رَهی نو

اقامت هیأت بلندپایه هلندی در هتل مارینا کیش

اقامت هیأت بلندپایه هلندی در هتل مارینا کیش

 

هیأت بلندپایۀ هلندی که بمنظور شرکت در همایش مبارزه با آلودگی دریاها وارد کیش شده بود در هتل مارینا کیش اقامت کردند. این همایش در روز دوشنبه مورخ 97/02/10 در کیش برگزار شد. محور  اصلی این همایش ارائه جدیدترین تجهیزات و فناوری‌های حفظ محیط زیست دریایی و کاهش و مقابله با آلودگی‌های نفتی در دریا بود. این همایش با حضور کارشناسان داخلی و خارجی نظیر کشورهای حوزه خلیج‌فارس و هلند بمدت یک روز در کیش برگزار شد. در این همایش دو محصول جدید جمع آوری نفت از روی آب دریا شرکت فوریو سولوشن (FORU Solution) از روتردام هلند به جزیره کیش منتقل شد. سپس با ارائه پرزنتیشن در هتل مارینا کیش، عملیات نمایشی جمع آوری  نفت در بندر کیش برگزار شد.

آیا می‌دانستید هتل پنج ستاره مارینا کیش که در سال 1390 فعالیت خود را  آغاز کرده اکنون بعنوان یکی اقامتگاه‌های تفریحی برتر جزیره کیش بشمار می‌رود. این هتل بخاطر موقعیت مکانی خوب و ارائه خدمات مناسب و عالی و نزدیکی به مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش گزینه خوبی جهت اقامت می‌باشد. در واقع هتل مارینا کیش با بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی و با قرار گرفتن در کنار برج‌های دوقلو و ساحل مرجانی کیش و مرکز خرید مرجان، بزرگترین فضای سبز جزیره کیش را دارد و مانند یک جزیره کوچک در کیش می‌باشد. امتیاز دیگر هتل مارینا کیش نزدیکی به مسیر دوچرخه‌سواری دور تا دور جزیره کیش است. این امر برای دوچرخه‌سواران و علاقمندان به آن بسیار مهم است.

از سوی دیگر، امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی هتل مارینا در نوع خود بی‌نظیر است. این امکانات و خدمات شامل: چشم انداز زیبای اتاق‌های هتل رو به دریا یا پارک، آب‌نماهای دیدنی و بزرگ داخل هتل، قایق اختصاصی، پارک ساحلی با انواع ورزش‌های آبی و دریایی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران‌های متنوع با پرسنلی مجرب و حرفه‌ای با ارائه انواع غذاهای ایرانی و خارجی بویژه غذاهای دریایی، کافی شاپ با نمایش موسیقی زنده، ارائه انواع نوشیدنی سرد و گرم در لابی هتل، اجاره ماشین جهت گشت و گذار در جزیره، سالن همایش و کنفرانس مارینا پارک با ظرفیت 250 نفر و امکانات صوتی و تصویری عالی جهت برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌ها، سالن زیبایی بانوان، فروشگاه‌های مختلف مانند فروشگاه مواد غذایی، فرش دستباف، پوشاک و لوازم ورزشی، جواهرات، آزانس هواپیمایی.

افزون بر این، هتل مارینا کیش با ارائه خدمات رایگان مثل استقبال و بدرقه فرودگاهی، صبحانه و ناهار بوفه کامل، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و اینترنت رایگان در اتاق، موفق به جلب رضایت میهمانان حود شده است. همچنین در صورتی‌که مدت اقامت میهمان سه شب به بالا باشد می‌تواند از تفریح آبی Paddleboard و گردش دریایی، یک بار استفاده رایگان داشته باشد. از این رو، هتل مارینا کیش از هر جهت گزینه‌ای جذاب و خوب برای اقامت می‌باشد.

 

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...