رَهی نو

معرفی بهترین رستوران آستارا + امکانات و تصویر

تعداد بازدید: ۱۹۸۴ ۱۰ تیر ۱۴۰۲


آشنایی با بهترین رستوران‌های آستارا، از آن جهت اهمیت دارد که باعث می‌شود در سفر به این شهر، لذت غذاهای محلی و اصیل ایرانی را تجربه کنید. آستارا یکی از بهترین مقاصد توریستی شمال غرب کشور است. اگر به دنبال طبیعتی بکر و منحصر به فرد هستید، حتما به این شهر سفر کنید. آستارا یکی از شهرستان‌های استان گیلان به حساب می‌آید که از سمت شمال، به کشور جمهوری آذربایجان راه دارد. 
شهر آستارا، میزبان مهمانان بسیاری است که از سراسر ایران و کشورهای قفقاز به آن سفر می‌کنند. اگر شما هم تصمیم به این سفر دارید، بهتر است از قبل با بهترین رستوران‌های آستارا آشنا شوید. اگرچه با توجه به تعداد زیاد رستوران‌ها در یک شهر توریستی، پیدا کردن بهترین رستوران کار چالش برانگیزی است؛ ما به جای شما تحقیقات زیادی در این زمینه انجام داده‌ایم. در این مقاله از سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران‌ها آستارا و ویژگی‌های هر کدام آشنا کنیم. با ما همراه باشید.



معرفی بهترین رستوران آستارا

 

رستوران هتل اسپیناس آستارا


هتل اسپیناس آستارا یک هتل چهار ستاره بین المللی با امکانات رفاهی کامل است. این هتل، در نزدیکی دریاچه طبیعی استیل واقع شده و می‌توانید از چشم‌انداز فوق‌العاده این دریاچه، لذت ببرید. اگر به دنبال یک هتل منحصر به فرد در آستارا هستید، هتل اسپیناس را انتخاب کنید. این هتل دارای دو رستوران به نام‌های خیام و شقایق است که در لیست بهترین رستوران‌های آستارا قرار دارند. این دو رستوران، با سرو انواع و اقسام غذاهای خوشمزه به شما خدمت‌رسانی می‌کنند و دیگر نیازی نیست که برای غذا خوردن از هتل خارج شوید. 
رستوران خیام در طبقه همکف و شرق لابی قرار گرفته است و 24 ساعته از مهمانان، پذیرایی می‌کند. این رستوران، منظره‌ای بسیار زیبا و وصف ناپذیری دارد که در هیچ کجای ایران نمی‌توانید مشابه آن را پیدا کنید. انواع غذاهای سنتی ایرانی و همچنین خوراک‌های محلی در رستوران خیام سرو می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم بعد از غذا، نوشیدنی‌های سنتی، قهوه و چای‌های خاص رستوران هتل اسپیناس را نوش جان کنید. در سفر به شهر آستارا، لذت غذا خوردن در رستوران خیام را به هیچ عنوان از دست ندهید. 

رستوران شقایق هتل اسپیناس آستارا، در وعده صبحانه از مهمانان پذیرایی می‌کند. این رستوران نیز نمایی رو به دریاچه دارد. یکی از ویژگی‌های رستوران شقایق که باعث خاص شدن آن شده، توجه به جزئیات در طراحی دکوراسیون است. پرده‌ها، رومیزی‌ها، گل‌های روی میز‌ و دستمال سفره‌های این رستوران، دارای رنگ‌هایی شاد هستند و به شما انرژی مثبت مورد نیاز برای شروع یک صبح عالی را می‌دهند.
آدرس: جاده رشت-آستارا، 5 کیلومتری ورودی شهر آستارا (جنب پلیس راه)



رستوران هتل اسپیناس آستارا

 


رستوران روحی آستارا


رستوران روحی، یکی از بهترین رستوران‌های آستارا برای خوردن چلو ماهی است. باسترما پلو با گوشت اردک، که یکی از غذاهای محلی آستارا به شمار می‌رود، از جمله غذاهای خاصی است که در این رستوران، سرو می‌شود. انواع کباب‌ها، میرزا قاسمی، شیشلیک و چلو ماهیچه، از دیگر غذاهای موجود در منوی این رستوران هستند. همچنین می‌توانید نوشیدنی‌های خنک (دوغ، نوشابه، دلستر و آب معدنی)، انواع ترشی، سالاد و اشپل و گردو را در کنار غذای اصلی سفارش دهید. پرسنل رستوران روحی، آموزش دیده و حرفه‌ای هستند و هر آنچه که نیاز داشته باشید را برای شما فراهم می‌کنند. 

