رَهی نو

هتل جهانگردی کرمان شعبه 1

کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه شفا

تخفیف تا

۹ %

نمایش روی نقشه

هتل جهانگردی کرمان شعبه 1 در سال 1379 افتتاح گردید. این هتل در بلوار جمهوری اسلامی واقع شده است و فاصله اندکی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان دارد.

تعداد طبقات 2
تعداد اتاقها 61
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

روم سرویس

دستگاه ATM

فروشگاه

Business Center

صندوق امانات

سالن چند منظوره

رزرو این هتل، 100% آنلاین و 24 ساعته می باشد.
امتیاز باشگاه مشتریان: 4
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
9 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
27,552,763
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 4
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
9 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
27,552,763
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 8
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
9 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
35,098,133
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 14
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
9 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
52,574,178
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 18
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
9 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
60,119,545
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل جهانگردی کرمان شعبه 1

در حال بارگیری نقشه...

هتل جهانگردی کرمان در سال ۱۳۵۳ افتتاح شد. این هتل در سال ۱۳۹۷ برای بالابردن سطح کیفی خدمات و رفاه میهمانان بازسازی شده است. هتل چهارستاره جهانگردی، ۲ طبقه بنا، ۶۱ باب اتاق و امکانات رفاهی خوبی دارد. به دلیل امکانات خوب، موقعیت مکانی و دسترسی عالی به مکان‌های تاریخی شهر کرمان، هتل جهانگردی موردتوجه مسافران قرار گرفته است. این هتل با کادری مجرب و حرفه‌ای، آمادگی میزبانی از مهمانان گرامی را دارد.

فاصله هتل جهانگردی کرمان تا جاذبه‌های دیدنی کرمان 

اگر کرمان را برای سفر خود انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که این شهر پر از مکان‌های تاریخی است. شما می‌توانید با 7 دقیقه رانندگی خود را به باغ موزه هرندی برسانید. در این یادگاری از دوره قاجار، می‌توانید ترکیبی از معماری ایرانی و اروپایی را مشاهده کنید و به موزه‌های مختلف آن سر بزنید. حمام ابراهیم‌خان نیز یکی از مکان‌های تاریخی دیگر شهر کرمان است که حدود 11 دقیقه با خودرو، از هتل جهانگردی فاصله دارد.

 

گنبد مشتاقیه محل دفن مشتاق علی‌شاه است. فاصله این مکان تا هتل شما حدود 6 کیلومتر است. با رفتن به این مکان تاریخی، می‌توانید از دیدن انواع کاشی‌کاری، نقاشی، گچ‌بری، کاربندی و مقرنس لذت ببرید. مسجد جامع کرمان نیز تنها 10 دقیقه تا هتل فاصله دارد. همچنین کافی است تنها 16 دقیقه رانندگی کنید تا به گنبد جبلیه برسید. این گنبد زیبا، یک بنای 8 ضلعی و سنگی است که ارزش دیدن را دارد.

 

اگر به تاریخ علاقه‌مند هستید و می‌خواهید با تاریخ دوران مادها آشنا شوید، قلعه دختر انتخاب خوبی است. این قلعه تنها 7 کیلومتر از هتل جهانگردی فاصله دارد. تنها موزه مردم‌شناسی جامعه زرتشتیان جهان نیز، در کرمان است. برای رفتن به این مکان دیدنی و جذاب، باید 6 کیلومتر از هتل دور شوید.

 

اگر می‌خواهید یک تیر، چند نشان بزنید، رفتن به مجموعه گنجعلی‌خان را از دست ندهید. با پیمودن مسیر ۱۱ دقیقه‌ای با خودرو به این مکان می‌رسید. در این مجموعه می‌توانید فضاهایی شامل آب‌انبار کاروان‌سرا، مدرسه، مسجد، بازار، حمام، ضرابخانه و میدان را مشاهده کنید.

