رَهی نو

هتل الماس 2 مشهد میزبان شورای راهبردی سیاست‌گذاری گردشگری استان خراسان رضوی

هتل الماس 2 مشهد میزبان شورای راهبردی سیاست‌گذاری گردشگری استان خراسان رضوی

 

اولین جلسه شورای راهبردی سیاست‌گذاری گردشگری استان خراسان رضوی روز دوشنبه مورخ 17 اردیبهشت 1397 در هتل پنج ستاره الماس 2 مشهد برگزار شد. این جلسه به ریاست "محب خدایی" معاونت گردشگری کشور  و مدیران اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی و جمعی از مدیران بنام و برجسته کشوری در صنعت هتلداری و گردشگری در سالن جلسات هتل  الماس 2 مشهد برگزار شد. 

هتل الماس 2 مشهد که میزبان این جلسه بود یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد با امکانات عالی و مناسب جهت اقامت می‌باشد. این هتل از هتل‌های نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) می‌باشد. واقع شدن هتل الماس 2 در خیابان امام رضا (ع) مشهد حکایت از موقعیت مکانی عالی آن دارد چنانچه هتل الماس 2 بعلت این موقعیت مکانی راه‌های دسترسی مسافران و میهمانان را به مراکز حمل و نقل مانند راه‌آهن، فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و بازارهای شهر مشهد فراهم کرده است. شایان ذکر است هتل الماس 2 مشهد از 26 طبقه تشکیل شده است. مجموع اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل 216 باب می‌باشد که در طبقات یکم تا شانزدهم قرار گرفته‌اند. ویژگی دیگر این هتل معماری خاص آن است. در واقع هتل الماس 2 مشهد معرف و نمایانگر هشت تمدن جهان نظیر تمدن‌های ایران، روم، هند، آفریقا، عثمانی، روسیه و شرق دور است که روایتگر داستان هشت الماس متعلق به هر یک از ان تمدنهاست که در طبقاتی با سبک معماری خاص طراحی و تزئین شده است.

افزون بر این، هتل الماس 2 مشهد از امکانات و خدمات رفاهی بیشماری برخوردار است. این امکانات و خدمات عبارتند از: سالن‌های پذیرایی ویژه، کافی شاپ، کافه رستوران روف گاردن، مجموعه آبی و اسپا، استخر، سالن جلسات و همایش، بازارچه اختصاصی و حمل و نقل رایگان فرودگاهی.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...