رَهی نو

هتل قصرالضیافه مشهد

مشهد، حرم مطهر امام رضا (ع)، صحن هدایت

رزرو هتل قصرالضیافه مشهد با بالاترین تخفیف، اطلاعات کامل رزرو هتل قصر الضیافه مشهد در نزدیک ترین فاصله به حرم امام رضا. عکس اتاق و آدرس و شماره هتل را با قیمت انواع اتاق های این هتل در رهی ببینید

تعداد طبقات 3
تعداد اتاقها 57
ساعت ورود 14:00
ساعت خروج 12:00
9.4 از 10 ، خیلی عالی

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

روم سرویس

کافی شاپ

رستوران

تلویزیون در لابی

اینترنت

شمس A

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
مشرف به حرم

شمس B

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
مشرف به حرم

سوئیت 4 نفره ( بقیع )

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

سوئیت نور A

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

سوئیت 2 نفره ( قدس )

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل قصرالضیافه مشهد

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل قصرالضیافه مشهد   

هتل قصرالضیافه مشهد در ضلع شرقی بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع)، در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد. این هتل که در ورودی صحن هدایت بنا شده است دارای ۳ طبقه، ۵۷ باب اتاق و سوئیت است که امکانات زیادی دارند. محل قرارگیری هتل قصر الضیافه به گونه‌ای است که دسترسی به حرم مطهر و بازارهای قدیمی اطراف حرم مانند هفده شهریور و بازار رضا برای مسافران آسان باشد. این هتل پنج ستاره با کادری حرفه‌ای و مجرب، آماده خدمت به مهمانان و زائران حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام است.

 

فاصله هتل قصرالضیافه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی مشهد  

ممکن است شما بخواهید به جاهای دیدنی مشهد سر بزنید. اگر دوست دارید به آرامگاه افراد معروف بروید، می‌توانید با ۹ دقیقه پیاده‌روی خودتان را به آرامگاه شیخ نخودکی برسانید و یا با ۲ دقیقه رانندگی به آرامگاه شیخ بهایی بروید.

 

اگر به وسایل قدیمی علاقه دارید، موزه‌های مختلفی در مشهد وجود دارد که می‌توانید به آنجا بروید و با تاریخ شهر آشنا شوید. یکی از انتخاب‌های شما، موزه آستان قدس رضوی است که از هتل قصر الضیافه، ۱ کیلومتر و ۳۵ متر فاصله دارد و با 2 دقیقه رانندگی به آنجا می‌رسید. انتخاب‌های دیگر شما می‌تواند شامل موزه ظروف، موزه تمبر، اسکناس و سکه، موزه نجوم و ساعت و موزه مردم‌شناسی باشد. تمام این موزه‌ها در فاصله حدود 1 کیلومتری از این هتل قرار دارند و شما می‌توانید با پیمودن 2 دقیقه مسیر با خودرو، به این مکان‌ها بروید.

 

چندین پارک مختلف در مشهد وجود دارند که برای استراحت، پیک‌نیک یا تفریح فرزند شما، مناسب هستند. پارک باغ ملی یکی از آن‌هاست که حدود 2 کیلومتر از هتل قصر الضیافه فاصله دارد. خیابان کوه سنگی یکی از خیابان‌های معروف مشهد است که یک پارک زیبا نیز در آن قرار دارد و به همان نام معروف است. فاصله پارک کوه سنگی تا هتل، ۴ کیلومتر و ۷۶۶ متر است. پارک ساحلی آفتاب نیز می‌تواند انتخاب شما باشد که برای رسیدن به آن کافی است 13 دقیقه رانندگی کنید.

 

اگر فرزند دارید، چند انتخاب پیش روی شماست. شما می‌توانید به باغ پرندگان بروید و هیجان دیدن انواع پرندگان را به فرزند خود هدیه بدهید. برای این منظور باید یک مسیر ۹ کیلومتر و ۲۷۰ متری را طی کنید. شاید کودک شما علاقه زیادی به وسایل عجیب داشته باشد. در این صورت سرزمین عجایب گزینه خوبی است که فاصله ۹ کیلومتر و ۳۲۱ متری تا هتل قصر الضیافه دارد.