آدرس: بلوار جانبازان، جنب شرکت گاز


رستوران روحی آستارا



رستوران رومی آستارا


رستوران رومی، از جمله بهترین رستوران‌های آستارا از نظر مسافران است. هنگام شام و ناهار، افراد زیادی در جلوی این رستوران صف می‌بندند تا غذاهای خاص آن را میل کنند. شهرت رستوران رومی آستارا به دلیل ارائه انواع و اقسام غذاهای شمالی و کباب‌های آن است. سالادها و دسرها نیز جای خود را دارند. اگر کودک به همراه خود داشته باشید، صندلی مخصوص کودک برای شما آورده می‌شود. فضای این رستوران، بسیار شاد و پرانرژی بوده و در هنگام سرو غذا، موسیقی زنده پخش می‌شود. این رستوران، همچنین دارای امکانات مخصوص برگزاری تولد و سرو قلیان است. 

آدرس: ابتدای بلوار جانبازان، جنب سی ان جی


رستوران رومی آستارا



رستوران افرا آستارا


رستوران افرا، یکی از بهترین رستوران‌های آستارا است که بومیان شهر، آن را تایید می‌کنند. از آنجایی که این رستوران در نزدیکی بازار ماهی فروشان واقع شده، همواره به تازه‌ترین و بهترین ماهی‌ها دسترسی دارد و می‌توانید انواع غذاهای دریایی را در محیط دنج و آرام این رستوران، میل کنید. منوی رستوران افرا، از تنوع بالایی برخوردار است. کباب بوقلمون، شتر مرغ و جوجه محلی لونگی، از جمله غذاهای منحصربه‌فرد این رستوران به حساب می‌آیند.

آدرس: خیابان ملت شرقی، روبروی بازار ماهی فروشان، طبقه دوم مجتمع تجاری نظرنیا


رستوران افرا آستارا



سخن پایانی
ما در این مقاله از سایت رهی نو، شما را با بهترین رستوران‌های آستارا آشنا کردیم. یکی از بخش‌های مهم هر سفر که نمی‌توان از آن گذشت، رستوران گردی است. پیشنهاد می‌کنیم در مدتی که در آستارا حضور دارید، طعم لذیذ غذاهای محلی شمالی را در بهترین رستوران‌های آستارا تجربه کنید. امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


سوالات متداول


بهترین رستوران‌های آستارا کدامند؟


رستوران هتل اسپیناس، رستوران روحی، رستوران رومی و رستوران افرا، از جمله بهترین رستوران‌های این شهر هستند.


در بهترین رستوران‌های آستارا چه غذاهایی بخوریم؟


باسترما (با گوشت اردک یا مرغابی)، لَوَنگی (ماهی سفید یا مرغ شکم‌پری) و چغیرتما، از جمله محبوب‌ترین غذاهایی هستند که پیشنهاد می‌شود در این رستوران‌ها نوش جان کنید. 


بهترین رستوران در جاده رشت – آستارا کدام است؟


رستوران شاطر عباس، یک رستوران قدیمی و محبوب در جاده رشت – آستارا است که با ارائه غذاهای با کیفیت، خستگی راه را از تن مسافران این جاده بیرون می‌کند.


برای استفاده از رستوران هتل اسپیناس آستارا، حتما باید یک اتاق در هتل رزرو کرد؟


خیر. بدون اقامت در هتل نیز می‌توانید از رستوران‌های هتل اسپیناس آستارا استفاده کنید. البته اگر در این شهر مهمان هستید پیشنهاد ما به شما اقامت در این هتل لوکس و مجلل است. برای این کار فقط کافیست به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو مراجعه کنید و یا با شماره 72993000-021  تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
محمد ۱۴۰۲/۷/۸

من رفتم استارا رستوران روحی رو بیشتر از همه پسندیدم محیطش و خیلی دوست داشتم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۰

محمد عزیز خیلی ممنون از ثبت تجربتون امیدواریم همیشه تجربه های لذتبخش داشته باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...