رَهی نو

اسامی رستوران‌های هتل پانوراما کیش

تعداد بازدید: ۱۲۲۲ ۸ مرداد ۱۴۰۱

زمانی که به کیش مسافرت می‌کنید هتل پانوراما این جزیره می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای اسکان شما باشد. در ادامه، شناخت رستوران‌ها و ساعات کاریشان به شما کمک می‌کند تا هنگام حضور در آن‌جا برنامه خود را طوری بچینید که وعده‌های غذاییتان را از دست ندهید. زیرا این رستوران‌ها در ساعات مشخصی سرویس‌دهی دارند و خارج از آن زمان، ممکن است مجبور شوید که به رستوران‌های دیگری بروید. این آشنایی سبب می‌شود به محل‌هایی نروید که بهداشت در آن رعایت نمی‌شود و از آسیب‌های بعدی شما جلوگیری می‌کند.

 

در این مقاله رهی نو از هتل پانوراما کیش صحبت می‌کنیم و از رستوران‌ها، کافه و کافی‌شاپ آن خواهیم گفت. این هتل در بلوار رودکی و روبه‌روی برج دیپلمات کیش قرار دارد. برای این‌که رستوران‌های آن را بیشتر بشناسید ادامه این مقاله را از رهی نو دنبال کنید تا هنگامی که به این جزیره سفر کردید بتوانید با شناخت کامل،بدانید که کدام هتل را برای اسکان انتخاب کنید؛ زیرا همیشه هدف آن است تا لذت بیشتری را در سفر تجربه کنیم.


بیشتر بخوانید: بهترین رستوران‌های لاکچری کیش + آدرس و عکس


اسامی رستوران‌های هتل پانوراما کیش

در هتل پانوراما کیش شما می‌توانید در ۲ رستوران مختلف آن غذای خود را میل نمایید. در ادامه از این دو محیط بیشتر خواهیم گفت تا از میانشان آن گزینه‌ای را که برایتان مناسب‌تر است انتخاب کنید. حتی می‌توانید به هر دو رستوران هتل پانوراما کیش مراجعه کنید تا تجربه‌های جدیدی برای خود در این سفر رقم بزنید.

 

رستوران هتل پانوراما کیش با نام صدف

اگر مایلید تا در این سفر کیش انواع غذاها را امتحان کنید، مدل‌های متنوع غذاهای ایرانی و فرنگی را می‌توانید در این رستوران هتل پانوراما کیش ببینید. این رستوران هتل در طبقه همکف آن است و به‌طور هم‌زمان می‌تواند پذیرای در حدود ۱۰۰ مهمان باشد. برخی زمان‌ها این تعداد به دلیل مهمانان زیادی که در هتل وجود دارند زود پر می‌شود. در کنار این غذاها، غذاهای دریایی نیز بخشی ثابت از منوی این رستوران را به خود اختصاص داده‌اند؛ زیرا کیش در کنار دریایی است که تنوع ماهی‌ها در آن بالا است و همین سبب می‌شود افراد زیادی مایل باشند تا این غذاها را مزه کنند.

 

رستوران هتل پانوراما کیش


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین غذاهای محلی و اصیل کیش


رستوران مروارید هتل پانوراما کیش

رستوران مروارید برای سرو صبحانه در هتل پانوراما در نظر گرفته شده است. البته بهتر است این‌طور بگوییم که این رستوران را بیشتر با سرو صبحانه می‌شناسند. این رستوران در طبقه اول هتل قرار دارد و در فضای آن تراس‌هایی نیز وجود دارد که سبب شده است زیبایی این محیط دل‌نشین‌تر باشد. در حدود ۳۰۰ نفر می‌توانند به‌طور هم‌زمان در رستوران مروارید حضور داشته باشند. بنابراین، کامل شدن و کم آمدن جا برای شما یا دیگران نباید نگرانتان کند.