 

شهر مشهد چندین پارک آبی معروف دارد که هم برای افراد بزرگسال و هم کودکان، یک تفریح بی‌نظیر است. شما می‌توانید با پیمودن مسیر ۱۳ کیلومتر و ۷۶۷ متری، به پارک آبی ایرانیان بروید. انتخاب دیگر شما، سرزمین موج‌های خروشان است که فاصله ۲۴ کیلومتر و ۱۸ متری تا این هتل دارد. حدودا یک روز کامل را باید برای رفتن به پارک آبی در نظر بگیرید تا بتوانید از همه امکانات آن استفاده کنید.

 

اگر به شهر مشهد آمده‌اید، طرقبه و شاندیز را اصلا از دست ندهید. این دو ییلاق، پر از رستوران‌ها و مغازه‌های مختلف است و شما می‌توانید انواع غذاهای خوش‌طعم را در آنجا امتحان کنید. فاصله این دو مکان تا هتل قصر، 25 کیلومتر است. مجتمع توریستی پدیده شاندیز نیز همان‌طور که از نامش پیداست، می‌تواند انتخاب خوبی برای افراد توریست باشد. برای رسیدن به این مجتمع، ۳۴ کیلومتر و ۶۳۳ متر را باید طی کنید که حدود 39 دقیقه زمان لازم است.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد دارای انواع واحدهای اقامتی شامل سوییت قدس، براق، بقیع و رویال شمس است. برخی از اتاق‌ها رو به حرم هستند و شما می‌توانید گنبدهای طلایی و کبوترهای حرم را از پنجره اتاقتان تماشا کنید. به‌طورکلی اتاق‌ها شامل امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون و اینترنت است تا در صورت بروز مشکل بتوانید با پذیرش تماس بگیرید و با تلویزیون و اینترنت، از اخبار مطلع شوید.

 

شما می‌توانید در اتاقتان از روم سرویس استفاده کنید و صبحانه را در اتاق میل کنید. اتاق‌ها دارای بالکن هستند و برای شما این امکان را فراهم می‌کنند تا هوای دلپذیر و منظره معنوی آن لذت ببرید. سپس دوش بگیرید تا سرحال شوید و به حرم و یا مکان‌های تفریحی بروید. لازم نیست که لوازم بهداشتی و دمپایی به همراه خود بیاورید. این وسایل در اتاق شما موجود هستند.

 

امکانات هتل قصرالضیافه مشهد  

هتل قصر الضیافه امکانات زیادی دارد. شما می‌توانید پس از رسیدن به هتل، در لابی بزرگ آن یا فضای سبز دنج و آلاچیق منتظر بمانید تا اتاق را تحویل بگیرید. اگر قرار کاری دارید و نیازمند یک فضای مناسب هستید، نگران نباشید. این هتل دارای اتاق جلسات است که در این شرایط می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

این هتل دارای دو رستوران است که یکی درون خود هتل و دیگری در فضای باز قرار دارد و به شما این امکان را می‌دهد که از هوای ایده‌آل و منظره زیبای آن لذت ببرید. شما می‌توانید انواع غذاهای دریایی، عربی، گیاهی،  سنتی، فرنگی و ایرانی را سفارش دهید و طعم بی‌نظیر آن را تست کنید. پس از صرف ناهار و کمی استراحت، یک قهوه میل کنید تا انرژی موردنیازتان را کسب کنید و بتوانید از هتل بیرون بروید و به اهداف خود برسید. کافی‌شاپ این هتل برای سفارش انواع نوشیدنی و کیک آماده خدمت است.
 

هتل قصر الضیافه مشهد

 

اگر قصد خرید سوغاتی دارید، می‌توانید از فروشگاه بزرگی که درون این هتل قرار دارد، استفاده کنید. در این صورت لازم نیست وقت خود را برای خرید سوغاتی در بازارهای شهر هدر دهید. پرسنل هتل قصر الضیافه بسیار حرفه‌ای و مجرب و مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی هستند و آمادگی دارند تا به مهمانان گرامی خدمت کنند و اقامتی خاطره‌انگیز را برای افراد رقم بزنند.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل قصر الضیافه مشهد

اتاق‌های هتل قصر الضیافه بسته به امکانات، دارای قیمت‌های مختلفی هستند. این هتل در سال 1401 رنج قیمتی بین 3500000 تومان تا 5700000 تومان دارد. شما می‌توانید با رزرو این هتل در رهی نو، ارزان‌ترین واحد این هتل را با مبلغ 2665000 تومان و گران‌ترین واحد را با مبلغ 4330000 تومان دریافت کنید.

