رَهی نو

اروپایی ترین شهر ایران؛ معرفی 5 شهر اروپایی ایران + تصویر

تعداد بازدید: ۱۰۲۲۳ ۳ مهر ۱۴۰۲

ایران، کشوری با قدمت تاریخی چندهزارساله، چشم‌اندازهای متنوع و فرهنگ پویا است. در میان شهرهای مختلف ایران، معماری‌ سنتی و مدرن، فرهنگ باستانی و اروپایی، آداب‌ورسوم قدیمی و نوین و... دیده می‌شود. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند برای مسافرت به سراغ مناظر طبیعی و باستانی در ایران بروند. اما برخی دیگر از افراد نیز به تفریحات مدرن و نوین علاقه‌مند هستند.

در این مقاله قصد داریم تا اروپایی‌ ترین شهر ایران را به شما معرفی کنیم.  لذا درصورتی‌ که شما هم به فرهنگ، معماری، غذاها و تفریحات اروپایی علاقه‌مند هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا 5 مقصد گردشگری اروپایی در ایران با هم بررسی کنیم. 

اروپایی ترین شهر ایران

کیش، اروپایی ترین شهر ایران

جزیره زیبای کیش یکی از بهترین مقاصد برای تعطیلات و حتی زندگی، کار و تجارت است. کیش به‌عنوان یکی از جزایر توریستی خلیج‌فارس، هر ساله، میزبان گردشگران بسیاری است که برای لذت‌بردن از امکانات، دیدن جاذبه‌ها و خرید به آنجا سفر می‌کنند. داشتن برنامه سفر کیش و اطلاع از جاهای دیدنی این جزیره، به گردشگران کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن از زمان اقامت خود در این جزیره زیبا استفاده کنند. 

در اروپایی‌ترین شهر ایران، تفریحات و سرگرمی‌ها باکیفیت بالا و انواع گوناگون در دسترس هستند. ساختار شهری مدرن و هتل‌های لوکس نیز حس خوبی از سفر به کیش را به شما منتقل خواهد کرد. در ادامه، قصد داریم این جزیره اروپایی را به شما معرفی کنیم.

کیش، اروپایی ترین شهر ایران

جاهای دیدنی جزیره اروپایی کیش

این جزیره زیبا بهترین مکان برای یک سفر لوکس و مدرن است. انواع تفریحات همچون رستوران گردی، خرید از برندهای بزرگ و معروف، تفریحات آی لوکس و... در جزیره زیبای کیش امکان‌پذیر است. انواع تفریحات آبی این جزیره شامل غواصی در دریا، پاراسل سواری، جت اسکی، سافاری، کارتینگ، پارک آبی، سفر با کشتی تفریحی و... است.

همچنین درصورتی‌که قصد یک خرید لوکس و لاکچری را دارید، مال‌های این جزیره هرآنچه بخواهید را در اختیار شما قرار می‌دهند. مرکز خرید دامون، مجتمع تجاری کوروش و رویال مال کیش تنها چند نمونه از مراکز خرید این جزیره زیبا هستند.

درنهایت اگر به رستوران گردی و غذاهای لاکچری علاقه‌مند هستید حتماً سری به رستوران‌های معروف این جزیره همچون رستوران کوه نور، رستوران نهنگ سفید و رستوران پدیده کیش بزنید. البته برای تکمیل سفر اروپایی خود می‌توانید یکی از هتل‌های لوکس این جزیره را نیز رزرو نمایید.

هتل ترنج کیش یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران بوده و به سبک هتل‌های جزایر کارائیب و مالدیو، در دو بخش ساحل و دریا ساخته شده است. این هتل پنج‌ستاره دارای انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها با منظره دریا و جزیره است. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید یک هتل لوکس برای اقامت خود انتخاب کنید، به سراغ هتل ترنج کیش بروی

جاهای دیدنی جزیره اروپایی کیش

تهران، دومین شهر اروپایی ایران

تهران را می‌توان دومین شهر اروپایی ایران نام‌گذاری کرد. باوجوداینکه بسیاری از افراد این شهر را مرکز اداری ایران می‌دانند؛ اما نباید از جاذبه‌های گردشگری مدرن این شهر غافل شد. یکی از مزایای شهر تهران، تنوع بی‌نظیر در انواع تفریحات است.  این شهر یک تابلوی نقاشی زنده است و از خیابان‌های وسیع، برج‌های بلند، هتل‌های لوکس و سروصدای زندگی پوشیده شده است.

