رَهی نو

اسامی رستوران‌های هتل لاله تهران

تعداد بازدید: ۲۰۸۹ ۸ مرداد ۱۴۰۱

بسیاری از افرادی که به تهران سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند محلی را اجاره کنند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند. از طرف دیگر، نیاز دارند که این محل به مکان‌هایی که مایلند بروند نزدیک باشد. هتل لاله تهران از مکان‌هایی است که شما می‌توانید آن را انتخاب کنید تا دسترسی سریعی به مراکز تفریحی، درمانی و کاری داشته باشید، زیرا در مرکز شهر تهران قرار دارد و این گزینه می‌تواند سبب شود که از هدر رفتن زمان و انرژی شما تا اندازه زیادی کاسته شود. برای غذا خوردن نیز این هتل می‌تواند گزینه‌ اولی باشد که به آن مراجعه کنید و دیگر زمانی بابت انتخاب صرف نکنید.

 

در این مقاله در مورد رستوران‌هایی که در هتل لاله تهران قرار دارند صبحت می‌کنیم. همینطور در مورد این‌که چه ساعاتی می‌توانید مراجعه کنید و چه تنوعی در انتظارتان هست بیشتر خواهیم گفت؛ پس این مقاله از رهی نو را تا انتهای آن دنبال کنید.

 

تجربه‌های جدید تنها به دیدن مکان‌ها برنمی‌گردد. هتل لاله تهران، در مسیر کاری خود تلاش کرده است تا تجربه‌های جدید را برای مشتریان خود فراهم کند. برای این منظور، بخشی از محیط خود را به رستوران‌ها با غذاهای کشورهای خارجی اختصاص داده است. در ادامه اسامی رستوران هتل لاله تهران را نام می‌بریم و توضیحاتی خدمت شما ارائه می‌کنیم

 

 

اسامی رستوران‌های هتل لاله تهران

 

رستوران مضراب

خیلی از افراد مایل نیستند که در تغذیه غذایی خود تغییری ایجاد کنند، به همین خاطر ترجیح می‌دهند تا به خوراکی‌هایی که تا به امروز خورده‌اند ادامه دهند. هتل لاله تهران به این موضوع توجه داشته و رستورانی با غذاهای ایرانی در مجموعه خود دارد. رستوران مضراب در طبقه همکف هتل لاله است که می‌تواند پذیرای حدوداً ۹۰ نفر از افرادی که مراجعه می‌کنند باشد. این بخش در کنار استخر هتل قرار دارد و آلاچیق‌هایی نیز در محیط بیرونی آن دارد تا فضای سنتی داشته باشد. شما در این قسمت امکان سفارش قلیان را نیز خواهید داشت.

 

کافی شاپ هتل لاله تهران


بهترین جاذبه های گردشگری ایران کدامند؟ برای اطلاع از جاهای دیدنی ایران این مقاله را از دست ندهید.


ساعت پذیرایی برای ناهار در این قسمت از ۱۲ ظهر شروع می‌شود و تا ۱۴:۳۰ ادامه خواهد داشت. بنابراین، شما می‌توانید هر زمانی از این بازه را انتخاب کرده و برای میل کردن این وعده غذایی خود به آن‌جا مراجعه کنید.

 

تیاره؛ رستوران هتل لاله تهران با سبک چینی

در طبقه سیزدهم هتل لاله، رستورانی چینی نیز با نام تیاره قرار دارد. دکوراسیون این محل با فرهنگ شرقی و چینی ساخته شده است. از پنجره‌های آن نیز چشم‌انداز زیبای پارک لاله دیده می‌شود که لذت حضورتان در آن‌جا را بیشتر کند. این قسمت هتل را می‌توان رزرو کرد و امکان برگزاری مراسم‌های مختلف خانوادگی و کاری در آن برایتان وجود دارد؛ زیرا محیط آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌راحتی این موقعیت‌ها در آن اجرایی شوند. حدود ۱۱۰ نفر می‌توانند به‌طور هم‌زمان در این قسمت حضور داشته باشند و ساعات پذیرایی برای ناهار در آن از ۱۱ تا ۱۵ است. همینطور شام نیز در آن از ۱۹ تا ۲۳ آماده است و شما می‌توانید در این ساعات مراجعه کنید.

