رَهی نو

هتل چالدره تنکابن

غرب مازندران، شهرستان تنکابن (شهسوار)، کیلومتر 18 جاده دوهزار

مجتمع اقامتی چالدره تنکابن در سال 1385 افتتاح و در سال 1394 بازسازی شد. این هتل دارای 50 کلبه جنگلی است که در جنگل‌های دو هزار قرار گرفته‌اند.

تعداد طبقات 1
تعداد اتاقها 50
ساعت ورود 14
ساعت خروج 11

امکانات ویژه هتل

اجاره ماشين

پارکینگ

روم سرویس

Business Center

صندوق امانات

سالن جلسات

سالن کنفرانس

چایخانه سنتی

کلبه 2 نفره (دبل) توسکا A فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

کلبه 3 نفره (تک نفره) توسکا B فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

کلبه افرا 2 نفره (یک خوابه) فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

کلبه 4 نفره افرا فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

کلبه 4 نفره (دو تخت تک نفره و یک تخت دو طبقه) توسکا C فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

کلبه افرا 3 نفره فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل چالدره تنکابن

در حال بارگیری نقشه...

هتل چالدره تنکابن در سال 1379 ساخته شده است و  در کیلومتر ۱۸ جاده دو هزار و در بهترین منطقه‌ی توریستی شهر تنکابن با چشم‌اندازی بی‌نظیر از طبیعت زیبا قرار دارد. این هتل یک طبقه و 37 اتاق دارد. هتل چالدره با پرسنل آموزش‌دیده و مجرب برای میزبانی از مهمانان آماده خدمت است.

 

فاصله هتل چالدره تنکابن تا جاذبه‌های دیدنی تنکابن

اگر قصد دارید چند ساعت از روز خود را در آبگرم فلکده بگذرانید، تنها کافی است 5 دقیقه رانندگی کنید تا به آنجا برسید. اگر هم بخواهید با مناطق تاریخی شهر تنکابن آشنا شوید، برای این منظور باید ۲۰ دقیقه با خودرو حرکت کنید تا به شهرداری تاریخی تنکابن (شهسوار) برسید و از زیبایی و قدمت آن لذت ببرید.

اگر بیشتر اهل تفریح هستند، نگران نباشید، تنکابن برای شما هم مقاصد تفریحی زیادی دارد. شما می‌توانید یک ناهار خوشمزه را در جنگل ییلاقی سه هزار یا پارک جنگلی خشکه‌داران میل کنید و از فضای این جنگل زیبا بهره ببرید. از هتل تا جنگل خشکه‌داران  ۳۰ کیلومتر و ۶۴۱ متر است. اگر در هتل چالدره اقامت دارید، آبشار فرهادجوی را از دست ندهید. فاصله این آبشار زیبا تا هتل تنها ۸ کیلومتر و ۸۴۰ متر است. از دیگر زیبایی‌های طبیعی این شهر، می‌توان پل چشمه کیله را نام برد که در ۱۷ کیلومتری هتل چالدره تنکابن قرار گرفته است.

غار دانیال هم یکی از مکان‌هایی است که طرفداران زیادی دارد و شما می‌توانید با پیمودن ۵۰ کیلومتر و ۲۵۳ متر از هتل، به این غار زیبا برسید تا محو تماشای این مکان شوید. اگر دوست دارید کمی از جنگل‌ها دور شوید و به دشت بروید، دشت دریاسر را انتخاب کنید که فاصله آن هم تا هتل، چیزی حدود ۱۹ کیلومتر و ۸۲۷ متر است.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل چالدره تنکابن

هتل چالدره تنکابن دارای کلبه‌های توسکا و افرا با ظرفیت‌های دو نفره، سه نفره و چهارنفره است. کلبه‌های توسکا از جنس چوب و کلبه‌های افرا از جنس بتن ساخته شده‌اند و امکانات متنوعی از قبیل  یخچال، مبلمان و آباژور دارند. شما می‌توانید از روم سرویس در اتاق‌ها استفاده کنید. شاید بخواهید روز خود را با یک دوش آب گرم شروع کنید، این هتل دارای لوازم بهداشتی  و دمپایی  است و یک رخت‌آویز هم در اتاق وجود دارد که می‌توانید لباس و حوله خود را در آنجا آویزان کنید تا سریع‌تر خشک شود و برای حمام بعدی آماده باشد.

