رَهی نو

معرفی صفر تا صد بهترین رستوران های رامسر + تصویر

تعداد بازدید: ۸۲۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

اگر به شمال کشور سفر می‌کنید، حتماً سری به بهترین رستوران‌های رامسر بزنید. طبیعت بکر و زیبای رامسر، باعث شده تا به آن لقب عروس شهرهای شمالی را بدهند. هر ساله افراد زیادی به رامسر سفر می‌کنند. این شهر از طرفی به دریا و از طرف دیگر به کوه و جنگل، راه دارد. در سفر به رامسر، حتماً طعم غذاهای شمالی را باید بچشید. محبوب‌ترین غذاهای شمالی عبارت‌اند از مالابیج، آغوز مسما، کباب ترش، باقلاقاتق، میرزاقاسمی و مرغ شکم‌پر؛ بنابراین باید بهترین رستوران‌های رامسر را بشناسید، تا در سفر به این شهر، لذت خوردن بهترین غذاهای ایرانی اصیل را از دست ندهید. در ادامه با سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو همراه باشید تا با لیست بهترین رستوران‌های رامسر، آشنا شوید.



معرفی بهترین رستوران های رامسر


رستوران خاور خانم رامسر


رستوران خاور خانم در یکی از زیباترین مناطق رامسر قرار دارد. برای دسترسی به این رستوران، باید به منطقه سرولات (بین چابکسر و رامسر) و روستای ییلاقی جواهرده بروید. خاور خانم نام فردی است که برای اولین‌بار، این رستوران را در بالکن خانه کوچک خود راه‌اندازی کرد. در حال حاضر، ساختمان رستوران خاور خانم، دارای چندین طبقه است. شما در این رستوران، نه‌تنها می‌توانید غذاهای خوشمزه بخورید، بلکه می‌توانید از منظره زیبای کوهی که در نزدیکی آن قرار دارد نیز به طور هم‌زمان لذت ببرید. فضای مه آلودی که اکثر روزهای سال در اطراف کوه به وجود می‌آید، زیبایی مناظر اطراف را دو چنان می‌کند. برای اینکه بتوانید در این رستوران غذا بخورید، باید به‌گونه‌ای زمان‌بندی کنید که برای وعده ناهار (بین ساعت 12 تا 17) به آن برسید؛ زیرا فقط وعده ناهار در این رستوران سرو می‌شود. جالب است بدانید که رستوران خاور خانم در پذیرایی از مهمانان، دست و دلباز است و پرس‌های غذا در این رستوران، بزرگ‌تر از حد معمول سایر رستوران‌ها هستند. در کنار غذا نیز با کره و دوغ محلی، از شما پذیرایی می‌شود.



رستوران خاور خانم


رستوران هتل پارسیان رامسر


هتل پارسیان، نه‌تنها اقامتگاهی عالی برای مهمانان این شهر است؛ بلکه به‌عنوان لاکچری‌ترین رستوران رامسر، شناخته می‌شود. فضای داخلی این رستوران، بسیار شیک و مجلل است. میزها با فاصله زیادی از هم قرار گرفته‌اند. نورپردازی و چیدمان رستوران هتل پارسیان رامسر، به‌گونه‌ای است که اشتهای شما را برای خوردن بهترین غذاهای ایرانی باز می‌کند. هتل پارسیان رامسر، تنها 2 کیلومتر با فرودگاه این شهر فاصله دارد؛ بنابراین اگر با هواپیما به این شهر سفر می‌کنید، بهتر است این هتل را برای سکونت خود انتخاب کنید.


