رَهی نو

برگزاری روز جهانی کار و کارگر در هتل هما تهران

برگزاری روز جهانی کار و کارگر در هتل هما تهران

 

مراسم پاسداشت روز جهانی کار و کارگر چهارشنبه مورخ 98/02/11 در هتل هما تهران برگزار شد. این مراسم با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل گروه هتل‌های هما، نایب رئیس هیأت مدیره گروه هتل‌های هما، مدیر کل هما تهران و مدیر کل ستادی گروه هتل‌های هما و جمعی از کارکنان هتل هما تهران و دفتر مرکزی گروه برگزار شد. در این مراسم ابتدا نماینده کارگران برخی از مشکلات کارمندان هتل هما تهران را مطرح کرد سپس اصغر خیامیان رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل گروه هتل‌های هما، ضمن عرض تبریک روز کار و کارگر به پرسش‌های آنها پاسخ داد. پس از آن حسین دستان مدیر کل هتل هما تهران با خیرمقدم به حضار و تبریک بمناسبت روز جهانی کار و کارگر از زحمات کارکنان هتل هما تهران طی سال 1397 قدردانی کرد. این مراسم با اهدا هدایایی به کارگران نمونه هتل هما تهران پایان یافت.

لازم بذکر است گروه هتل‌های هما شرکتی خدماتی در ایران است که دارای پنج هتل پنج ستاره در شهرهای مختلف ایران نظیر تهران، شیراز، مشهد دو هتل و بندرعباس می‌باشد. در واقع گروه هتل‌های هما جزئی از هواپیمایی ایران" ایران ایر" می‌باشد که پس از انقلاب و در سال 1357 توسط دولت ساخته شد. این گروه هتل‌ها جزء برترین‌های ایران در حوزه گردشگری می‌باشد که با بیش از 900 اتاق و سوئیت و بیش از 857 کارمند مجرب زبانزد عام و خاص هستند. ضمن اینکه بدلیل موقعیت جغرافیایی منحصربفرد در ارائه خدمات به میهمانان، گردشگران داخلی و خارجی و مقامات کشوری از جایگاهی ویژه و برتر برخوردار می‌باشند. از مزایای دیگر هتل‌های هما می‌توان به باغ شهر بودن و فضای سبز بی‌نظیر آنها اشاره کرد که برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان فوق‌العاده است.

در این میان، هتل هما تهران با موقعیت جغرافیایی خود که در خیابان ولیعصر تهران بالاتر از میدان ونک قرار گرفته است؛ امکان دسترسی مسافران و میهمانان خود را به مراکز مهم اقتصادی، سیاسی، دیدنی‌های تاریخی و فرهنگی و قسمت‌های اصلی و مهم شهر تهران فراهم ساخته است. هتل هما تهران دارای 173 سوئیت و اتاق می‌باشد.

هتل هما 1 مشهد از دیگر گروه هتل‌های هما می‌باشد که یک هتل قدیمی با امکانات ورزشی و تفریحی عالی است و پیش از انقلاب ساخته شده است. این هتل در میدان احمدآباد مشهد، نبش کلاهدوز واقع شده است. موقعیت مکانی آن عالی است چنانچه فاصله آن تا حرم مطهر 10 دقیقه، فاصله تا فرودگاه 15 دقیقه، فاصله تا راه‌آهن 10 دقیقه می‌باشد. ضمن اینکه به مراکز خرید و بازرگانی نیز نزدیک است.

هتل هما 2 مشهد نیز از این مجموعه می‌باشد که پس از انقلاب ساخته شده است  و 202 اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد. این هتل در میدان جانباز، خیابان خیام مشهد قرار دارد. تسهیلات ویژه هتل هما 2 مشهد شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، بوفه کنار آب، بدنسازی، صفحه شطرنج، زمین تنیس، پارکینگ اختصاصی، مرکز خرید در داخل هتل، آرایشگاه مردانه، حمل و نقل رایگان به حرم مطهر براساس برنامه مخصوص هتل، پارک تفریحی کودکان و نزدیکی به مراکز مهم گردشگری مراکز خرید می‌باشد.

هتل هما شیراز یکی از زیباترین باغ شهرهای عمومی شهر شیراز از مجموعه گروه هتل‌های هما است که در شمال شیراز در تقاطع خیابان سمیه و مشکین فام به فاصله کمی از بوستان آزادی قرار دارد. فاصله مناسب هتل هما شیراز از مراکز حمل و نقل مسافر از دیگر مزایای آن است. فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی شیزاز 20 دقیقه و تا ترمینال مسافرین 5 دقیقه می‌باشد.ضمن اینکه از خدمات تاکسی 24 نیز برخوردار است افزون بر این، هتل هما شیراز 232 اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد و با داشتن امکانات فوق‌العاده‌‌ در زمینه ورزشی، غذاهای ایرانی و خارجی و سالن های مختلف همایش و کنفرانس هتلی مناسب جهت اسکان و اقامت می‌باشد. از تسهیلات ویژه آن می‌توان به استخر سرپوشیده، بوفه کنار آب، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، زمین تنیس اختصاصی و امکان پیاده‌روی در کنار کودکان در پارک تفریحی کودکان اشاره کرد.  

و در نهایت هتل هما بندرعباس که در بلوار پاسداران بندرعباس، بین اسکله‌های  شهید حقانی و شهید باهنر واقع شده است. این هتل دارای 187 اتاق، سوئیت و آپارتمان می‌باشد. از خدمات رایگان هتل هما بندرعباس می‌توان به استفاده از بوفه صبحانه، آب معدنی و چای در اتاق، استخر و اینترنت اشاره کرد. فاصله آن از مراکز حمل و نقل بدین گونه است: تا فرودگاه بین‌المللی بندرعباس 30 دقیقه، تا ایستگاه راه‌آهن 15 دقیقه، تا اسکله‌های شهید حقانی و شهید باهنر 7 دقیقه، تا اسکله شهید رجایی 30 دقیقه. همچنین هتل هما بندرعباس دارای خدمات تاکسی 24 ساعته می‌باشد. 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...