رَهی نو

هتل الماس 1 مشهد میزبان مجمع سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران

هتل الماس 1 مشهد میزبان مجمع سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران

 

مجمع سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران یکم اسفندماه سال 1397 در هتل الماس 1 مشهد برگزار شد. این مجمع با حضور رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی، رئیس سابق این فدراسیون، معاون وزیر ورزش و مدیر کل ورزش خراسان رضوی انجام گرفت. در این مجمع هر کدام از مسئولین مربوطه به ارائه گزارش و فعالیت‌های فدراسیون و موفقیت‌های آن در سال 1397 پرداختند.

هتل چهار ستاره الماس 1 مشهد که میزبان این مجمع بود از هتل‌های نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) می‌باشد که در سال 1392 فعالیت خود را در عرصۀ هتلداری آغاز نموده است. هتل الماس ا مشهد از دو بلوک مجاور با امکانات رفاهی مدرن تشکیل شده است. یک ساختمان آن از 5 طبقه تشکیل شده و ساختمان دیگر آن متشکل از 7 طبقه می‌باشد. مجموع اتاق‌های هتل الماس 1 مشهد 163 باب با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. ویژگی بارز هتل الماس 1 مشهد موقعیت مکانی عالی آن می‌باشد. این هتل در خیابان امام رضا (ع)  مشهد و بین کوچه‌های امام رضا 4 و 6 واقع شده است. این امر راه‌های دسترسی مسافران را به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مشهد، مراکز حمل و نقل مشهد نظیر راه‌آهن، فرودگاه، بازارهای مختلف شهر و بویژه زائران را با حرم مطهر آسان کرده است به نحوی که فاصله آن تا حرم مطهر  4 دقیقه پیاده‌روی می‌باشد.

هتل الماس 1 مشهد دارای امکانات و خدمات مناسبی است. این خدمات شامل: مجلل‌ترین سوئیت‌ها، آپارتمان‌های یک خوابه، اتاق‌های رویال و مشرف به حرم، روم سرویس 24 ساعته، اینترنت وایرلس، لاندری، سالن‌های پذیرایی مختلف، کافی شاپ، بازارچه اختصاصی، سالن‌های همایش، تورهای آبی و خدمات گردشگری، سالن ماساژ آقایان و بانوان، سرزمین کودکان، پارکینگ شبانه‌روزی، تاکسی سرویس و استقبال فرودگاهی اشاره کرد. 

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...