این شهر پایتخت ایران و دومین کلان‌شهر بزرگ خاورمیانه است. تهران در شمال ایران و در دامنه رشته‌کوه‌های البرز واقع شده و دارای تعداد زیادی از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و فرهنگی است. در این پایتخت می‌توان به نمایشگاه‌های مختلف، بوستان‌ها، تماشاخانه‌ها، پردیس‌های سینمایی، موزه‌ها، کاخ‌ها، مسجدها و کلیساها سر زد. با وجود ترافیک شلوغ، جاذبه‌های گردشگری تهران همچنان ارزش دیدن را دارند.

تهران، دومین شهر اروپایی ایران

جاهای دیدنی شهر تهران

در این شهر زیبا تفریحات مدرن و لاکچری بسیار متنوعی وجود دارد. رستوران شاندیز جردن، رستوران کالیفرنیایی تراس فرشته و رستوران کوبابا جردن چند نمونه از رستوران‌های لوکس و شناخته شده شهر تهران هستند. در این رستوران‌ها انواع غذاهای اروپایی سرو شده و می‌تواند برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب باشد.

اگر به تفریحات آبی علاقه‌مند هستید، شهر تهران یک گزینه ایدئال برای سفر است؛ چراکه پارک آبی اپارک و دهکده آبی پارس دو نمونه از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی در ایران هستند. همچنین در این مجموعه‌های آبی، فودکورت، انواع رستوران و کافی‌شاپ نیز وجود دارد و بدین ترتیب می‌توانید یک روز به‌یادماندنی را در شهر تهران تجربه کنید. 

قبلاً در خصوص مراکز تجاری بزرگ جزیره کیش صحبت کردیم. اگر به گشت‌وگذار در مال‌ها علاقه‌مند هستید، تهران نیز یک مقصد گردشگری مناسب است. مجتمع تجاری اطلس مال، مرکز خرید گالریا ولنجک، مرکز خرید سام سنتر فرشته، مجتمع پالادیوم زعفرانیه و ایران مال و...، چند نمونه از لوکس‌ترین مراکز تجاری تهران هستند. 

برج میلاد، مجموعه بام لند، دریاچه چیتگر و مجموعه تفریحی توچال، چند نمونه دیگر از مراکز تفریحی و لاکچری تهران هستند. در برج میلاد علاوه بر بازی و مجموعه سینمایی، می‌توانید یک غذای لذیذ را در رستوران گردان این برج نوش جان کنید. مجموعه باملند نیز امکان خرید از معتبرترین و شناخته‌ شده‌ترین برندهای جهان را برای مهمانان خود فراهم می‌سازد. 

در کنار مجموعه باملند نیز، یک دریاچه مصنوعی به نام دریاچه چیتگر وجود دارد که با دارا بودن کشتی تفریحی، قایق سواری در آب، پیست اسکیت و دوچرخه سواری و البته رستوران‌های متنوع، محل مناسبی برای گشت‌وگذار است. در نهایت مجموعه توچال یکی از به‌روزترین و مدرن‌ترین پیست‌های اسکی ایران بوده و بهترین گزینه برای دوستداران تفریحات برفی است. 

همان گونه که مشاهده می‌کنید تفریحات شهر تهران بسیار متنوع بوده و هرآنچه برای یک سفر لوکس نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کنار این تفریحات، شهر تهران با لیست بلندبالای هتل‌های خود، می‌تواند اقامت باکیفیتی را برای شما فراهم سازد. 

در بین لیست هتل‌های این شهر، اسپیناس پالاس را می‌توان به‌عنوان بهترین گزینه معرفی کرد. هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های ایران شناخته شده و هرآنچه یک هتل پنج‌ستاره اروپایی دارد را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

جاهای دیدنی شهر تهران

رامسر، اروپایی ترین شهر شمال ایران

شهر رامسر یا سخت‌سر، یکی از شهرهای اروپایی ایران است که هر ساله به‌عنوان یک مقصد گردشگری پرطرف‌دار، میزبان گردشگران بی‌شماری از داخل و خارج کشور می‌شود. این شهر آب‌وهوای گرم و مرطوبی در تابستان و آب‌وهوای معتدل در فصل زمستان و بهار دارد و به همین دلیل تعداد زیادی از مسافران برای تماشای جاذبه‌های گردشگری، تفریح، مسافرت و کار به این منطقه سفر می‌کنند. اقامت در کلبه‌های جنگلی رامسر برای آن‌ها خاطره‌ای زیبا از این سفر به خاطر می‌ماند که در دفتر زندگی‌شان ثبت می‌شود.