اگر مشکل زانو یا کمر دارید، می‌توانید از سرویس بهداشتی فرنگی موجود در اتاق استفاده کنید. اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی نیز هستند. همچنین اگر به فضای دلنشین محیط و یا منظره زیبای هتل، جنگل یا رودخانه علاقه دارید، می‌توانید زمانی را در بالکن اتاقتان سپری کنید.

 

امکانات هتل چالدره تنکابن

هتل چالدره تنکابن، یک هتل چهار ستاره است که در موقعیت بی‌نظیر جنگل‌های دوهزار قرار دارد. شما با اقامت در این هتل می‌توانید یک زندگی آرام و به‌دور از هیاهو را تجربه کنید. موقعیت جغرافیایی این هتل به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید از چشم‌انداز فوق‌العاده و بی‌نظیر طبیعت زیبای شمال ایران بهره ببرید. نزدیک بودن این هتل به جنگل‌های دوهزار تنکابن سبب شده است تا به‌راحتی بتوانید به قلب این جنگل بروید و از فضای جنگل و رودخانه دوهزار که از وسط این جنگل می‌گذرد و به آن طراوت می‌بخشد، لذت ببرید.

این هتل طبیعتی زیبا و دلنشین دارد و هرکسی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. امکانات رفاهی این هتل، هوای پاک و صدای طبیعت موجب شده است تا هتل چالدره بسیار پرطرفدار باشد. این هتل در یک منطقه به نام چالدره قرار دارد و بخشی از جنگل‌های بزرگ هیرکانی محسوب می‌شود. این جنگل عمری 4 میلیون ساله دارد و دارای درخت‌هایی پهن برگ نظیر بلوط،  افرا و توسکا و درختچه‌هایی مانند ازگیل، تمشک، انار، آلوچه و ... است. پستاندارانی ازجمله گربه جنگلی، شوکا (کوچک‌ترین گوزن ایرانی) و مرال در این جنگل زندگی می‌کنند.
 

امکانات هتل چالدره تنکابن


رستوران‌های هتل چالدره آماده هستند تا انواع غذاهای خوش طعم و سالم را برای شما تهیه کنند و شما نوش جان کنید. شما می‌توانید انواع غذاهای متنوع، نوشیدنی و دسرها را در رستوران جزیره، کافی‌شاپ زمستانی و کافی‌شاپ تابستانی سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید. امکانات این هتل تنها شامل رستوران نیست و تفریحاتی ازجمله ماهیگیری با قلاب، شطرنج، تخته نرد، دارت، دوچرخه‌سواری در جنگل و جنگل نوردی به همراه راهنما نیز در اختیار شما قرار دارد تا اقامت شما را هیجان‌انگیز کند و سفری خاطره‌انگیز برایتان رقم بزند.

شما همچنین این امکان را دارید که مراسم یا رویدادهای خاص خود را در دل جنگل‌های دوهزار، در سالن همایش‌ها و جلسات برگزار کنید  و آثار عکاسی، خوشنویسی و نقاشی خود را به افراد نشان دهید یا آثار هنرمندان مختلف را تماشا کنید.

اگر با ماشین شخصی خود به هتل چالدره می‌آیید، نگران جای پارک نباشید. این هتل دارای حدود 200 ظرفیت برای پارک خودرو است ولی برای رسیدن به پارکینگ، باید اندکی پیاده‌روی کنید. این هتل دارای امکاناتی همچون کتابخانه، فکس و پرینتر نیز هست.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل چالدره تنکابن

این هتل همان‌طور که در قسمت بالا  برای شما توضیح دادیم، اتاق‌های مختلف با امکاناتی بی‌نظیر دارد که بسته به تعداد نفرات قیمت‌های مختلفی دارند. رهی نو این امکان را برای شما ایجاد کرده است که هتل چالدره تنکابن را با بیشترین تخفیف و ارزان‌ترین قیمت رزرو کنید.

 

رزرو آنلاین هتل چالدره تنکابن در رهی نو

اگر قصد دارید به تنکابن سفر کنید، هتل چالدره تنکابن انتخاب خوبی است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه راه بیفتید، محل اقامت خود را مشخص کنید. شما می‌توانید تنها با مراجعه به سامانه رزرواسیون رهی نو و چند کلیک این هتل بی‌نظیر را رزرو کنید و از فضای بی‌نظیر آن لذت ببرید. شما در سامانه رهی نو این امکان را نیز دارید که هتل‌های مختلف تنکابن را باهم بررسی کنید.

