رَهی نو

اسامی رستوران‌های هتل هما بندرعباس

تعداد بازدید: ۱۴۱۵ ۸ مرداد ۱۴۰۱

زمانی که به مسافرت می‌روید، حتما دوست دارید در هتلی که اتاق رزرو کرده‎‌اید غذا میل کنید و دغدغه‌ای بابت انتخاب رستوران یا کیفیت غذا نداشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم، اگر قصد سفر به بندرعباس را دارید و می‌خواهید در یک هتل 5 ستاره روزهای خوشی را سپری کنید، می‌‎توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو اقدام کرده و باتوجه به زمانی که در نظر دارید، اتاق رزرو کنید.

محوطه-هتل-هما-بندرعباس

هتل همای بندرعباس، می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. شما علاوه‌براین‎‌که می‌توانید اقامت خوبی داشته باشید، وعده‌های غذایی خوب و سالمی را نیز تجربه خواهید کرد. در این مقاله، رستوران‌های این هتل را معرفی خواهیم کرد؛ این آشنایی به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای جذاب در محیط رستوران‌های هتل هما داشته باشید و بدانید که چه چیزی در انتظار شما است.

اسامی رستوران‌ و کافی شاپ هتل هما بندرعباس

هتل هما بندرعباس در بلوار پاسداران شهر و خیابان معراج آن قرار دارد. این هتل ۵ ستاره کنار خلیج فارس ساخته شده و در حال حاضر یک رستوران‌ در این مجموعه آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. در ادامه در مورد آن‌ و کافی‌شاپ هتل توضیح بیشتری به شما خواهیم داد.

رستوران مروارید

زمانی که در طبقه همکف هتل هما وارد رستوران مروارید می‌شوید، منوی متنوعی از غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که از بین آن‌ها، کباب شیشلیک رستوران یک پیشنهاد ویژه برای شما است. به یاد داشته باشید، اگر غذاهای فرنگی، دریایی و یا فست فودها را ترجیح می دهید، می‌توانید ماهی، میگو، انواع پیتزاها و برگرها را انتخاب کرده و سفارش خود را با استفاده از میز اردور وسط سالن، تکمیل کنید.

رستوران مروارید هتل هما بندرعباس برای چشیدن طعم‎های لذیذ بسیار پسندیده بوده و می‌تواند برایتان انتخاب خوبی باشد چراکه؛ مواد اولیه‌ آن به صورت روزانه تهیه می‌شوند که باعث شده غذاها از کیفیت و مزه خوبی برخوردار باشند. این ویژگی کمک کرده است تا مروارید به یکی از رستوران‎های خوب بندرعباس تبدیل شود.

رستوران-مروارید-هتل-هما-بندرعباس

انواع غذاهای ایرانی همچون: کباب، خورشت، جوجه و غیره توسط سرآشپزهای حرفه‎ای در این رستوران سرو می‌شوند. منو رستوران مروارید از تنوع خوبی برخوردار بوده و خیالتان راحت است که هر غذایی که دوست دارید را می‌توانید سفارش دهید. ناگفته نماند، تنها کیفیت خوراکی‌ها نیست که این مجموعه را به یکی از معروف‌ترین رستوران‎های بندرعباس تبدیل کرده است، بلکه فضای دل‌نشین آن نیز آرامش را به شما تقدیم می‌کند و لحظاتی به یادماندنی در ذهنتان ثبت می‌کند.

یکی دیگر از مشخصه‎‌های خوب رستوران مروارید، پرسنل مجرب و آموزش‌دیده آن اشاره است که با اصول تشریفات آشنایی کامل دارند و با خوش‌رویی از شما پذیرایی می‌کنند. رستوران در میان تمام غذاهای متنوعی که دارد، برخی خوراکی‎های محلی مانند قلیه ماهی نیز به چشم می‌خورد که خوراک‌های دریایی مخصوص آن منطقه هستند پس، اگر تمایل دارید در یکی رستوران‌های خوب بندرعباس یک خوراک لذیذ نوش جان کنید، حضور در رستوران مروارید را از دست ندهید و از تک تک لحظاتتان لذت ببرید.