رامسر یکی از شهرهای زیبا و اروپایی ایران است که به دلیل طبیعت خوش‌آب‌وهوا و مناظر زیبا، مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. اقتصاد این منطقه بر پایه گردشگری، ماهیگیری، کشاورزی و باغداری است. مردم محلی این منطقه زبان گیلکی را صحبت می‌کنند و برخی از آنها نیز به زبان ترکی آشنایی دارند و البته زبان فارسی نیز به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رامسر، اروپایی ترین شهر شمال ایران

تفریحات شهر اروپایی رامسر

رامسر یکی از اروپایی ترین شهرهای ایران بوده و جاذبه‌های گردشگری طبیعی زیادی از جنگل تا دریا را در نزدیکی خود دارد که جنگل‌های سر به فلک کشیده آن در رشته‌های کوه‌های البرز زیبایی وصف‌نشدنی را به آدمی هدیه می‌دهد. وجود مناطق ییلاقی در کنار باغ‌های مرکبات و مزارع سرسبز چای با عطر دلنشین و شالیزارهای برنج، می‌تواند هر بیننده‌ای را به وجد آورد.

از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به وجود آبشارهای متعدد، بوستان‌های سرسبز، ساحل زیبا، غارها، چشمه‌ها، آب‌های گرم معدنی، تله‌کابین رامسر، دریاچه قو، بوستان جنگلی صفا رود، منطقه ییلاقی گرسماسر،  جنگل دالخانی، غار یاغی لوکا، آبشار ایج، آبشار سیاسرت، سد میجران، قلعه مارکوه، موزه عاج رامسر و ... اشاره نمود. گشت‌وگذار در طبیعت و دریا و خرید از بازارهای پر زرق‌وبرق و اقامت در هتل‌های لوکس این شهر همچون هتل پارسیان رامسر، خاطره‌ای شیرین از سفر به رامسر را در ذهن شما تداعی می‌کند.

تفریحات شهر اروپایی رامسر

انزلی، بندر اروپایی ایران

بندر انزلی یکی از شهرهای اروپایی شمال ایران است که در استان گیلان و نزدیک دریای مازندران یا خزر قرار دارد. این شهر، پس از رشت، دومین شهر بزرگ استان گیلان است و به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش که به‌عنوان مهم‌ترین بندر ایران در کنار دریای مازندران شناخته می‌شود، اهمیت بزرگی به‌عنوان یک مرکز بازرگانی و گردشگری دارد. 

این شهر به دلیل واقع شدن در کنار دریا و داشتن حدود ۴۰ کیلومتر خط ساحلی، از جمله شهرهای بارانی و مرطوب ایران محسوب می‌شود. تالاب انزلی نیز به‌عنوان یک منطقه زیست‌محیطی پربار و معروف جهانی در این شهر وجود دارد. بندر انزلی یکی از شهرهای زیبای شمال ایران است و هر سال میزبان میلیون‌ها گردشگر است. این شهر دارای اماکن دیدنی فراوانی است و تنوع دیدنی‌هایش باعث می‌شود گردشگران به مدت چند روز در انزلی اقامت کنند. در ادامه با این شهر زیبا بیشتر آشنا می‌شوید. در ادامه جاذبه‌های گردشگری این شهر را به شما معرفی خواهیم نمود.

انزلی، بندر اروپایی ایران

جاهای دیدنی بندر اروپایی انزلی

یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف و شناخته شده انزلی، تالاب این شهر است. تالاب بین‌المللی انزلی یک محیط مناسب برای تخم‌ریزی آبزیان و پناهگاه پرندگان بومی و مهاجر است. در میانه تالاب، جزایر زیبا وجود دارند که جزئی از زیبایی‌ها و جاذبه‌های شهر محسوب می‌شوند. 

در فصل‌های بهار و زمستان با افزایش بارندگی، پهنای تالاب به 120 کیلومتر مربع می‌رسد و در فصول پاییز و تابستان با کاهش بارندگی به 80 کیلومتر کاهش می‌یابد. در سواحل تالاب، دو شهر زیبای بندر انزلی و آب کنار وجود دارند.

