لطفا جهت دریافت پکیج ویژه سازمانی شماره تماس خود را وارد نمایید
رَهی نو

هتل آسمان اصفهان

اصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی

تخفیف تا

۱۴ %

نمایش روی نقشه

هتل آسمان اصفهان دارای چشم‌انداز بسیار زیبا از زاینده‌رود، اقامتی به‌ یادماندنی را رقم می‌زند. دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی اصفهان و مراکز دیدنی شهر موجب محبوبیت این هتل میان مسافران اصفهان شده است.

تعداد طبقات 13
تعداد اتاقها 100
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

اجاره ماشين

پارکینگ

روم سرویس

دستگاه ATM

تبديل ارز

Business Center

امكانات برای معلولين

صندوق امانات

امتیاز باشگاه مشتریان: 7
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
3 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
23,507,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 28
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
4 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
29,900,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 34
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
35,992,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 34
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
35,992,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 27
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
2 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
35,992,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 70
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
2
صبحانه
دارد
تخفیف کل
9 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
47,014,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 59
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
2
صبحانه
دارد
تخفیف کل
14 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
52,547,000
تعداد اتاق:
آشپزخانه قابلیت آشپزی ندارد
امتیاز باشگاه مشتریان: 53
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
3
صبحانه
دارد
تخفیف کل
درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
55,308,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل آسمان اصفهان

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان در سال 1384 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل 13 طبقه و حدود 100 باب اتاق دارد که با چشم‌انداز بسیار زیبا از زاینده‌رود، اقامتی به‌یادماندنی را رقم می‌زند. موقعیت مکانی ویژه این هتل و قرارگیری در حاشیه زاینده‌رود و همچنین دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی اصفهان و مراکز دیدنی شهر موجب محبوبیت این هتل میان مسافران اصفهان شده است.

پس، اگر میل آن را دارید که برفراز زاینده رود و بام اصفهان بگردید، هتل آسمان اصفهان را تجربه کنید. همچنین اگر به عنوان سفر کاری یا تجاری به اصفهان آمدید، یا می‌خواهید وقت و هزینه‌تان را بیشتر صرف گشت و گذار در خود اصفهان کنید این هتل را در اولویت‌هایتان قرار دهید.

 امکانات هتل آسمان اصفهان

هتل دارای سونا، استخر و جکوزی بوده که پیشنهاد می‌شود از قسمت ماساژ هتل، پس از استخر استفاده کنید. همچنین، خشک‌شویی و تاکسی سرویس 24 ساعته، آماده ارائه خدمات به میهمانان است. 

هتل آسمان اصفهان، بسیار تمیز با امکانات رفاهی، سرویس مینی بار، یخچالی پر از تنقلات بسته بندی شده به همراه سرویس چای و از همه مهم‌تر، اینترنت، شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای باعث می‌شود لحظه‌ای احساس بیکاری در هتل نکنید.  در نتیجه می‌توانید با خیال راحت ساعت‌ها در این هتل سپری کنید وفیلم سینمایی ببینید. سرویس‌دهی در این هتل رضایت شما را تامین خواهد کرد.

هتل آسمان دارای 4 سالن با ظرفیت‌های مختلف است. نام‎‌های سالن‎ها عبارتند از: رنگین کمان، نسیم، آفتاب و مهتاب. این مجموعه‌ها برای برگزاری مناسبت‎های گوناگون بسیار پسندیده بوده و قابلیت‎های مختلفی دارند. برای مثال: چیدمان سینمائی، میهمانی، کلاسی، کنفرانسی و ضیافتی گزینه‎های چیدمان سالن است و متناسب با سلیقه شما ترتیب داده می‌‎شوند.

همچنین، امکانات صوتی و تصویری، ویدئو وال، دیتا پروژکتور، فیلم برداری همزمان، میکروفون کنفرانسی، سیستم نور پردازی مجهز، اتاق کنترل و ترجمه همزمان از جمله قابلیت‎های سالن به شمار می‌آیند. 

