رَهی نو

معرفی جاهای دیدنی کیش در شب

تعداد بازدید: ۳۹۴۶ ۲۳ آبان ۱۴۰۰

شکوه، زیبایی و آرامشی که در شب وجود دارد، در برخی از قسمت‌های ایران به شیوه خاص و دلنشینی به نمایش در آمده است. تماشای کیش در شب، یکی از همین مکان‌های جذاب است که می‌تواند چشم‌تان را به تماشای شب‌های کیش باز کند و خاطره‌ای به یاد ماندنی برایتان از این جزیره دلنشین رقم بزند. برای شب‌گردی در کیش همراه رهی نو باشید. می‌خواهیم با هم به سراغ شب‌های روشن کیش رفته و گشت و گذاری به یادماندنی در دل شب داشته باشیم. پس اگر آماده سفر به کیش هستید، خودتان را برای تا دیروقت بیدار ماندن و شب‌نشینی‌های جذاب آماده کنید. 


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی کیش | جاذبه ها و تفریحات کیش با عکس و آدرس


آشنایی با جاهای دیدنی کیش در شب

شب در کیش کجا بریم؟ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که در سفر به کیش ممکن است داشته باشید، همین سؤال و پیدا کردن جاهای دیدنی کیش در شب است. با هم سراغ این مکان‌های دیدنی می‌رویم. پس این لیست را همراه خود داشته باشید و با من آماده حرکت شوید.

با تاریک شدن هوا و رسیدن شب، مراکز خرید پرزرق و برق کیش و فروشگاه‌های نورانی این جزیره، همراه با جاذبه‌های خلیج فارس به شما چشمک می‌زند. پیشنهاد می‌کنم غروب را در کنار ساحل سپری کنید تا از تماشای غروب آفتاب لذت ببرید. سپس راهی خیابان‌های کیش شده و سری به مراکز خرید و رستوران و کافه‌های این جزیره بزنید. البته ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. جذاب‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب هنوز چشم به انتظار شما هستند.

 

پارک شهر کیش

احتمالاً از تماشای رقص آب در نور لذت ببرید. پارک شهر نیز در بلوار خلیج‌فارس، با نورپردازی دلنشین، خلوت دلچسبی را برای نشستن در آلاچیق فراهم کرده است. پارک شهر دارای یک دریاچه مصنوعی است که می‌توانید در آن سوار قایق شوید و چند لحظه‌ای را در آب‌های آرام دریاچه خاطره‌سازی کنید؛ اینجا می‌توانید دوچرخه‌سواری هم کنید. در پارک، فست‌فود و کافه هم قرار دارد که برای یک وعده خاطره‌انگیز، از شما پذیرایی جانانه‌ای می‌کند. از همین‌جا می‌توانید به مراکز خریدی همچون رویا مال یا بازار پردیس 2 بروید.
 

جاهای دیدنی کیش در شب

 

شهربازی هایلند کیش

اگر هوس هیجان کردید، شهربازی‌های کیش حسابی سفرتان را مهیج می‌کند. اینجا یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های ایران است که در پارک شهر قرار دارد. فرقی نمی‌کند چه سنی دارید و قصد دارید چه سطحی از هیجان را تجربه کنید. اینجا از بازی ترن هوایی تا ماشین برقی، از چرخ و فلک تا سفینه فضایی همه جور هیجان را برایتان به ارمغان آورده است. می‌توانید نهایت هیجان و لذت را در شهربازی هایلند کیش تجربه کنید. در انتها هم سری به سینما هفت بعدی بزنید و اوقات به یادماندنی برای خودتان بسازید. اگر اهل هیجان بیشتری هستید، اتاق ارواح سرگردان و مأموریت فرار را به شما پیشنهاد می‌کنم؛ بازی‌های کامپیوتری، مینی گلف، بولینگ و هر نوع بازی دیگری با هر سطح هیجانی که بخواهید در اینجا می‌توانید امتحان کنید. 

 

پارک دلفین کیش 

از معروف‌ترین جاذبه دیدنی کیش که احتمالاً نام و آوازه آن را زیاد شنیده باشید، پارک دلفین‌ها است. به خصوص اگر کودکی همراه‌تان است پیشنهاد می‌کنم حتماً به این جاذبه بروید. می‌توانید در شب وارد مجموعه شوید و از تماشای نورپردازی که باظرافت تمام حتی در شب هم باغ‌وحش و پرندگان را به شما نشان می‌دهد، لذت ببرید. پارک دلفین‌ها نیز با حرکات نمایشی که دلفین‌ها در کنار مربیان انجام می‌دهد، می‌تواند سوژه جذابی برای فیلمبرداری شما و هیجان کودک‌تان از تماشای رقص دلفین‌ها باشد. این پارک در ضلع جنوبی جزیره کیش قرار گرفته است. 