تالاب انزلی دارای بیش از صد گونه پرنده، صدها گونه گیاهی و 50 گونه ماهی است و این اکوسیستم کم‌نظیر در منطقة حفاظت‌شده سرخانکل حفظ می‌شود. تالاب کوشیرو با تالاب انزلی در پارک ملی کوشیرو دارای پیوند خواهرخوانده محسوب می‌شود. قایق‌سواری در این تالاب یکی از لحظات مفرح سفر به بندر انزلی است و می‌تواند خاطرات به یاد ماندنی را برای ما ثبت کند.

کاخ موزه نظامی انزلی، یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی در این شهر است. این کاخ به دست مهندسان ایرانی و بر اساس دستور رضاخان در سال ۱۳۰۸ شروع به ساخت شده و پس از دو سال به اتمام رسیده است. این عمارت زیبا و با ارزش دارای پنجره‌های بزرگی است که از سمت شمال به دریای خزر و از جنوب به یک باغ پر طراوت نگاشته شده‌اند. این کاخ هرچند مرتبط با نظامیان است، اما طراحی ظریف و زیبای آن نظامیت و سردی را از بین می‌برد. قوی سفیدی این کاخ در باغ زیبا و دلنشین خود جای گرفته است و بوی خوش‌بوی پرتقال‌هایش همه بازدیدکنندگان را شاداب و خوشحال می‌کند.

دهکده ساحلی نیز، یکی از جاذبه‌های گردشگری در بندر انزلی است. باغ شهر ایران بزرگ‌ترین دهکده ساحلی بندر انزلی است که در منطقه غازیان واقع شده است. این شهرک که توسط مرحوم فرهنگی ساخته شده، همچنان پس از 48 سال از احداث، به‌عنوان یکی از زیباترین شهرک‌های گردشگری ایران شناخته می‌شود. حدود 20 درصد از مساحت زمین این دهکده، به ویلاهای توریستی اختصاص داده شده است و این امر به دلیل اهمیت ویژه‌ای که فضای سبز در دهکده ساحلی دارد اتفاق افتاده است.

علاوه بر موارد فوق، در این شهر زیبا و توریستی، پل‌های متعدد، برج ساعت، موج‌شکن دریایی، کشتی تفریحی، کلیسای مریم مقدس و بازارهای بسیار متنوعی وجود دارد که ارزش دیدار را دارند. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به شمال ایران را دارید، حتماً سری هم به این بندر زیبا و اروپایی بزنید. همچنین شما می‌توانید با رزرو یک هتل باکیفیت در این شهر، خیال خود را از بابت اقامتی باکیفیت، راحت کنید. پیشنهاد می‌کنیم به بخش «هتل های انزلی» در سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، لیست بهترین هتل‌های این شهر را مشاهده نموده و یک مورد را به دلخواه انتخاب کنید.

جاهای دیدنی بندر اروپایی انزلی

چمخاله گیلان، پنجمین شهر اروپایی ایران

ساحل چمخاله یکی از زیباترین سواحل شهر گیلان است و جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد. این ساحل، علاوه بر زیبایی دریا، طبیعت چشم‌نواز مزارع و مناظر کوهستانی نیز دارا است که می‌توانید از آن لذت ببرید. با ماسه‌ای زیبا و شیب ملایم، این ساحل امکانات مناسبی برای شنا، پلاژ، سوارکاری، قایق‌سواری و آلاچیق فراهم می‌کند.

دو شهر چاف و چمخاله در استان گیلان واقع شده‌اند. این شهرها در فاصله ۱۰ کیلومتری شرق شهرستان لنگرود، ۲۰ کیلومتری شرق لاهیجان و ۳۹ کیلومتری غرب رودسر قرار دارند. چاف و چمخاله به عنوان دومین مقصد گردشگری و ساحل فعال در استان گیلان، پس از شهرستان انزلی، شناخته می‌شوند و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. در ادامه توریستی‌ترین جاهای این ساحل اروپایی را با شما بررسی خواهیم کرد.