 

چرا هتل چالدره تنکابن را از رهی نو رزرو کنیم؟

رهی نو دارای یک پشتیبانی حرفه‌ای و قوی است که با رزرو هتل در سامانه آن، می‌توانید از این پشتیبانی بهره ببرید. تیم رهی نو از ابتدای رزرو تا آخرین روز سفر و انتهای اقامت همراه شماست و با بررسی همه موارد، نگرانی را از شما دور و سفری خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی را برای شما محیا می‌کند.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل چالدره تنکابن چیست؟  

رهی نو این امکان را در اختیار شما قرار داده است که پس از رزرو هتل، در صورت بروز مشکل و به هر دلیلی، بدون پرداخت کارمزد رزرو خود را لغو کنید. البته در این مورد، قبل از انجام عملیات لغو لازم است قوانین هتل چالدره تنکابن را مطالعه کنید تا دچار مشکل نشوید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل چالدره تنکابن

بیشترین مزیتی که از دید مسافران برای این هتل ذکر شده است، موقعیت مکانی آن است. با اقامت در این هتل تفریحات بی‌نظیری در انتظار شماست که نظر مسافران را به خود جلب کرده است. همچنین جنگل زیبای اطراف آن، حس و حال خوبی را به افراد انتقال می‌دهد و نمی‌گذارد افراد احساس خستگی و بی‌حوصلگی کنند.

غذاهای خوش طعم این هتل، مورد دیگری است که مسافران این هتل از آن راضی بوده‌اند. پرسنل نیز نکته مثبت دیگری است که باعث رضایت مسافران شده است. به‌طورکلی بیشتر مسافران این هتل از تمامی خدمات ارائه شده، رضایت داشته‌اند و این هتل را به بقیه افراد پیشنهاد کرده‌اند.

 

قوانین هتل چالدره تنکابن

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 11
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.
  • هزینه اقامت برای کودکان تا 4 سال رایگان و بالای 4 سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • شارژ وسایل الکترونیکی در لابی
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • مسیر دوچرخه سواری
    • ماساژ
    • ماهیگیری
    • فضایی برای پیاده روی
  • رستوران و کافی شاپ
    • چایخانه سنتی
    • رستوران بوفه
    • کافی شاپ
    • رستوران ایرانی
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن جلسات
    • سالن کنفرانس
  • خدمات ویژه
    • Business Center
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • اجاره ماشين
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه رامسر 39 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری رامسر 41 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری تنکابن 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا جاده دو هزار 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا پل خشتی قلعه گردن 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا بلوار کازینو رامسر 45 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه تماشاگه خزر رامسر 46 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک جنگلی خشکه داران 49 دقیقه با ماشین

فاصله تا تله‌کابین رامسر 57 دقیقه با ماشین

فاصله تا بوستان جنگلی صفارود 61 دقیقه با ماشین

فاصله تا غار دانیال 65 دقیقه با ماشین

فاصله تا تله‌کابین نمک آبرود 75 دقیقه با ماشین

فاصله تا جواهرده 98 دقیقه با ماشین

فاصله تا دریاچه ولشت 2 ساعت با ماشین

فاصله تا آبشار آکاپل 1 ساعت و 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا علم کوه 3 ساعت با ماشین

فاصله تا دشت دریاسر 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرداب نشتارود 40 دقیقه با ماشین

فاصله تا پل چشمه کیله 28 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار ماهى تنکابن 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا پل قلعه گردن 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا آبشار سنگ بن چشمه 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا آبگرم فلکده 42 دقیقه با ماشین

فاصله تا آبشار کوه سر 1 ساعت و 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان رجایی 32 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

نظرات کاربران ( ۲ نظر)

مهدی از تهران ۱۴۰۲/۱/۲۹

به نظر من یه جای فوق العاده برای ریلکس کردن می باشد، بدون تلویزیون بدون آنتن موبایل ، بدون صدای ماشین و دود و فقط صدای پرنده و صدای آب رودخانه، خیلی عالی بود ، غذاهای متنوع و محلی و باکیفیت و اتاق تمییز و در حد هتل های با کیفیت

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱/۳۰

مهدی عزیز بسیار عالی توصیف نمودید خیلی خوشحال شدیم از اینکه اقامت رضایتبخشی داشتید و از سفرتون لذت بردید موفق و پیروز باشید

نمایش بیشتر

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...