 

رزرو آنلاین هتل قصرالضیافه مشهد در رهی نو

اگر قصد سفر به مشهد را دارید، بهتر است محل اقامت خود را پیش از رسیدن به آنجا رزرو کنید. شما می‌توانید در سامانه رهی نو  مشخصات هتل قصر الضیافه مشهد را بخوانید و عکس‌های آن را ببینید. در نهایت با چند کلیک و به‌صورت آنلاین این هتل را رزرو کنید.

 

چرا هتل قصرالضیافه مشهد را از رهی نو رزرو کنیم؟

پشتیبانی قوی رهی نو، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که آن را به بهترین سامانه برای رزرو هتل تبدیل کرده است. شما با رزرو هتل قصر الضیافه مشهد از رهی نو، می‌توانید از پشتیبانی همه‌جانبه آن از ابتدای رزرو و تا انتهای اقامت، بهره ببرید. در این صورت خیال شما از بابت همه مسائل راحت خواهد شد و دغدغه‌ای نخواهید داشت.

 

رهی نو کمترین قیمت و بیشترین تخفیف‌ها را به شما ارائه می‌دهد. همچنین دارای پکیج‌هایی است که برای اعضای سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، تخفیفات بیشتری را در نظر می‌گیرد و یک سفر اقتصادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل قصرالضیافه مشهد چیست؟

شما می‌توانید پس از رزرو هتل قصر الضیافه از رهی نو، بدون پرداخت هیچ کارمزدی آن را لغو کنید. البته در این مورد بهتر است تمام قوانین هتل در خصوص کنسلی رزرو را بخوانید تا به مشکل نخورید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل قصرالضیافه مشهد

بیشترین نکته مثبتی که در نظرات مسافران به چشم می‌خورد موقعیت مکانی هتل قصر الضیافه است. نزدیک بودن این هتل به حرم سبب می‌شود تا انتخاب خیلی از افراد باشد.

 

مسافران در خصوص پرسنل هتل، کیفیت اتاق‌ها و تمیزی هتل نیز نظرات خوبی را بیان کرده‌اند. برخی از افراد نسبت هزینه را به خدمات هتل زیاد دانسته‌اند و از نظر برخی دیگر هزینه‌ها معقول بوده است. به‌طورکلی می‌توان این‌گونه گفت که بیشتر افراد از هتل قصر الضیافه مشهد رضایت داشته‌اند.
 

قوانین هتل قصرالضیافه مشهد

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها امکان‌پذیر نمی‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر نمی‌باشد.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان، بین 2 تا 6 سال نیم‌بها و بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • تلویزیون در لابی
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا حرم امام رضا (ع) 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 21 دقیقه با ماشین

فاصله تا ورودی باب‌الرضا 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا ورودی باب‌الجواد 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک کوهسنگی 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا سرزمین موج‌های آبی 43 دقیقه با ماشین

فاصله تا موج‌های خروشان 52 دقیقه با ماشین

فاصله تا غار مغان 1 ساعت و 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ ملی مشهد 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه شه لافتی 39 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه داروغه 39 دقیقه با ماشین

فاصله تا بوستان مینیاتوری 36 دقیقه با ماشین

فاصله تا بند گلستان 35 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه نان مشهد 40 دقیقه با ماشین

فاصله تا خواجه اباصلت 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه کوزه کنانی 1 دقیقه با ماشین و 3 دقیقه پیاده

فاصله تا باغ گیاه شناسی 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی شیرآباد 1 ساعت و 49 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه ملک مشهد 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ وحش وکیل آباد 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه حمام شاه 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ خونی مشهد 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان امام رضا 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه فردوسی 51 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید الماس شرق 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 30 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

9.4
فرآیند پذیرش در هتل100%
برخورد پرسنل پذیرش100%
نظافت هتل100%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی100%
کیفیت غذا و نوشیدنی70%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)100%
قیمت اتاق نسبت به امکانات80%
پشتیبانی رهی نو100%

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...