 

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

یکی دیگر از جذاب‌ترین پارک‌های ساحلی در کیش، پارک مرد ماهیگیر است که مجسمه‌ای نیز با همین شمایل در پارک قرار دارد. مجسمه مرد ماهیگیر یکی از نمادهای کیش است. این مجسمه، ماهیگیری را نشان می‌دهد که در حال کشیدن تور ماهیگیری‌اش است و آن را به سمت دریا انداخته است. در شرق و غرب پارک دو آب‌نمای زیبا قرار دارد که با یک جوی آب به هم وصل شدند. در نورپردازی شب در کنار کافه‌های ساحلی و شور و هیجان کنار ساحل، تماشای این پارک دیدن دارد. اینجا یکی از معروف‌ترین پارک‌های کیش است که در ساحل آن، مردم مجسمه‌های شنی جالبی می‌سازند. یکی از آن‌ها نیز می‌تواند شما باشید.
 

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

 

 

پارک میرمهنا کیش

به تنها اسکله ماهیگیری کیش می‌رویم. اینجا در شب با نورپردازی دلنشینی که شده است، شرایطی جذاب را برای قدم زدن روی اسکله برایتان رقم می‌زند که می‌توانید با چند عکس یادگاری خاطرات این لحظه را ثبت کنید. این پارک هم می‌تواند یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در شب باشد به خصوص که در یک فاز آن می‌توانید بساط کباب راه انداخته و در فاز دیگر در محلی باصفا و آرام به تماشای بازی بچه‌ها مشغول شوید. پارک در بین مسجد خاتم‌الانبیا و میدان جاسک قرار گرفته است.

 

پارک ساحلی مرجان

پارک مرجان یکی دیگر از پارک‌های کیش است که در کنار مرکز خرید مرجان قرار دارد. پارک مرجان در ضلع شرقی جزیره کیش قرار گرفته است و اگر ماشین همراه‌تان نیست تا رسیدن به خود پارک باید پیاده‌روی کنید. نورپردازی این پارک نیز به گونه‌ای است که همچنان می‌توانید از تماشای دریا، کنار ساحل لذت ببرید و طعم ناب شب‌های کیش را بچشید. تفریحات آبی پارک معمولاً در روز انجام می‌شود اما در عوض دوچرخه‌سواری یا رفتن به رستوران‌های جذاب بین‌المللی حوالی پارک، همچنان برپا است.

 

کشتی تفریحی سیمرغ

اگر تا ساعت 9 شب، هوس گشت و گذار در دل آب‌های خلیج‌فارس را کردید، می‌توانید سراغ کشتی‌های تفریحی و آکواریوم شبانه بروید. کشتی سیمرغ نیز یکی از این کشتی‌های تفریحی است؛ سوار آن شده و در دل دریا قرار بگیرید و به انواع ماهی که از زیر پایتان عبور می‌کند، تماشا کنید. سیمرغ به این صورت طراحی شده که دو ردیف نیمکت راحت روی کفی شیشه‌ای قرار گرفته است. عرشه کشتی هم می‌تواند لذت هوای تازه در دل دریای شب را به شما هدیه کند. اغلب نمایش‌های هیجان‌انگیز یا تفریحات و اجرای موسیقی نیز در این کشتی به راه است تا لذت و خوشی مسافران تکمیل شود.

 

بازدید از مراکز خرید کیش

سراغ جذاب‌ترین بخش سفر یعنی خرید می‌رویم. از آن جایی که ممکن است خرید کردن در روز آن هم زیر نور آفتاب چندان لذت‌بخش نباشد، می‌توانید شب را سر صبر به گشت و گذار در میان مراکز خرید بگذرانید. از لوکس‌ترین مراکز خریدی که در کیش می‌توانید خریدهای گران قیمتی را تجربه کنید، می‌‌توان مرکز خرید دامون، مرکز خرید سارینا یک و دو، رویا مال یا مرکز خرید کوروش را انتخاب کنید. البته پیشنهاد می‌کنم سراغ مراکز خرید ارزان‌تر و متنوع‌تر مانند مرکز خرید مروارید یا بازار زیتون، مرکز خرید پردیس و بازار ونوس بروید. خرید کردن از این مراکز برایتان به صرفه‌تر است. به خصوص که حراج‌ها و جشنواره‌های مختلف، قیمت‌ها را پایین‌تر آورده و نسبت به هر جای دیگر، خرید هیجان‌انگیزتری را تجربه می‌کنید.