اتاق‎‌ های هتل آسمان اصفهان

گفتنی است، با اقامت در هر یک از اتاق‌های دبل، توئین، سوئیت، رویال سوئیت و آپارتمان، همه‌ی امکانات رفاهی از جمله اینترنت، سرویس‌دهی شبانه روزی، سیستم تهویه، یخچال پر از خوراکی‌ (با پرداخت هزینه) و تلویزیون، کلیدهای کارتی و... برخوردار خواهید بود. البته در برخی اتاق‎‌‎ها، گاوصندوق هم به امکاناتش اضافه می‌شود. لازم به ذکر است، اگر اتاق آپارتمان را انتخاب می‌کنید، مشکل روشن و خاموش کردن پریزها را نخواهید داشت، چرا که کلیدها، کارتی هستند.

این واحد، دارای مینی‌بار بوده و تلویزیون متصل به ماهوار است. اما؛ درنهایت اگر می‌خواهید از فضای هتل، نهایت استفاده و لذت را ببرید و از طرفی، کاملا به زاینده رود و زیبایی شب‌های اصفهان مشرف باشید، سوئیت‌های رویال را انتخاب کنید که علاوه‎بر امکانات رفاهی، دارای چشم‌انداز بهتری هستند و فضای بیشتری نیز دارند.  

 رستوران‎های هتل آسمان اصفهان: تنها یک رستوران در هتل آسمان تهران وجو دارد که یکی از معروف ترین رستوران‎های نصف جهان محسوب می‌شود، علت آن هم گردان بودن رستوران است. رستوران هتل آسمان، تنها رستوران گردان اصفهان بوده و در طول هفته، پذیرای بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.
جالب است بدانید، برخی از مسافران سایر هتل‌های این شهر، برای صرف غذا با چشم‎انداز خیره‎کننده به این رستوران می‎روند تا در لوکیشنی عالی، طعم لذیذ غذاهای فرهنگی و ایرانی را تجربه کنند. 

رستوران گردان در بالاترین طبقه برج واقع شده است و به همین خاطر، چشم‎انداز زیبایی از شهر اصفهان به صورت ۳۶۰ درجه، مقابل دید مهمانان رستوران قرار دارد.

اگر در روزهای بهاری و پاییزی به اصفهان سفر کرده‎اید، یکی از خاطره انگیزترین لحظات برای عکاسی از نصف جهان را پیش روی خواهید داشت. همان‌طور که از اسمش پیداست، رستوران هتل مانند رستوران برج میلاد تهران، گردان است و شما چشم اندازی ۳۶۰ درجه از شهر را در زمان صرف غذا، در اختیار خواهید داشت تا اوقات به‌یادماندنی را در ذهنتان ثبت کنید.

منوی غذایی این رستوران، حرف اول را می‎زند و محبوب شکم گردهای اصفهان است. سرآشپز این رستوران، تجربه بالایی در طبخ انواع مختلف غذاهای ایرانی و فرنگی را دارد و نظر مشکل پسندترین مهمانان رستوران را به خود جلب می‌کند. همچنین، اگر علاقمند به غذاهای دریایی در این شهر تاریخی و دوست داشتنی هستید، یکی از بهترین انتخاب‎های شما، قطعا رستوران گردان هتل آسمان اصفهان خواهد بود. 

دسر و نوشیدنی‎های سنتی و معمولی رستوران نیز در کنار میز اردو، لحظات خوشمزه‌ای برای شما تداعی می‎کند. لازم به ذکر است، پیشنهادهای ویژه سرآشپز بین‎المللی رستوران، از دیگر موضوعاتی است که باید توجه ویژه داشته باشید. دقت کنید، رستوران هتل آسمان بوفه صبحانه مهمان ندارد و سرو صبحانه مخصوص مهمانان هتل است.

در کنار رستوران این هتل، یک فست فود برای عاشقان غذاهای ایتالیایی به خصوص پیتزا، پاستا و همبرگر، در طبقه دوم هتل واقع شده و انواع ساندویچ‌های سرد و گرم نیز در فهرست همیشگی منوی غذایی این فست فود است. این مکان به سبک مدرن طراحی شده است و فضایی آرامش‌بخش برای سرو غذا در طول روز دارد.

در صورتی که می‌خواهید غذای نیمروزی با دوستان و آشنایان در اصفهان گردی صرف کنید، پیشنهاد می‌کنیم از فست فود هتل استفاده کنید. مواد غذایی با کیفیت و استاندارد، زیر نظر سرآشپزهای حرفه‎ای، بستر خوبی برای لذت بردن از طعم لذیذ غذهای خوشمزه فرنگی فراهم می‌‎سازد.

