و  بسیار نورگیر هستند. امکانات اتاق‌ها سبب شده تا مسافران احساس راحتی کنند.

شما می‌توانید صبح که از خواب بیدار شدید، دوش بگیرید تا سرحال شوید. برای این منظور نیاز نیست که لوازم بهداشتی و دمپایی به همراه خود بیاورید. این وسایل در اتاق شما قرار دارند. سپس می‌توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید و از منظره زیبای آن لذت ببرید.

پس از اینکه کارهایتان را بیرون از هتل انجام دادید و به هتل برگشتید، کمی روی مبل اتاقتان لم دهید تا خستگیتان بیرون رود. سپس خوراکی‌های خود را از یخچال درآورید و با چای‌ساز آب جوش را حاضر کنید تا بتوانید چای یا قهوه میل کنید. امکانات دیگر اتاق شامل اینترنت رایگان، مینی بار با هزینه، میز تحریر، تلویزیون و ... است.

امکانات هتل تارا مهاباد

نزدیکی هتل تارا مهاباد به مرکز شهر، یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این هتل به‌حساب می‌آید. باید بدانید که یکی از قطب‌های پوشاک کشور، شهر مهاباد است و بیشتر مسافران به همین دلیل به این شهر سفر می‌کنند. موقعیت بازارچه نور، دقیقا روبه‌روی این هتل است و بقیه مراکز خرید و تاناکورا هم خیلی از هتل تارا دور نیستند. بنابراین شما می‌توانید با اندکی پیاده‌روی، خودتان را به مراکز خرید برسانید. هتل تارا دارای تاکسی سرویس نیز است که می‌توانید از آن بهره ببرید.
 

هتل تارا مهاباد


پس از اینکه از خرید برگشتید، می‌توانید به رستوران و یا کافی‌شاپ هتل بروید و هر چیزی که باب میلتان است را سفارش دهید، از طعم آن لذت ببرید و خستگی و گرسنگی را از خود دور کنید. اگر اهل ورزش هستید، باید به شما بگوییم که هتل تارا سالن ورزشی هم دارد که می‌توانید ساعتی را به ورزش اختصاص دهید و سلامتی را به خود هدیه دهید.

اگر با ماشین شخصی خود به هتل تارا آمده‌اید، نگران جای پارک ماشینتان نباشید. پارکینگ این هتل دارای 40 ظرفیت است و شما می‌توانید به‌صورت رایگان از این امکان استفاده کنید. این هتل امکانات مختلف دیگری از جمله اتاق تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات، پرینتر، فکس، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه و اتاق چمدان داراست. بنابراین تقریبا هر چیزی که نیاز دارید، در این هتل و اطراف آن پیدا خواهید کرد.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل تارا مهاباد    

هتل تارا مهاباد دارای اتاق‌های مختلفی است و بسته به تعداد ظرفیت هر اتاق، هزینه آن متغیر است. ارزان‌ترین قیمت در سال 1401 مربوط به اتاق یک نفره و به مبلغ 700000 تومان است. گران‌ترین مبلغ نیز متعلق به سوئیت 4 نفره است که برای یک شب اقامت در آن، 1800000 تومان باید پرداخت شود. البته باید بگوییم که رهی نو برای شما تخفیف در نظر گرفته است. شما می‌توانید ارزان‌ترین اتاق را با مبلغ 560000 تومان و بزرگ‌ترین اتاق را با مبلغ 1520000 تومان از رهی نو دریافت کنید.

 

رزرو آنلاین هتل تارا مهاباد در رهی نو

شما می‌توانید قبل از اینکه راهی مهاباد شوید، هتل تارا را رزرو کنید تا پس از رسیدن به مقصد، محل اقامتتان حاضر باشد و دغدغه‌ای در این باره نداشته باشید. تنها کافی است وارد سامانه رهی نو شوید، اطلاعات، نظرات مسافران و عکس‌های این هتل را بررسی کنید و با چند کلیک به‌صورت آنلاین هتل مربوطه را رزرو کنید.