 

اگر می‌خواهید یک روز خود را به پیک‌نیک بگذرانید و کمی استراحت کنید، یا اهل پیاده‌روی و کوه‌نوردی هستید، پارک جنگلی پردیسان قائم در فاصله 15 کیلومتری از هتل جهانگردی کرمان وجود دارد. تمام درختان این جنگل، دست کاشت هستند. بام کرمان نیز در بلندای همین جنگل قرار گرفته است که منظره‌ای زیبا از شهر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

یخدان مؤیدی یکی از مکان‌هایی است که در گذشته برای نگهداری یخ در روزهای تابستان استفاده می‌شده است. امروزه نیز گردشگران زیادی از این مکان بازدید می‌کنند. این یخدان تا هتل تنها 4.5 کیلومتر فاصله دارد. باغ شاهزاده نیز یکی دیگر از مکان‌های تفریحی کرمان و یادگاری از دوره قاجار است. این باغ سرسبز و زیبا در دل کویر و در فاصله حدود 44 کیلومتری از هتل جهانگردی قرار دارد.

 

انواع اتاق ها و سوئیت‌های هتل جهانگردی کرمان

در هتل جهانگردی کرمان، واحدهای اقامتی مختلفی از جمله اتاق‌های دو تخته، سه‌تخته و سوئیت‌های رویال وجود دارد. برای رفاه و آسایش مسافران، اتاق‌ها دارای امکانات مختلفی از جمله صندوق امانات، سیستم تهویه‌مطبوع، تلویزیون و اینترنت هستند.

 

شما می‌توانید در بالکن اتاقتان بنشینید و همان‌طور که چای میل می‌کنید، از منظره و هوای مطلوب لذت ببرید. امکان استفاده از روم سرویس نیز به‌صورت 24 ساعته برای شما فراهم است. لازم نیست برای آمدن به این هتل، دمپایی و لوازم بهداشتی با خود بیاورید. این وسایل در اتاق شما موجود هستند.

 

امکانات هتل جهانگردی کرمان  

این هتل دارای چندین رستوران است و بهترین سر‌آشپزها را دارد که تجربه صرف غذایی لذت‌بخش را برایتان فراهم می‌کند. کافی‌شاپ دنج هتل نیز آماده است تا در یک عصر دل‌انگیز، از مهمانان گرامی با انواع دسرهای خوشمزه و نوشیدنی پذیرایی کند. اگر قصد برگزاری انواع جشن‌، مجالس و همایش را دارید، یک سالن پذیرایی چندمنظوره در هتل قرار دارد که مجهز به امکانات کامل است و می‌تواند یک خاطره خوب در ذهن شما باقی بگذارد.
 

هتل جهانگردی کرمان

 

اگر به دنبال خرید سوغاتی هستید، می‌توانید به فروشگاه و غرفه‌های صنایع‌دستی موجود در هتل هم سری بزنید. این هتل، سالن بدنسازی نیز دارد که برای افرادی که به تناسب‌اندام خود اهمیت می‌دهند، نکته مهمی است. اگر دوست دارید کمی ورزش کنید و انرژی خود را تخلیه کنید، می‌توانید از زمین تنیس و سالن بیلیارد هتل استفاده کنید.

 

اگر قصد دارید با اتومبیل خودتان به هتل جهانگردی بیایید، می‌توانید آن را درون پارکینگ هتل قرار دهید. همچنین این هتل دارای امکاناتی مثل پذیرش 24 ‌ساعته، خدمات فکس و فتوکپی، صندوق امانات در لابی، خدمات خشک‌شویی و عابربانک است تا نیاز نداشته باشید برای هر کاری از هتل خارج شوید.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل جهانگردی کرمان

اتاق‌های هتل جهانگردی کرمان بسته به ظرفیت و امکانات، قیمت‌های متفاوتی دارد. کمترین قیمت مربوط به اتاق دو نفره و برابر با یک میلیون و پنجاه هزار تومان و بیشترین هزینه اقامت در این هتل نیز برای سوییت 4 نفره و برابر با دو میلیون و سیصد هزار تومان است. شما می‌توانید این هتل را با تخفیف از رهی نو دریافت کنید و به‌جای مبلغ یک میلیون و پنجاه هزار تومان، تنها هفتصد و سی و نه هزار تومان و به‌جای مبلغ دو میلیون و سیصد هزار تومان، مبلغ یک میلیون و ششصد هزار تومان پرداخت کنید.

 

رزرو آنلاین هتل جهانگردی کرمان در رهی نو

پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه راهی کرمان شوید، محل اقامت خود را مشخص کنید. برای این منظور کافی است وارد سامانه رهی نو شوید، اطلاعات و تصاویر هتل را ببینید و نظرات مسافران را بخوانید. در نهایت، پس از انتخاب هتل و اتاق موردنظر، با چند کلیک آن را رزرو کنید.