به یاد داشته باشید، هتل آسمان اصفهان دارای کافی‌‎شاپ است که کلکسیونی از نوشیدنی‎های سرد و گرم را به همراه کیک و شیرینی‎های خوش‌طعم روز، سرو می‎کند. کافه در طبقه همکف و لابی هتل قرار دارد و می‎توانید از خدمات آن در طول روز استفاده کنید. کافه این هتل گزینه خوبی برای دیدار با دوستان، آشنایان و قرارهای دو نفره یا جلسات کاری است.

فاصله هتل آسمان  اصفهان تا جاذبه‌های گردشگری شهر

هتل چهار ستاره و دلنواز اصفهان که همچون نگینی تا دل آسمان اصفهان قد برافراشته است، یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر است. با اقامت در این هتل با توجه به موقعیت جغرافیایی عالی که دارد، دسترسی‌تان به فرودگاه بین‌المللی اصفهان و مراکز تفریحی و جاذبه‌های دیدنی این شهر، بسیار راحت است. همین عامل باعث محبوبیت این هتل در میان گردشگران و مسافران شده است.

از این رو، به انواع مراکز تجاری و جذابیت‌های تاریخی دسترسی آسانی دارد. از جذابیت‌های تاریخی نزدیک به این هتل، می‌توان به هشت بهشت و سی و سه پل اشاره کرد که با ماشین نهایتاً ۵ دقیقه‌ای به مقصد می‌رسید.

فرودگاه بدر در ۲۰ دقیقه‌ای از هتل قرار گرفته است و تا ایستگاه راه‌آهن هم نهایتاً ۳۰ دقیقه فاصله دارید. ترمینال صفه و کاوه هم در ۲۰ دقیقه‌ای شما وقع شده است، در نتیجه اگر به قصد سفر کاری به اصفهان آمدید، هتل آسمان به‌خاطر دسترسی مناسبی که به جاهای دیدنی و مسافربری شهر دارد گزینه مناسبی است. 

فاصله هتل از نمایشگاه بین‌المللی نیز نهایتاً ۱۵ دقیقه است. همچنین، برای رفتن به باغ پرندگان هم بازه ۱۰ دقیقه‌ای را از هتل در نظر بگیرید. در نهایت یک اصفهان است و یک عمارت عالی‌قاپو که در فاصله زمانی ۱۰ دقیقه‌ای از هتل قرار گرفته است. 

نوبت خرید و گشت‌وگذار در بازار اصفهان هم که رسید، با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به بازار اصفهان برسید. بازار قیصریه نیز در ۱۵ دقیقه‌ای از هتل قرار گرفته است. در نتیجه به‌راحتی می‌توانید خریدهای پایان سفرتان را انجام دهید. برای بازدید از منارجنبان و کلیسای وانک نیز 10 الی 15 دقیقه‌ای راه را در نظر بگیرید.

اگر برای کویر گردی به اصفهان رفته‌اید، در نظر داشته باشید که بازه زمانی نهایتاً 5 ساعت تا رسیدن به کویر مصر پیش رو دارید، و برای کویر چوپانان نهایتاً 3 ساعت و ۳۰ دقیقه است.

 قوانین و مقررات هتل آسمان اصفهان

•    پذیرش خانم‌های تنها بلامانع است.
•    همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی است.
•    پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.
•    سرویس اضافه بصورت کاناپه است.
•    کودک تا 2 سال رایگان 2 تا 12 نیم بها 12 به بعد کامل پرداخت می‌شود.

شرایط کنسلی هتل آسمان اصفهان

•    اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد شد.

ساعت ورود و خروج هتل آسمان اصفهان

•    ساعت تحویل دادن: 14
•    ساعت تحویل گرفتن: 12 

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • ماهواره
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • استخر رایگان
    • جکوزی
    • ماساژ
    • فضایی برای پیاده روی
  • رستوران و کافی شاپ
    • رستوران فرنگی
    • کافی شاپ
    • رستوران
    • رستوران گردان
  • سالن ها
    • سالن تشریفات
    • سالن کنفرانس
    • ویدئو کنفرانس
    • سالن همایش
  • خدمات ویژه
    • دستگاه ATM
    • تبديل ارز
    • Business Center
    • امكانات برای معلولين
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • اجاره ماشين
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی 46 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه بدر 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری کاوه 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری صفه 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا سی‌وسه پل 4 دقیقه با ماشین و 24 دقیقه پیاده