چمخاله گیلان، پنجمین شهر اروپایی ایران

جاهای دیدنی ساحل اروپایی چمخاله

جزیره فلامینگو یا جزیره ارشیا یک جزیره زیبا در نزدیکی چمخاله و دریای خزر است. این جزیره به دلیل عبور رودخانه از دور آن و اتصال به دریا، محلی زیبا و جذاب شده است. برای رسیدن به این جزیره فرهنگی و تفریحی، ابتدا به میدان چمخاله می‌روید و سپس به راست می‌پیچید و حدود ۲ کیلومتر به سمت چپ حرکت می‌کنید. تابلوهای راهنما شما را به مقصد هدایت می‌کنند.

جزیره فلامینگو با فعالیت‌ها و تفریحات متنوعی ارائه می‌دهد:

جت اسکی: با سوار شدن بر جت اسکی، می‌توانید از آب‌های جزیره لذت ببرید و هیجان بی‌نظیری را تجربه کنید.

پاراموتور: پاراموتور فعالیت دیگری است که می‌توانید در جزیره فلامینگو انجام دهید و از زیبایی هوا و طبیعت لذت ببرید.

فلای‌برد: فلای‌برد یک ترکیب هیجان‌انگیز از جت اسکی، اسکی روی آب و شنا است و می‌توانید احساس هیجان و آدرنالین بالایی داشته باشید.

شاتل سواری: با نشستن بر تیوپ شاتل و کشیده شدن توسط قایق تندرو، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و تکان‌دهنده خواهید داشت.

قایق‌سواری: امکان قایق‌سواری در جزیره فلامینگو نیز وجود دارد که با خانواده می‌توانید گشتی هیجان‌انگیز در دریا داشته باشید.

جزیره فلامینگو با تمام این تفریحات و فعالیت‌های جذاب، یک مقصد آرامش‌بخش و خاطره‌انگیز برای گردشگران است. با سفر به این جزیره زیبا، لحظات به یاد ماندنی سفری رویایی را تجربه خواهید کرد.

منطقه گالشکلام یک منطقه بکر و طبیعی بوده و با آب‌وهوای مطبوع و مناظر زیبا، هر ساله افراد بی‌شماری را به خود جذب می‌کند. این منطقه با نامی که در زبان گیلکی به معنای دام و محل نگهداری دام است، دامداران بسیاری دارد و به همین دلیل گوسفندان و گاوها در دشت‌های سبز آن گشت‌وگذار می‌کنند. اما زیبایی اصلی گالشکلام در طبیعت آن جایی است که رودخانه‌ها، تالاب‌ها و مرداب‌های ساحلی آن تجربه‌های طبیعی بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهند.

یکی دیگر از جاذبه‌های اطراف ساحل اروپایی چمخاله، لیلا کوه نام دارد. طبیعت لیلا کوه یکی از بهترین ییلاق‌های گیلان است که می‌توانید در سفر به این شهر از آن دیدن کنید. برای دیدن لیلا کوه، باید ۳ کیلومتر از چمخاله فاصله بگیرید و به دل کوه بروید. طبیعت این بهشت بی‌بدیل مانند مخمل سرسبز، روی کوهستان کشیده شده است. در این ییلاق بی‌نظیر از عطر و بوی باغ‌های پرتقال و زمین‌های چای لذت خواهید برد. اهالی روستا در مسیر شما را به خوردن نان‌های سنتی، تخم‌مرغ محلی و چای دعوت می‌کنند.

رودخانه و تالاب چمخاله، روستای سلیم چاف، پل چوبی و پارک جنگلی توسکا چمخاله نیز چند مورد از جاذبه‌های گردشگری اطراف این ساحل زیبا است؛ لذا اگر به مناظر بکر و طبیعی علاقه‌مند هستید، ساحل اروپایی چمخاله می‌تواند یک گزینه ایدئال برای شما باشد. 

جاهای دیدنی ساحل اروپایی چمخاله

کلام پایانی

امروزه هزینه سفر به کشورهای اروپایی بسیار زیاد است به همین دلیل نیز بخشی از مردم ایران قادر به مسافرت اروپایی نیستند. در مقابل این افراد می‌توانند به اروپایی‌ ترین شهرهای ایران سفر کرده و از مناظر بی‌نظیر و امکانات این شهرها بهره ببرند.