 

چرا هتل جهانگردی کرمان را از رهی نو رزرو کنیم؟

پشتیبانی همه‌جانبه رهی نو، اولین نکته مثبت آن است. شما پس از رزرو هتل جهانگردی کرمان از رهی نو، دیگر نگران چیزی نباشید. چراکه پشتیبانان رهی نو در صورت بروز هرگونه مشکل از ابتدای اقامت تا پایان آن، در کنار شما هستند تا خیال شما را از بابت همه چیز راحت کنند.

 

دومین نقطه قوت رهی نو، پایین‌ترین قیمت و بیشترین تخفیف آن است. همچنین رهی نو پکیج‌های متنوعی دارد که برای اعضای سازمان‌ها و ارگان‌هاست. به‌این‌ترتیب که درصورتی‌که شرایط استفاده از این پکیج‌ها را داشته باشید، علاوه بر تخفیفات عمومی، از تخفیفات بیشتری بهره‌مند می‌شوید و تجربه یک سفر به‌صرفه و باکیفیت را خواهید داشت.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل جهانگردی کرمان چیست؟

شما این امکان را دارید که به هر دلیل رزرو خود را لغو کنید. رهی نو بابت این مورد، هیچ کارمزدی از شما دریافت نمی‌کند. البته در این زمینه باید قوانین مربوط به کنسلی رزرو هتل جهانگردی کرمان را بخوانید تا دچار مشکل نشوید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل جهانگردی کرمان

اکثر مسافرانی که به هتل جهانگردی کرمان رفته‌اند، در خصوص رفتار و احساس مسئولیت پرسنل پذیرش رضایت داشته‌اند و بیان کرده‌اند که فرایند پذیرش به‌سرعت انجام شده است. مهمانان این هتل از نظافت و خدمات عمومی مانند تاکسی و اینترنت نیز راضی بوده‌اند. موقعیت مکانی هتل و نزدیکی به مکان‌های دیدنی نیز، یکی از نکات مثبت آن است.

 

از لحاظ کیفیت غذا، امکانات هتل و قیمت آن، نظرات متفاوت است ولی بیشتر افراد در خصوص این موارد نیز امتیاز خوبی ثبت کرده‌اند. به‌طورکلی این هتل بالای 80 درصد امتیاز دریافت کرده است و این یعنی مسافران قبلی، اقامت در هتل جهانگردی کرمان را پیشنهاد کرده‌اند.

 

قوانین هتل جهانگردی کرمان شعبه 1 

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.

هزینه اقامت برای کودکان بالای 2 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • شارژ وسایل الکترونیکی در لابی
    • تلویزیون در لابی
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • سالن بیلیارد
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن چند منظوره
  • خدمات ویژه
    • دستگاه ATM
    • فروشگاه
    • Business Center
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد گنجعلی خان 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد جامع 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا یخدان مویدی 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا گنبد جبلیه 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ شاهزاده 38 دقیقه با ماشین

فاصله تا ارگ بم کرمان 2 ساعت و 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری شفا 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار گنجعلی خان 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا گنبد مشتاقیه 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا قلعه دختر 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان شفا کرمان، 4 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری، 6 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

8.5
فرآیند پذیرش در هتل93.3%
برخورد پرسنل پذیرش93.3%
نظافت هتل90%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی86.7%
کیفیت غذا و نوشیدنی80%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)83.3%
قیمت اتاق نسبت به امکانات66.7%
پشتیبانی رهی نو90%

سوالات متداول شما درمورد رزرو هتل جهانگردی کرمان شعبه 1

هتل جهانگردی کرمان دارای امکانات فراوانی مانند، کافی شاپ، رستوران، زمین بیلیارد و فروشگاه است.
هتل جهانگردی کرمان شعبه 1، فاصله ی اندکی تا دانشگاه علوم پزشکی کرمان دارد و در بلوار جمهوری اسلامی واقع شده است.
رزرو هتل جهانگردی کرمان شعبه 1 را می‌توانید در رهی نو با بیشترین تخفیف و به راحتی به صورت آنلاین انجام دهید. ضمن اینکه رهی نو کنسلی و استرداد آنی با کارمزد صفر را به مشتریان ارائه می‌دهد.

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...