فاصله تا باغ پرندگان 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا آتشگاه 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا عمارت عالی‌قاپو 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ چهل ستون 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار اصفهان 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد امام 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ هشت بهشت 5 دقیقه با ماشین و 30 دقیقه پیاده

فاصله تا میدان نقش جهان 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار قیصریه 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد شیخ لطف اله 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا پل خواجو 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلیسا و موزه وانک 8 دقیقه با ماشین و 16 دقیقه پیاده

فاصله تا منارجنبان 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد سید 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا مناره چهل دختران 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه بانو امین 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا کویر مصر 5 ساعت و 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا کویر چوپانان 3 ساعت و 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی فریدون شهر 2 و 27 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 19 کاوه 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان کاشانی 9 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

7.7
فرآیند پذیرش در هتل83.9%
برخورد پرسنل پذیرش81.4%
نظافت هتل80.7%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی80.7%
کیفیت غذا و نوشیدنی76.4%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)63.6%
قیمت اتاق نسبت به امکانات75.7%
پشتیبانی رهی نو76.9%

نظرات کاربران ( ۹ نظر)

خاطره لکستانی ۱۴۰۲/۹/۱۱

این هتل از نظر سرویس دهی وبرخورد کارکنان و کیفیت صبحانه غذای رستوران بسیار خوب است

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۳

خاطره عزیز خیلی خوشحالیم که تجربه اقامت خوبی داشتید همواره برای بهترین اقامتها در کنار شما هستیم

اشکان افراسیابی اقامت داشته ۱۴۰۲/۲/۱

با سلام من اتاق رو به رودخانه و دو تخته دبل را انتخاب کردم ولی در ثبت درخواست اتاق سه تخته و بدون اشرافیت به رودخانه انجام شده بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۵

اشکان افراسیابی عزیز در صورتی که رزرو شما شخصا در سایت ثبت شده باشد و یا توسط همکاران ما به صورت تلفنی ثبت گردیده باشد شما موظف به کنترل ووچر ارسال شده به شماره همراه خود میباشید تا در صورت مغایرت با درخواست شما پیگیری شود.

علی ۱۴۰۰/۱۱/۱

همه چی عالی بود هم تمیزی هم رفتار کارکنان و هم سرویس دهی و غذا

مریم سادات واعظی اقامت داشته ۱۴۰۰/۴/۲۶

در هتل اسپری ضدعفونی کننده نبود و اینکه بجای مایع دستشویی از صابونهای کوچک استفاده میشد

  مدیر سایت۱۴۰۰/۴/۲۷

رهی نویی عزیز ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل آسمان اصفهان با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

مجتبی نعیمی اقامت داشته ۱۴۰۰/۴/۴

همه چیز نسبتا خوب بود، تنها ایراد هتل ظرفیت محدود پارکینگ و عدم سرویس دهی آسانسور به پارکینگ بود، ولی در کل قابل قبول بود

  مدیر سایت۱۴۰۰/۴/۵

رهی نویی عزیز ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل آسمان اصفهان با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

نمایش بیشتر

سوالات متداول شما درمورد رزرو هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان دارای امکانات رفاهی فراوانی مانند سونا و جکوزی، استخر ، کافی شاپ، اینترنت و شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای، تلویزیون، خشک‌شویی و تاکسی سرویس 24 ساعته است.
دسترسی آسان به فرودگاه و مراکز تفریحی – برخورد مناسب کارکنان پذیرش
این هتل در شهر اصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی واقع شده است و به مکان های دیدنی مانند سی و سه پل، آتشگاه، عمارت عالی قاپو ، کلیسا و موزه وانک و کاخ هشت بهشت است.
رزرو هتل آسمان اصفهان را می‌توانید در رهی نو با بیشترین تخفیف و به راحتی بصورت آنلاین انجام دهید. ضمن اینکه رهی نو کنسلی و استرداد آنی با کارمزد صفر را به مشتریان ارائه می‌دهد.
اصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی
این هتل شیک و جذاب 4 ستاره است.
هتل آسمان اصفهان به افرادی پیشنهاد می‌شود که به دنبال تجربه اقامتی منحصر به فرد در محیطی جذاب و دلنشین هستند.

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...