رَهی نو

معرفی لاکچری ترین رستوران گردان تبریز؛ رستوران هتل پارس تبریز

تعداد بازدید: ۴۳۴۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

رستوران هتل پارس تبریز، یکی از بهترین رستوران‌های این شهر به حساب می‌آید. تبریز ازجمله شهرهای خوش آب و هوای شمال غرب ایران است که مسافران زیادی در داخل و خارج از کشور به آن سفر می‌کنند. تبریز همانند سایر شهرهای ایران، غذاهای محلی خاص خود را دارد. ممکن است در شهر خودتان هم بتوانید این غذاها را بخورید اما چشیدن طعم هر غذایی، در شهری که مبدا آن است، لذت دیگری دارد. در ادامه این مقاله با سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو همراه باشید تا با رستوران گردان هتل پارس ائل گلی بیشتر آشنا شوید.

معرفی کلی از هتل پارس تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز، یک هتل لاکچری 5 ستاره است که در بام این شهر قرار دارد. این هتل 17 طبقه، دارای 178 عدد سوئیت است. برای دسترسی به هتل پارس تبریز، باید به جاده ائل گلی بروید، در نزدیکی پارک ائل گلی، می‌توانید ساختمان هتل را پیدا کنید. هتل پارس در سال 1380 افتتاح شد. معماری این هتل، مدرن است و در طراحی نمای بیرونی آن از شیشه استفاده کرده‌اند.
به دلیل مشرف بودن به پارک ائل گلی، می‌توانید از اتاقتان به منظره زیبای این پارک از بالا نگاه کنید و لذت ببرید. اقامت در هتل پارس تبریز باعث می‌شود تا شما با مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و دیدنی این شهر، فاصله کمی داشته باشید. بنابراین با کمی پیاده‌روی و بدون نیاز به اتلاف وقت در ترافیک، می‌توانید از جاذبه‌های مد نظر خود دیدن کنید. معروف‌ترین جاهای دیدنی نزدیک هتل پارس ائل گلی تبریز عبارتند از پارک ائل گلی (پارک شاهگلی)، مرکز قایق سواری پارک ائل گلی و پارک اوتیسم (پارک فرشتگان).
یکی از مزایای این هتل لوکس برای مهمانان خود این است که در هنگام اقامت، پذیرایی صبحانه شما، رایگان و بر عهده هتل خواهد بود. این هتل، همه امکانات رفاهی مورد نیاز برای رفاه مسافران را ارائه می‌کند تا هیچ گونه کمبودی احساس نشود و همواره خاطره‌ای خوش از سفر به تبریز در ذهن آن‌ها به یادگار بماند.

معرفی کلی از هتل پارس تبریز

امکانات و ویژگی‌های هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی دارای واحدها و سوئیت‌های اقامتی مختلف، چندین رستوران، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، سالن پذیرایی، اتاق عقد و دو سالن VIP است. مهمان‌داران و کارکنان این هتل، آموزش دیده هستند و با خوش‌رویی از شما پذیرایی می‌کنند. اتمسفر هتل پارس، بسیار صمیمانه است و شما احساس می‌کنید که در خانه خودتان هستید.



رستوران گردان هتل پارس ائل گلی تبریز


رستوران گردان هتل پارس ائل گلی تبریز

رستوران گردان هتل پارس ائل گلی تبریز بهترین محل برای خوردن یک وعده غذای باکیفیت و سالم است. البته لذت غذا خوردن در این رستوران، به غذاهای خوشمزه آن، ختم نمی‌شود. شما در حین غذا خوردن از مشاهده منظره اطراف نیز لذت می‌برید. رستوران گردان هتل پارس ائل گلی تبریز یکی از خاص‌ترین رستوران‌هایی است که حتما باید آن را امتحان کنید. این رستوران همانطور که از نامش پیداست، چرخان است و هنگام غذا خوردن، متوجه حرکت آرام آن می‌شوید و می‌توانید نمایی 360 درجه از شهر تبریز را ببینید.
در منوی رستوران گردان هتل پارس ائل گلی تبریز، هم غذاهای محلی و سنتی پیدا می‌شود و هم غذاهای بین المللی مانند بیف استراگانف روسی. حجم غذاها مناسب و معقول است و شما را سیر می‌کند. پیشنهاد می‌شود یکی از انواع سوپ را به عنوان پیش‌غذا سفارش دهید تا معده‌تان برای میل کردن غذای اصلی آماده شود. بعد از سرو غذا نیز، دسرهای خوشمزه رستوران را هم سفارش دهید. انواع و اقسام ترشی‌ها و سالادهای مختلف نیز روی میز اردور چیده شده‌اند که می‌توانید با سلیقه خودتان و به مقدار لازم از هر کدام بردارید.

بوفه صبحانه هتل پارس ائل گلی تبریز

احتمالا هنگامی که وارد بوفه صبحانه هتل پارس ائل گلی تبریز می‌شوید، تحت تاثیر فضای دلپذیر آن قرار می‌گیرید. طراحی داخلی این بوفه، فضای شاد و پرنشاطی را ایجاد کرده است که تجربه خوردن یک صبحانه استثنائی را برای شما فراهم می‌سازد. از آنجایی که صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است که انرژی مورد نیاز برای شروع روز را ارائه می‌دهد؛ این بوفه از مواد غذایی مقوی و انرژی‌زا برای تهیه صبحانه استفاده می‌کند. بنابراین می‌توانید پس از صرف صبحانه، تا ساعت‌ها بدون اینکه خسته شوید، تبریزگردی کنید.