 

کشتی یونانی 

بازدید از کشتی یونانی و پارک ساحلی، تنها لحظه غروب آفتاب دیدن دارد. پس از آن با یک پارک ساحلی نورپردازی شده روبرو هستید که در هر جای دیگری از کیش نیز می‌توانید تجربه کنید. بنابراین لحظه غروب آفتاب اگر توانستید خودتان را به پارک ساحلی کشتی یونانی برسانید، می‌توانید با صحنه جذابی از کشتی، دریا و غروب آفتاب روبرو شوید. کشتی یونانی نیز یکی دیگر از نمادهای کیش است. رستوران‌های مختلف ایرانی و بین‌المللی، غرفه تنقلات و کافه نیز در اطراف رستوران وجود دارد که می‌توانید وعده شام را در آن جا به سر ببرید.
 

آشنایی با جاهای دیدنی کیش در شب

 

جنگ‌های شبانه کیش

از جذاب‌ترین و خاطره‌انگیزترین بخش‌های سفر به کیش، شرکت در جنگ‌های شبانه کیش است. اگر طرفدار مجری یا خواننده‌ای هستید که در شب‌های اقامت شما در این جزیره، برنامه شبانه دارند، می‌توانید با شرکت در جنگ شبانه‌، نوع دیگری از تفریحات کیش را تجربه کنید. موسیقی زنده، استندآپ کمدی، حرکات نمایشی و تقلید صدا، از جمله کارهایی است که در این جنگ‌های شبانه انجام می‌شود. البته اگر جزو افرادی هستید که خنداندن شما سخت است، پیشنهاد می‌کنم وقت‌تان را صرف رفتن به جنگ‌های شبانه کیش نکنید و در عوض کنار ساحل از آرامش دریا و سکوت شب لذت ببرید. اگر شانس با شما یار باشد در بازه‌ای که به تماشای این جنگ‌ها می‌نشینید، برنامه جذابی در حال اجرا است که لحظات شادی را در کیش برایتان بسازد.

با هم سری به جذاب‌ترین تفریحات شبانه کیش زدیم. از پارک‌های ساحلی و اسکله‌ ماهیگیری کیش گذشتیم، سوار کشتی آکواریوم شدیم و به دیدن ماهی‌های دریا رفتیم، به مراکز خرید سر زدیم و خریدهای‌مان را تکمیل کردیم و در نهایت با شرکت در جنگ شبانه کیش، بازدیدهای شبانه‌مان را به پایان رساندیم. البته جاهای دیدنی در کیش به خصوص در شب زیاد است. شما چه مکان‌های دیگر یا تجارب دیگری از بازدید شبانه در این جزیره دارید که ما آن را در این مطلب نیاوردیم؟ برایمان از تجارب و خاطرات سفرتان به کیش بنویسید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
طلا ۱۴۰۲/۸/۲۰

غروب که حتما باید دم ساحل بود که شما هم گفتید به خوبی در مقاله تون توضیح دادید و جاهای دیدنی شب رو اشاره کردید مرسی

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۱

طلای عزیز خیلی ممنون از شما و لطفتون از اینکه مقاله رهی نو مورد پسندتون واقع شد خوشحالیم براتون سفرهای خوشی آرزومندیم خدمات رهی نو در خدمت شما عزیزان میباشد

رزیتا ۱۴۰۲/۶/۲۸

عاشق دلفین هام این موجودات دریایی مهربان و دوست داشتنی انگار تمامی انرژیهای منفیتو میشوره میبره وقتی کنارش باشی یا بغلش کنی عالین امتحان کنید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۶/۲۸

رزیتای عزیز از تجربه جذاب و زیباتون سپاسگزاریم بسیار عالی بود امیدواریم برای همه دوستان این فرصت پیش بیاد

باران ۱۴۰۲/۲/۲۴

پارک دلفین کیش که خاطره خیلی خوبی ازش دارم اون حس عجیب در کنار دلفین بودن و ارتباطی که این موجود برقرار میکرد بنظرم منحصربفرد است دلفین ها از نظر برخی روی زمین امدند تا روح الهی و عشق الهی رو برای انسانها به نمایش بگذارند و برایشان یاداوری کنن که به منبع الهی از جنس عششق متصل شین

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۴

باران عزیز همره رهی نو از جملات زیبا و بیان دلنشینتون راجع به این موجودات لطیف و به قول شما الهی سپاسگزاریم

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...