 

رستوران سنتی نمکدون

خیلی از شما ممکن است از محیط‌های سنتی استقبال کنید و همینطور مایل باشید که در سفر زمان کنید. رستوران سنتی نمکدون با انواع آیینه‌کاری، کاشی‌کاری و گچ‌بری‌های زیبای آن، این فرصت را به شما داده است. در کنار زیبایی محیط، موسیقی زنده سنتی نیز در آن، به شما کمک می‌کند تا لذت بیشتری از این محیط را تجربه کنید.

 

رستوران نمکدون در طبقه همکف هتل لاله تهران قرار دارد و پذیرای حدوداً ۴۰ نفر از شما، عزیزان است. در این قسمت ساعت ناهار و شام انعطاف بالایی دارد و شما از ۱۱ تا ۱۵ می‌توانید برای ناهار و از ۱۹ تا ۲۳ برای شام مراجعه کنید. انواع خوراکی‌های پیش‌غذا نیز در آن بر روی میز بوفه‌ای قرار دارد و شما می‌توانید از کدام که مایل بودید امتحان کنید.

 

رستوران هتل لاله تهران با منو فرانسوی به نام روتیسری

یکی از رستوران‌های هتل لاله که می‌توانید با فرهنگ اروپایی آشنا شوید، رستوران فرانسوی روتیسری آن است. این بخش در طبقه سیزدهم هتل قرار دارد و دارای پنجره‌هایی تمام‌قدی است که شما می‌توانید محیط اطراف را از آن طریق مشاهده کنید و از نمای بالا رفت و آمد شهر را از سر بگذرانید. غذاهایی که در این رستوران فرانسوی سرو می‌شوند از فرهنگ فرانسه و مدیترانه‌ای هستند و این قسمت از هتل امکان سرویس‌دهی تا حدود ۷۵ نفر از مهمانان را دارد. بنابراین، این محیط می‌تواند برای شما محلی باشد که فرهنگ تازه‌ای را امتحان کنید. اگر هم قبلاً تجربه خوردن این غذاها را داشته‌اید این‌جا می‌تواند به پاتوق همیشگی‌تان تبدیل شود.

 

رستوران هتل لاله تهران


بیشتر بخوانید: کدام هتل های تهران بهترین رستوران را دارند؟


بوفه صبحانه هتل لاله تهران

افراد صبح‌ها در ساعات مختلفی بیدار می‌شوند. از آن‌جایی هم که صبحانه وعده غذایی مهمی به حساب می‌آید، هتل لاله تهران به این موضوع توجه داشته و از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ امکان سرو صبحانه برایتان امکان‌پذیر است.

 

غذاهایی که در این وعده غذایی می‌توانید داشته باشید تنوع زیادی دارد و شما می‌تواند انواع میوه فصل، نوشیدنی‌های گرم و سرد مختلف مانند آبمیوه‌ها و نسکافه، مدل‌های مختلف املت و مربا با طعم‌های مختلف از گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای صبحانه انتخاب کنید. بنابراین، می‌توانید مطمئن باشید که به احتمال بالایی خوراک دلخواه شما برای صبحانه در هتل لاله تهران وجود دارد و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 

بوفه ناهار و شام هتل لاله تهران

شما برای سرو ناهار و شام می‌توانید به هر کدام از رستوران‌های هتل لاله مراجعه کنید و از میان گزینه‌های منو غذای دلخواه خود را سفارش دهید. ساعاتی که می‌توانید ناهار خود را در این رستوران‌ها میل نمایید از ۱۱ تا ۱۵ بوده و برای شام نیز ۱۹ تا ۲۳ امکان سرو وجود دارد. این انعطاف بالا به شما کمک می‌کند تا بتوانید با وجود مشغله بالا، حتماً به وعده غذایی خود برسید.