براین‌اساس در این مقاله سعی داشتیم تا 5 شهر اروپایی ایران را به شما معرفی کنیم. هر یک از این شهرها با ویژگی‌ها و مزایای خاص خود می‌توانند یک مقصد گردشگری مناسب برای افراد با سلایق مختلف باشند. در برخی از این شهرها شما می‌توانید انواع تفریحات مدرن را تجربه کنید و برخی دیگر امکان بازدید از جاذبه‌های طبیعی و بسیار بکر را خواهید داشت.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. همچنین درصورتی‌که قبلاً به یکی از این شهرهای اروپایی ایران سفر کرده‌اید، خوشحال می‌شویم تا تجربه خود را با ما و سایر خوانندگان این مقاله ازطریق بخش «نظرات» به اشتراک بگذارید. 

پرسش‌های متداول

چه نوع تفریحاتی در جزیره کیش موجود اس

در جزیره کیش انواع تفریحات مدرن و لوکس مانند رستوران گردی، خرید از برندهای معروف، تفریحات آبی مانند غواصی، پاراسل سواری، جت اسکی و سافاری، کارتینگ، پارک آبی، سفر با کشتی تفریحی و... در دسترس هستند.

کدام مراکز خرید لوکس در جزیره کیش وجود دارند؟

جزیره کیش دارای مراکز خرید لوکسی مانند مرکز خرید دامون، مجتمع تجاری کوروش و رویال مال کیش است که مال‌های مختلفی از جمله لوازم لوکس و معروف را برای شما فراهم می‌آورند.

کدام رستوران‌ها در تهران معروف و لوکس هستند؟

رستوران شاندیز جردن، رستوران کالیفرنیایی تراس فرشته و رستوران کوبابا جردن از معروف‌ترین و لوکس‌ترین رستوران‌های تهران هستند.

کدام پارک‌های آبی در تهران بزرگ‌ترین‌ها هستند؟

پارک آبی اپارک و دهکده آبی پارس از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی در ایران هستند که در شهر تهران قرار دارند.

به عنوان یک دوستدار تفریحات برفی، کدام مجموعه تفریحی در تهران توصیه می‌شود؟

مجموعه توچال با پیست‌های اسکی بروز و مدرن‌ترین امکانات، بهترین گزینه برای دوستداران تفریحات برفی در شهر تهران است.

چه جاذبه‌های گردشگری طبیعی در رامسر وجود دارد؟

رامسر دارای جاذبه‌های گردشگری طبیعی زیادی از جنگل‌ها تا دریا است، از جمله آبشارها، بوستان‌های سرسبز، سواحل زیبا، غارها، چشمه‌ها، آب‌های گرم معدنی، تله‌کابین، دریاچه قو، بوستان جنگلی صفا رود و مناطق ییلاقی گرسماسر و جنگل دالخانی.

چه بناهای تاریخی و فرهنگی در رامسر دیدنی هستند؟

از جمله بناهای تاریخی و فرهنگی رامسر می‌توان به قلعه مارکوه، موزه عاج رامسر و سد میجران اشاره کرد که برای بازدید کنندگان جذاب و دیدنی هستند.

چه جاذبه‌های گردشگری‌ای در انزلی وجود دارد؟

تالاب این شهر با جزایر زیبا، کاخ‌موزه نظامی، دهکده ساحلی، پل‌ها، برج ساعت، موج‌شکن دریایی، کشتی تفریحی، کلیسای مریم مقدس و بازارهای متنوع از جمله جاذبه‌های گردشگری انزلی هستند.

چه امکاناتی در ساحل چمخاله وجود دارد؟

ساحل چمخاله امکانات مناسبی برای شنا، پلاژ، سوارکاری، قایق‌سواری و آلاچیق فراهم می‌کند.

جاهای دیدنی اطراف ساحل چمخاله چه هستند؟

جاهای دیدنی اطراف ساحل چمخاله شامل جزیره فلامینگو، منطقه گالشکلام، لیلا کوه، رودخانه و تالاب چمخاله، روستای سلیم چاف، پل چوبی و پارک جنگلی توسکا چمخاله می‌شوند.

چگونه می‌توانم یک هتل خوب در استان گیلان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره 021-72993000، هتل مورد نظر خود در این استان را رزرو نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
قلندری ۱۴۰۲/۷/۴

به زیبایی و درستی شکل اروپایی قسمتهای مختلف ایران را بیان کردید بسیار لذت بردم مقاله جالبی بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۵

قلندری گرامی خوشحالیم که مقاله را مطالعه نمودید امیدواریم که موفق به دیدار این مکان ها بشوید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...