 

چرا هتل تارا مهاباد را از رهی نو رزرو کنیم؟

رهی نو دارای یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای است که در تمام طول مسیر، از لحظه رزرو هتل تارا مهاباد، تا انتهای اقامت شما را همراهی می‌کنند تا دچار مشکل نشوید و بتوانید از سفر خود تجربه خوبی به همراه ببرید.

رهی نو پکیج‌های متنوعی دارد که مخصوص اعضای ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف است. این افراد می‌توانند از تخفیف‌های موجود در پکیج‌ها استفاده کنند و سفرشان را به بهترین نحو و با کمترین هزینه به اتمام برسانند.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل تارا مهاباد چیست؟

شما می‌توانید پس از اینکه هتل تارا را رزرو کردید، به هر دلیل آن را لغو کنید. در این صورت لازم نیست هیچ کارمزدی را به رهی نو پرداخت کنید. البته دراین‌خصوص باید قوانین مربوط به هتل را بخوانید تا در خصوص کنسلی رزرو دچار مشکل نشوید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل تارا مهاباد

بیشتر مسافران در خصوص موقعیت هتل نظر مثبتی داشته‌اند و امتیاز زیادی را به آن اختصاص داده‌اند. فرایند پذیرش و دریافت اتاق هم امتیاز خوبی را از مهمانان دریافت کرده است. بیشتر مسافران از پرسنل هتل تارا مهاباد رضایت داشته‌اند.

مواردی مانند تجهیزات اتاق و کیفیت غذاها بسته به سلیقه افراد و سطح توقعشان متفاوت است، اما بیشتر افراد از این موارد نیز راضی بوده‌اند. نظر مسافران در خصوص مواردی از قبیل خدمات عمومی (مانند تاکسی سرویس هتل و اینترنت)، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نظافت هتل، امکانات و قیمت آن نیز مساعد بوده است. در کل این افراد هتل تارا را به اشخاص دیگر نیز پیشنهاد داده‌اند.

 

قوانین هتل تارا مهاباد

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه مهاباد 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری مهاباد 10 دقیقه پیاده

فاصله تا تالاب کانی برازان 48 دقیقه با ماشین

فاصله تا دریاچه سد مهاباد 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد جامع 7 دقیقه با ماشین و 27 دقیقه پیاده

فاصله تا غار سهولان 40 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان امام خمینی، 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 13 ،16 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

6.3
فرآیند پذیرش در هتل73.3%
برخورد پرسنل پذیرش65%
نظافت هتل61.7%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی65%
کیفیت غذا و نوشیدنی60%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)51.7%
قیمت اتاق نسبت به امکانات58.3%
پشتیبانی رهی نو70%

نظرات کاربران ( ۳ نظر)

علی کرباسیان اقامت داشته ۱۴۰۳/۱/۹

این هتل چهار ستاره نیست ولی پول اونو گرفتید هیچ زیبایی از نظر چیدمان اطاق و لوازم نداره مثل یه هتل آپارتمان هست پرسنل در خدمت نداره و مسائل دیگر یک هتل چهار ستاره در آن دیده نمیشه شما هم به مسافرین لطفا اطلاع بدید رزوشن نا کارآمدی هم دارد

خانم مهناز خوش دامن اقامت داشته ۱۴۰۲/۱/۶

هتل خیلی خوبی بود اما نه در حد چهار ستاره، از نظر دسترسی به مراکز خرید هم خوب بود چون در کل راضی بودم فقط دو تا مورد رو درباره نقص در هتل عرض میکنم اول اینکه پارکینگ خوبی نداشت درب پارکینگ بدون نگهبان باز بود و حس امنیت خود ماشین و لوازم داخلش رو نداشتیم آسانسور پارکینگ چند تا پله داشت که حمل چمدانها رو سخت میکرد و بهتر بود قسمت حمل چرخ و چمدان هم ساخته بشه آسانسور بسیار کند بود و جوابگوی تعداد مهمانان نبود خشکشویی و برخورد پرسنل عالی بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱/۱۷

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...