منوی اصلی رستوران هتل پارسیان رامسر، خوراک‌ها و غذاهای ایرانی را شامل می‌شود که عبارت‌اند از:
خوراک کباب کوبیده، خوراک جوجه کباب، خوراک گوشت، کال کباب، خورش قیمه، خورش قورمه سبزی، چلو ساده، زرشک پلو با مرغ، بشقاب سبزیجات، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، سوپ روز و میرزاقاسمی.
منوی غذاهای دریایی این رستوران، عبارت است از خوراک ماهی قزل‌آلا، خوراک ماهی سفید، میگو پفکی با سس تارتار، خوراک ماهی کباب. همچنین می‌توانید انواع استیک‌ها از جمله استیک ساده، استیک فلفل با سس قارچ و استیک فیله مینیون را در این رستوران میل کنید. پیشنهاد می‌شود بعد از سرو غذایتان نیز قهوه‌های سرد مانند آیس لاته، آیس کافی، آیس کارامل لاته و آیس موکا را نیز نوش جان کنید.

 

رستوران هتل پارسیان رامسر


رستوران مظاهری و پسران رامسر


اگر به دنبال یک رستوران قدیمی و باصفا در رامسر هستید، رستوران مظاهری و پسران، انتخاب خوبی برای شماست. این رستوران در مسیر جاده ساحلی رامسر به تنکابن (بلوار امام خمینی) قرار گرفته و در واقع، یک رستوران بین‌راهی به‌حساب می‌آید. فضای بیرون رستوران، وسعت زیادی دارد و نیازی نیست که بابت جای پارک، نگرانی داشته باشید. شما می‌توانید خودروی خود را جلوی رستوران پارک کنید. در رستوران مظاهری، خبری از تجمل‌گرایی و ظروف لوکس نیست. این رستوران، روی تهیه غذاهای سنتی ایرانی تمرکز دارد و یکی از محبوب‌ترین غذاهایی که سرو می‌کند، ماهی سفید یا ماهی قزل‌آلا است. رستوران مظاهری در وعده‌های ناهار (ساعت 12 تا 13) و شام (ساعت 20 تا 23)، از شما پذیرایی می‌کند.



رستوران مظاهری رامسر


رستوران کشتی رامسر


همان‌طور که از نام این رستوران پیداست، شباهت زیادی به کشتی دارد. اگر با کودکان به رامسر سفر می‌کنید، حتماً یک‌بار به این رستوران بروید. در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران کشتی نیز از عناصری استفاده شده است که به شما حس حضور در کشتی را القا می‌کند. کیفیت غذاهای کشتی، بسیار بالاست و حتی بومیان منطقه، آن را به‌عنوان بهترین رستوران رامسر می‌شناسند. حجم غذای این رستوران، مناسب است؛ اما به دلیل کیفیت بالا، قیمت بیشتری در مقایسه با سایر رستوران‌ها دریافت می‌کند.
مدت زمانی که برای آماده‌شدن سفارش غذایتان منتظر هستید، می‌توانید با آکواریوم رستوران مشغول شوید. ماهی‌های رنگی زیادی در این آکواریوم وجود دارد که تماشای بازیگوشی آن‌ها بسیار لذت‌بخش خواهد بود. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد رستوران کشتی، پخش موسیقی زنده است که لذت غذاخوردن را دوچندان می‌کند. این رستوران در جاده ساحلی، خیابان یاسمن رامسر قرار دارد و از ساعت 10 تا 22 از مهمانان، پذیرایی می‌کند.



رستوران کشتی رامسر


رستوران ایتالیایی میلانو رامسر


اگرچه در سفر به شمال باید غذاهای محلی و اصیل این منطقه را میل کنید، بااین‌حال نام رستوران ایتالیایی میلانو نیز در لیست بهترین رستوران‌های رامسر به چشم می‌خورد. در این رستوران، می‌توانید انواع پاستا، پیتزا و سایر غذاهای محبوب ایتالیایی را نوش‌جان کنید. سرآشپز رستوران میلانو، مهارت بسیار بالایی در طبخ غذاها دارد و کیفیت غذاهای این رستوران، در حد رستوران‌های خارجی است. رستوران میلانو رامسر، از ساعت 14 تا 2 بامداد از مهمانان پذیرایی می‌کند؛ بنابراین اگر در ساعت‌های پایانی شب به این شهر رسیدید و به دنبال بهترین رستوران رامسر برای خوردن غذا بودید، می‌توانید رستوران ایتالیایی میلانو را انتخاب کنید. این رستوران در انتهای بلوار طالقانی و در مرکز تفریحی برلیان قرار گرفته است.