 

بوفه صبحانه هتل پانوراما کیش

گفتیم که برای صبحانه در هتل پارانوما یک فضای اختصاصی در نظر گرفته شده که با نام مروارید فعال است. این بخش پذیرای افراد زیادی است و سبب می‌شود که در زمان حضور مشکلی برای افرادی که در آن‌جا هستند رخ ندهد.   سرویس این بخش شامل انواع املت و نان است و شما می‌توانید نوشیدنی‌های گرم و سرد را نیز در این قسمت داشته باشید. همینطور می‌توانید از مدل‌های مختلف پنیر همراه با صبحانه خود لذت ببرید.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل پانوراما کیش

برای وعده‌های ناهار و شام، رستوران صدف این هتل آماده پذیرایی از شما است و در منوی آن، انواع غذاهای ایرانی و خارجی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، خوراک دلخواه را انتخاب و نوش جان کنید. می‌توانید برای ناهار و شام به رستوران مروارید هم مراجعه کنید. در منوی این رستوران غذاهای فرانسوی هم وجود دارند. شما می‌توانید یک مورد را از میانشان انتخاب کنید و با خوردن غذای جدید تجربه بیشتری در این جزیره برای خود رقم بزنید.

 

کافه و کافی‌شاپ‌های هتل پانوراما کیش

برای کافی شاپ هتل پانوراما کیش محیط جداگانه‌ای در نظر نگرفته شده اشت و کافه این مجموعه در لابی هتل قرار دارد و شما می‌توانید برای نوشیدن انواع قهوه به این قسمت بروید. همینطور می‌توانید در این کافه هتل پانوراما کیش زمانی را به صحبت با دوستان اختصاص دهید و لذت ببرید. این بخش از هتل انواع کیک‌ها و دسرها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در زمان حضورتان در این قسمت، از همه موارد لذت ببرید. باید گفت که خوراکی‌های این بخش تنوع بالایی دارد که سبب می‌شود هیچ‌کس از آن دست خالی برنگردد.

 

کافی‌شاپ‌های هتل پانوراما کیش


بیشتر بخوانید: معرفی جاهای دیدنی و تفریحی کیش + عکس و آدرس


پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل پانوراما کیش چگونه است؟

گروه هتل پانوراما کیش تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا تجربه خوبی برایتان در این سفر به کیش رقم بخورد؛ به همین خاطر، برای تهیه غذاهای رستوران و کافه هتل پانوراما کیش از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌شود تا خیالتان از بابت انتخاب گزینه درست راحت باشد. در همین مسیر، آشپزهایی را به کار گرفته است تا غذاها با شیوه درست و خوشمزه به سر میز شما برسند و از خوردنشان لذت ببرید.

 

در کنار مواد غذایی، به کارگیری کارکنان مجرب و کاردرست نیز تلاشی بوده است تا با خاطره‌ای خوش در این هتل حضور داشته باشید. بنابراین، مطمئن باشید همه پرسنل هتل تلاش خود را به کار می‌گیرند تا سفر خوبی در این جزیره زیبا داشته باشید.

 

همینطور دکوراسیون و محیط نیز طوری ترتیب داده شده است تا بتوانید آرامش و حریم شخصی خود را در این محیط داشته باشید و هنگام سرو غذا آزار و مشکلی متوجه شما نباشد. بنابراین، باید بگوییم همه تلاش این مجموعه در راستای تجربه شیرین برای شما بوده است.

 

سخن آخر

این مقاله را به اطلاعات و آگاهی در مورد رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل پانوراما کیش اختصاص دادیم و برایتان توضیح دادیم که برای صرف وعده‌های غذایی خود به کدام بخش هتل و در چه ساعاتی مراجعه کنید. اکنون برای این‌که هنگام حضورتان در این هتل هیچ مشکلی متوجه شما نباشد، می‌توانید به رهی نو مراجعه کرده و رزرو خود را برای این مکان انجام دهید. با این کار، با خیالی راحت به سفرتان می‌پردازید و بدون مشکل، خاطرات شیرینی در آن برای خود رقم می‌زنید.


رزرو هتل 5 ستاره پانوراما کیش با تخفیف ویژه 


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مهیار ۱۴۰۲/۸/۱۳

کیش و بندرعباس که میری دیگه باید غذاهای دریایی بخوری با توجه به اینکه کنار دریاهستن و مواد تازه بدستشون میرسه البته امیدوارم اینچنین باشه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۴

مهیار عزیز با نظرتون موافقم حتما که بهترین انتخاب همین است امیدوارم دوستان دیگه هم از نظرات استفاده نمایند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...