رَهی نو

حذف یا کاهش برگزاری جلسات و گردهمایی در هتل‌ها توسط وزراء و مدیران کشور

حذف یا کاهش برگزاری جلسات و گردهمایی در هتل‌ها توسط وزراء و مدیران کشور


با استناد به هتل‌نیوز، مدیرعامل گروه هتل‌های هما اظهار داشت به نسبت نرخ تورم، قیمت هتل‌ها افزایش نیافته است. وی بدین گونه ادامه داد که نسبت به دیگر هتلها، پنج ستارهها نسبت به تقاضا بیشتر مقاومت میکنند، زیرا به خاطر اینکه هتلها کالای تجملی به شمار میآیند، پس نسبتی میان نرخ میانگین و نرخ تورم نمیتوان به وجود آرود.

"‌اصغر خیامیان" افزود که در آغاز تصور بر این بود که افزایش نرخ تورم همراه است با کاهش اشغال هتلها، اما این مسئله بدین گونه پیش نرفت. وی ادعا کرد که با پشتوانه قیمتهای ترکیبی و تخفیفات، اشغال هتلها ادامه یافت. 

مدیرعامل گروه هتل‌های هما اظهار داشت که شهر اصفهان با توجه به داشتن ویژگیهایی همچون زمین مناسب برای تاسیس هتل جدید مد نظر قرار گرفته است. وی البته این مسئله را در گرو از بین رفتن موانع میداند. 

مدیرعامل گروه هتل‌های هما، عوامل داخلی و خارجی مختلفی را در روند صنعت هتلداری موثر دانست. وی همچنین بیان کرد که شرایط نامناسب باعث کاهش تقاضا میشود. نمونهای که وی به آن اشاره داشت، این بود که برخی از رؤسا از کارمندان خود میخواهند که جلسات و نشستها را کاهش دهند و از مهمانسراهای داخلی بهره ببرند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...