بوفه صبحانه هتل هما بندرعباس

اگر فرد سحرخیزی هستید و مایلید که صبحانه خود را حتماً در ساعات اولیه صبح سرو کنید بوفه صبحانه هتل هما بندرعباس از ساعت ۶ پذیرای شما خواهد بود. همینطور اگر ترجیح دهید در مسافرتتان صبح زود بیدار نشوید، تا ۹:۳۰ صبح می‌توانید برای خوردن صبحانه به رستوران مرجان رفته و صبحانه خود را نوش جان کنید.

بوفه-صبحانه-هتل-هما-بندرعباس1

بوفه ناهار و شام هتل هما بندرعباس

برای این‌که گردش و تفریح شما با زمان خوردن ناهار و شامتان گره نخورد، برای صرف ناهار و شام چند ساعت مشخص در نظر گرفته شده است. با این اقدام شما می‌توانید بدانید که چه زمانی به بوفه مراجعه کنید تا وعده غذایی خود را از دست ندهید. برای خوردن ناهار در رستوران مرجان می‌توانید از ۱۲ تا ۱۶ مراجعه کنید و غذای خود را میل نمایید. برای شام نیز از ۱۹ تا ۲۳:۳۰ سرویس‌دهی وجود دارد و هر ساعت از این زمان امکان دریافت غذا برایتان وجود دارد.

رستوران-مروارید-هتل-هما-بندرعباس1

کافه و کافی‌ شاپ‌ های هتل هما بندرعباس

تنقلات و خوراکی‌های متنوع برای میان‌وعده‌ها را می‌توانید در کافی شاپ هتل هما بندرعباس پیدا کنید. در این هتل یک کافه وجود دارد که شما می‌توانید از این محیط برای جمع‌های دوستانه یا حتی گفت‌وگوهای رسمی از آن  استفاده کنید.

کافی شاپ مرجان

این کافی‌شاپ هتل هما بندرعباس در طبقه همکف آن قرار دارد و تا ۱۰۰ نفر را به‌طور هم‌زمان پذیرا است. در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان حضور و دریافت سرویس وجود دارد. این بخش از ساختمان، معماری مدرنی دارد و شما می‌توانید برای مراسم و مهمانی‌های خود نیز این قسمت را رزرو کنید.

کافی-شاپ-هتل-هما-بندرعباس

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل هما بندرعباس چگونه است؟

استفاده از مواد اولیه غذایی با کیفیت بالا و همکاری با آشپزان حرفه‌ای یکی از اولین گام‌های این هتل است؛ زیرا هدف اصلی این مجموعه، جلب رضایت مسافران عزیزی است که به این هتل مراجعه می‌کنند. همینطور سایر کارکنان نیز تمام تلاش و تجربه خود را به کار گرفته‌اند تا شما سفر خوبی در این شهر داشته باشید و با خاطراتی خوش، هتل همای بندرعباس را ترک کنید. بنابراین، می‌توان گفت که کافه و رستوران‌های هتل هما تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا در نهایت از خاطرات خوب خود در این هتل برای دیگران نقل کنید.

سخن آخر

در این مقاله در مورد رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی که در هتل هما بندرعباس فعال هستند صحبت کردیم. زیرا مایل بودیم تا شما را بیشتر با آن آشنا کنیم تا بتوانید تصمیم مناسب‌تری بگیرید. حالا اگر شما قصد سفر به این مقصد را دارید می‌توانید در سایت رهی نو رزرو خود را انجام دهید تا هنگام رسیدن به آن‌جا هیچ مشکلی از بابت مکان و هتل نداشته باشید. در آخر هم بگوییم که این ماجرا به شما کمک می‌کند تا سفر خود را با خیال راحت شروع کنید.

سوالات متداول

آدرس هتل هما بندرعباس کجا است؟

بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج

آیا برای استفاه از رستوران‌های هتل هما بندرعباس باید در هتل اقامت داشته باشیم؟

خیر. شما می‌توانید بدون رزرو اتاق، برای صرف غذا یا میان وعده به رستوران و کافی‌شاپ هتل هما بروید.

هتل هما بندرعباس چند ستاره است؟

این هتل قدیمی و مجز جزو هتل‌های 5 ستاره ایران است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
پیام مردانی ۱۴۰۲/۸/۱۳

هتل هما بندرعباس فضای بسیار خوبی داره ولی خب خود ساختمان قدیمی هست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۴

پیام عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو میتوانید برای انتخاب هتل با کارشناسان پشتیبان رهی نو نیز تماس بگیرید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...