رَهی نو

درخشش هتل پارسیان آزادی در میان سرآمدان اقتصاد ایران

درخشش هتل پارسیان آزادی در میان سرآمدان اقتصاد ایران

نشان ملی رعایت حقوق گردشگران در صنعت هتلداری ایران و تندیس برگزیده  شانزدهمین «اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران» به مدیر عامل هتل پارسیان آزادی اهداء گردید. به گزارش روابط عمومی هتل پارسیان آزادی، در شانزدهمین «اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران» که روز دوشنبه 26 تیر در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور برگزیدگان و نخبگان حوزه تولید، خدمات و صادرات برگزار شد، باتوجه به دستاوردها و سوابق موفق در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و ایجاد اشتغال پایدار، جایزه ملی سرآمدان اقتصاد ایران در صنعت هتلداری به جناب آقای سعید سید کاظمی مدیر عامل هتل پارسیان آزادی اهداء گردید. 
 

 

گفتنی است این انتخاب و کسب این افتخار از میان 850 مجموعه شرکت کننده صورت پذیرفت. رقابت در صنعت گردشگری و هتلداری میان 40 واحد اقامتی داوری شد و هتل پارسیان آزادی در این میان به کسب این نشان و تندیس برگزیده توفیق یافت. در این مراسم نیز مدیر بازاریابی، فروش و روابط عمومی هتل، سرکار خانم زهرا مناف زاده به نمایندگی از مدیرعامل محترم جوایز اهدایی را از دستان بزرگان اقتصاد ایران دریافت نمود. خدمات و تولیدات ملی یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های توسعه و پیشرفت اقتصاد است که بر اساس آن چگونگی رشد و ترقی یک کشور را تخمین می‌زنند و نسبت به آن سیر تکاملی یک کشور را ارزیابی می‌کنند. به طور طبیعی کشورهایی که از میزان خدمات و تولیدات ملی خوب و بالایی برخوردار هستند، از نظر اقتصاد در سطح بالایی قرار دارند. بنابراین عامل توسعه و پیشرفت ملی بستگی به تولیدات داخلی هر کشور دارد و هرچه سطح تولیدات و استفاده از محصولات داخلی گسترده‌تر و متنوع‌تر باشد، نیاز آن‌ها به کالاهای خارجی کمتر می‌شود. در نتیجه میزان وابستگی به کشورهای خارجی کاهش می‌یابد، اشتغال‌زایی بیشتر می‌شود، درآمد دولت و اقتدار ملی در عرصه خارجی هم افزایش می‌یابد.
 

در این اجلاس خانم دکتر سعیدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، جناب آقای مطهری نژاد رئیس انجمن روابط عمومی، قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات و محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی حضور داشتند. رویکرد این اجلاس حمایت از تولید و خدمات ملی، رفع موانع تولید و خدمات و تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از خدمات و محصولات ایرانی بود و به همین منظور و در همین راستا این اجلاس به همت دبیرخانه مرکز مطالعات توسعه صنایع ملی ایران برگزار گردید. این دبیرخانه برای تکریم از تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات در سطح کشور پیش قدم گردیده و به منظور تقدیر از فعالان عرصه اقتصاد و نیز تشویق دیگر مجموعه‌ها به جهت الگوبرداری و استفاده از تجارب موفق آنان اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران را برگزار نمود که در این رویداد برای نخستین بار مراسم اهداء جایزه ملی سرآمدان اقتصاد ایران و نخبگان اقتصادی به برترین مدیران حوزه تولید، خدمات و صادرات صورت پذیرفت که هتل پارسیان آزادی در آن به عنوان واحد نمونه هتلداری درخشید.

 

دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران با حضور در فضاهای اقتصادی، اجتماعی کشور، ماموریت خود را که کمک به توسعه علوم و تکنیک‌های مدیریتی، جهت تحول و بهسازی سازمان‌ها و دستیابی به اهداف اقتصادی، اجتماعی، خدماتی کشور است به پیش برده و می‌کوشد تا رهبران و مدیران را یاری نماید و مهارت‌های مورد نیاز مدیران و کارشناسان سازمان‌ها را در آینده توسعه داده و آن‌ها را در تشخیص مسائل و چالش‌های فرا رو و انتخاب راهکارها از طریق مشاوره، پژوهش و نظر سنجی یاری رساند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...