برای اقامت در  هتل لاله پارک تبریز کلیک کنید

بوفه ناهار و شام هتل پارس ائل گلی تبریز

بوفه ناهار و شام هتل پارس ائل گلی تبریز


اگر به این فکر می‌کنید که عزیزانتان را با یک وعده غذایی خوب، غافلگیر کنید، بوفه ناهار و شام هتل می‌تواند محل مناسبی باشد. انواع و اقسام غذاهای ایرانی و خارجی در این بوفه ارائه می‌شود. سالادها و دسرها نیز تنوع فوق‌العاده بالایی دارند.

سرآشپزهای این بوفه، به خود می‌بالند که همواره از بهترین موادغذایی استفاده می‌کنند و توانسته‌اند رضایت مهمانان رستوران را به دست آورند. اگر یک بار در بوفه ناهار و شام هتل پارس ائل گلی تبریز، غذایتان را میل کنید، مشتری دائم آن می‌شوید و در هر بار سفر به تبریز، دلتان می‌خواهد باز هم به آنجا بروید.

منوی رستوران هتل پارس تبریز

منوی رستوران هتل پارس تبریز، به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است.
بخش نوشیدنی‌ها: انواع دوغ، شامپاین بدون الکل، نوشابه، دلستر و آب معدنی.
بخش سالادها و دسرها: کرم کارامل، سالاد فصل، سالاد شیرازی، زیتون، ماست ساده، ماست موسیر، ماست و خیار و ژله.
غذاهای اصلی: باقلاپلو با ماهیچه، کوفته تبریزی، خوراک زبان، چلو کباب برگ مخصوص، چلو کباب کوبیده مخصوص، کباب بره با برنج، جوجه کباب ویژه با برنج، زرشک پلو با مرغ، استیک گوشت، ماهی شیر کبابی، استیک شیرماهی، میگو کبابی / سرخ شده، ماهی قزل آلا سرخ شده، شنیسل مرغ، بیف استراگانف، فسنجان مرغ با برنج، چلو ساده  و... .

لیست قیمت رستوران هتل پارس تبریز

لیست قیمت غذا در هتل پارس تبریز یکسان نیست و تنوع دارد. همانطور که می‌دانید رستوران گردان، یک رستوران لاکچری است به همین دلیل معمولا هزینه بیشتری از شما دریافت می‌شود. با این حال، سایر رستوران‌های این هتل نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند و اگر بحث هزینه برایتان اهمیت دارد، بهتر است خودتان را مهمان یکی از این رستوران‌ها کنید. بنابراین با هر بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید غذای خود را در هتل پارس، میل کنید.

رستوران پارس؛ بهترین رستوران تبریز با موسیقی زنده

 گاهی اوقات هوس می‌کنیم از شلوغی شهر فاصله گرفته، به رستورانی دنج و باصفا برویم و در حین غذا خوردن، نوای موسیقی را بشنویم. رستوران پارس، بهترین رستوران تبریز با موسیقی زنده است که به شما این امکان را می‌دهد تا حس خوبی را در حین غذا خوردن، تجربه کنید.

رستوران پارس، بهترین رستوران تبریز

کلام پایانی
در این مقاله از سایت رهی نو با لاکچری‌ترین رستوران گردان تبریز آشنا شدیم. همچنین منوی رستوران هتل پارس تبریز را به شما معرفی کردیم و با بوفه‌های مختلف آن آشنا شدیم. بنابراین در سفر به تبریز، حتما از فرصت استفاده کرده و بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی را در بهترین رستوران‌های تبریز، میل کنید. امیدوار هستیم که شما هم مانند سایر مهمانان، خاطره خوشی را ثبت کنید.

پرسش‌های متداول در مورد  هتل پارس تبریز

آدرس هتل پارس تبریز کجاست؟

آدرس هتل پارس تبریز: استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز، روبه‌روی پارک ائل گلی.

لاکچری‌ترین رستوران گردان تبریز کدام است؟

رستوران هتل پارس ائل گلی تبریز یکی از لاکچری‌ترین رستوران‌های تبریز به حساب می‌آید که منظره‌ای 360 درجه از شهر را در حین غذا خوردن به شما نشان می‌دهد.

انواع اتاق‌های هتل پارس تبریز کدام‌اند؟

انواع اتاق‌های هتل پارس تبریز عبارتند از: اتاق یک تخته لوکس، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دابل، سوئیت دو خوابه (دارای یک تخت دابل و تخت سینگل برای سه نفر).

 چگونه می‌توانم از تخفیف‌های رزرو اتاق در هتل پارس ائل گلی استفاده کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره‌های72993000-021 و 74828-021، از تخفیف‌های ویژه این هتل مطلع شده و یکی از اتاق‌ها را به دلخواه خود انتخاب کنید.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
یکتا ۱۴۰۲/۷/۱۰

ممنون ازتون که رستوران های تبریز رو معرفی کردید در سفرم به اونجا لازم داشتم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۲

یکتای عزیز ممنون از شما که وقت گذاشتی و مقاله رو مطالعه نمودی خوشحالیم که مورد استفاده تون قرارگرفت سفرتون خوش و خدمات رهی نو آماده همراهی تان در سفر است

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...