 

کافه و کافی شاپ‌های هتل لاله تهران

محیط مدرن کافی شاپ لاله تهران افراد زیادی را ترغیب می‌کند تا برای گپ‌وگفت خود، آن‌جا را انتخاب کنند. این قسمت از هتل در طبقه همکف و در کنار فضای سبز آن قرار دارد.

 

سرویس‌دهی در کافی شاپ هتل لاله تهران ۲۴ ساعته است و اگر مایل باشید می‌توانید سفارش خود را برای اتاق خود نیز ثبت کنید. در این بخش انواع شیرینی و کیک و همینطور نوشیدنی‌های گرم و سرد وجود دارد که شما می‌توانید هر کدام را که مایل بودید با توجه به سلیقه و زمانی که مراجعه کرده‌اید انتخاب کنید و از اوقات خودتان لذت ببرید.


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین رستوران های دریایی تهران 


کافه هتل لاله تهران

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل لاله تهران چگونه است؟

کافه هتل لاله تهران و سایر بخش‌ها مانند رستوران‌های متنوع آن تلاش کرده‌اند که همیشه پذیرایی درست و مناسبی از مهمانان خود داشته باشد. به همین خاطر در منوی خود از انواع مختلفی از خوراکی‌ها را قرار داده است. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت آن است که ظرفیت این محیط‌ها محدود است و برخی از روزها و زمان‌ها امکان کامل شدن آن وجود دارد. به همین دلیل برای تجربه بهتر، پذیرش مهمانان جدید اتفاق نمی‌افتد. شما می‌توانید با رزرو کردن به‌هنگام با خیال راحت به کافی شاپ هتل لاله تهران مراجعه کنید و به کار یا جمع دوستانه خود برسید.

 

سخن آخر

در این مقاله در مورد رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل لاله تهران صبحت کردیم. برایتان گفتیم که چه ساعاتی فعال هستند و ظرفیت چه تعداد افرادی را دارند. شما می‌توانید برای رزرو این هتل با ما در رهی نو تماس بگیرید یا به سایت ما مراجعه کنید تا این عمل را به‌صورت آنلاین و بدون هیچ معطلی انجام دهید. در این سایت جامع‌ترین اطلاعات درباره هتل‌های مختلف ارائه می‌شود که بهتر است قبل از اقدام حتماً نگاهی به آن داشته باشید.

 

تهران را می توانیم یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران بدانیم. این شهر به خاطر موقعیت استراتژیکش یکی از قطب های اصلی تجارت محسوب می شود. به همین خاطر افراد زیادی به دلایل مختلف تفریحی یا کاری و بازرگانی تهران را برای مسافرت انتخاب می کنند که همه ی آنها علاقه دارند در سفر خود از جاهای دیدنی تهران نیز دیدن کنند.

زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران  را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. شما در رهی نو می توانید بهترین هتل های تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
اکبری ۱۴۰۲/۸/۱۳

هتل لاله تهران اگرچه کیفیت غذاهای رستوران و بوفه ش خوبه اما خود هتل ساختمانش خیلی قدیمی و اصلا وسایل اتاق مدرن نیست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۴

اکبری عزیز از ثبت نظرتون ممنون کامنتها و نظرات شما عزیزان به دیگر دوستان نیز کمک زیادی میکند شاد و پیروز باشید

ناصر ۱۴۰۲/۲/۳۰

هتل لاله از هتل های قدیمی ولی خوب هست چه دسته بندی خوبی هم دارید اینکه برای هر هتل رستورانهاش رو توضیح میدید عالیه مرسی ازتون

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۳۰

ناصر عزیز همره رهی نو ممنون از شما و دقت نظرتتون براتون بهترین سفرها رو آرزومندیم شاد و سربلند باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...