رستوران ایتالیایی میلانو رامسر


رستوران سنتی آبشار رامسر


از آنجایی که رستوران سنتی آبشار، یکی از بهترین رستوران‌های رامسر است، مسافران زیادی در بیرون این رستوران صف می‌بندند تا طعم غذاهای آن را بچشند. برای دسترسی به این رستوران، باید به جاده رامسر – سیاهکلرود بروید. پس از مدتی رانندگی باغ رستوران سنتی آبشار را مشاهده می‌کنید. این رستوران در مجاورت هتل‌آپارتمان ترنج قرار گرفته است. محیط رستوران آبشار، دلباز و آرام است. می‌توانید در آلاچیق‌ها بنشینید و در حین غذاخوردن از آب‌وهوای دلپذیر و طبیعت بکر منطقه استفاده کنید. 
همچنین می‌توانید برای سرو چای و قلیان کشیدن با دوستانتان به این رستوران، مراجعه کنید. پرسنل رستوران آبشار، بسیار خوش‌رو و حرفه‌ای هستند. آن‌ها در سرویس‌دهی، تمام تلاش خود را می‌کنند تا شما کمبودی احساس نکنید. رستوران سنتی آبشار رامسر، از ساعت 9 تا 24 بامداد، به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کند.



رستوران سنتی آبشار رامسر


کلام پایانی

ما در این مقاله از سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، با بهترین رستوران‌های رامسر آشنا شدیم. رامسر یکی از بهترین شهرهای ایران است که در نزدیکی دریای خزر قرار دارد. از سوی دیگر، فاصله این شهر تا تهران، بسیار کوتاه است؛ بنابراین اگر می‌خواهید از شلوغی و ترافیک، دور شوید و به یک مسافرت کوتاه بروید، رامسر گزینه مناسبی برای شماست. امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


سؤالات متداول

بهترین رستوران‌های رامسر کدام‌اند؟


رستوران مظاهری، رستوران کشتی و رستوران هتل پارسیان رامسر، در لیست بهترین رستوران‌های رامسر از نظر مسافران قرار دارند.


بهترین رستوران‌ رامسر با منظره رو به کوه کجاست؟


رستوران خاور خانم، منظره‌ای بسیار زیبا و دیدنی، به‌خصوص در روزهای ابری و بارانی دارد.


لاکچری‌ترین رستوران رامسر کجاست؟


رستوران کشتی را می‌توان لاکچری‌ترین رستوران رامسر دانست. محیط داخلی این رستوران، بسیار خاص است. غذاها نیز از کیفیت بالایی برخوردارند و در تهیه آن‌ها از مواد غذایی تازه استفاده می‌شود.


آیا برای استفاده از رستوران هتل پارسیان، حتماً باید یک اتاق در هتل رزرو کرد؟


خیر. همه افراد ساکن و غیرساکن در هتل می‌توانند از رستوران استفاده کنند؛ اما به شما پیشنهاد می‌کنیم درصورتی‌که قصد سفر به رامسر را دارید، با رزرو اتاق هتل پارسیان رامسر، می‌توانید علاوه بر غذای باکیفیت، یک اقامت باکیفیت و دلپذیر را نیز، تجربه کنید. همچنین با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره‌  021-72993000 می‌توانید از تخفیف رزرو اتاق در هتل پارسیان رامسر نیز، بهره‎‌مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
محسنی ۱۴۰۲/۶/۲۷

بهترین رستوران های رامسر الحق که به درستی گفتید رستوران خاور خانم رامسر دلچسب ترین رستورانیه که تا حالا رفتم و داستانش هم که اشاره کردید جالب است

  مدیر سایت۱۴۰۲/۶/۲۸

محسنی گرامی ممنون از وقتی که گذاشتید و مقاله رو خوندید نظرات شما دوستان عزیز بسیار کمک کننده هست در انتخاب و تصمیم گیری مسافران. امیدواریم همیشه شاد و پیروز باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...