رَهی نو

هتل ارم مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 74

تخفیف تا

۶۸ %

نمایش روی نقشه

رزرو هتل ارم مشهد به دلیل وجود امکانات تفریحی و دارا بودن بهترین استانداردهای غذایی و خدماتی و نزدیکی به حرم بهترین گزینه است.

تعداد طبقات 5
تعداد اتاقها 40
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
65 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
15,800,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
66 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
24,600,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
5 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
68 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
44,400,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل ارم مشهد

در حال بارگیری نقشه...

رزرو هتل ارم مشهد نزدیک حرم امام رضا با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو

هتل سه ستاره ارم مشهد در نزدیکی ترمینال مسافربری مشهد قرار دارد. این هتل با بیش از ده سال تجربه در حال خدمت رسانی به زائران حضرت ثامن‌الحجج (علیه السلام) است که در تیر ماه سال ۱۳۹۴ بازسازی شده است. این هتل از هتل‌های ارزان قیمت مشهد است که با پرسنلی مجرب و آموزش دیده و امکانات رفاهی خوب آماده پذیرایی از زائران گرامی است.
هتل سه ستاره ارم یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در صنعت هتل‌داری، خدمات مطلوب و مناسبی را خدمت زائران حرم امام رضا (ع) و مسافران شهر مقدس مشهد ارائه می‌کند. دسترسی بسیار مناسب این هتل به نقاط مهم شهر مشهد و به صرفه و باکیفیت بودن خدمات و امکانات آن سفر رویایی و خاطره‌انگیزی را برای شما ارمغان خواهد آورد. اگر قصد اقامت در هتل ارم مشهد را دارید در این مطلب اطلاعات جامع و مفیدی را پیرامون این هتل در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم.

امکانات هتل ارم مشهد

هتل ارم شهر مشهد در سال ۱۳۸۴ ساخته شده است و بیش از ده سال است که در زمینه صنعت هتل‌داری فعالیت می‌کند. ساختمان هتل ارم در تیرماه سال ۱۳۹۴ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ترمینال مسافربری شهر مشهد واقع است و نمای سفیدرنگ آن به خوبی حتی از خیابان‌های اطراف هویدا است. این هتل در خارج از محدوده ترافیک شهر مشهد قرار گرفته است.

رستوران هتل ارم مشهد دارای ظرفیتی در حدود ۱۰۰ نفر است که در آن تنها غذاهای ایرانی سرو می‌شود. کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارد. ظرفیت لابی هتل در حدود ۱۵ نفر است و استفاده از اینترنت با سرعت بالا در لابی هتل با پرداخت هزینه امکان‌پذیر است. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی نیست ولی در فضای اطراف آن امکان پارک خودرو وجود دارد. نمازخانه و دو آسانسور نیز در این هتل وجود دارد. ترانسفر از هتل به فرودگاه و تاکسی سرویس نیز برای مسافران عزیز این هتل در نظر گرفته شده است. دستگاه ATM نیز در داخل هتل قرار داده شده است.

مسافران عزیز شهر مشهد در نظر داشته باشند از تاریخ ۲۷ مهر ماه لغایت ۷ آبان ماه به دلیل تقارن زمانی با اربعین حسینی و شهادت امام رضا (ع)، رزرو در این هتل با حداقل چهار شب امکان‌پذیر خواهد بود. این هتل برای سفرهای کوتاه‌مدت و کاری گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود؛ چراکه در بین لیست هتل‌های ارزان قیمت شهر مشهد قرار دارد و از دسترسی بسیار مناسبی به پایانه‌های حمل و نقل این کلان‌شهر برخوردار است. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته است. نرخ اقامت برای مهمانان خارجی مطابق با نرخ‌نامه در نظر گرفته شده است و پذیرش مهمانان عرب زبان انجام نمی‌گیرد.

رزرو اتاق ها و سوئیت های هتل ارم مشهد

هتل ارم شهر مشهد دارای ۵ طبقه است و به طور کلی ۴۰ واحد اقامتی و ۱۰۳ تخت خواب دارد. برخی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه است ولی اگر قصد آشپزی کردن در سفر را ندارید می‌توانید غذاهای رستوران هتل را صرف کنید. یک پکیج اقامت در هتل همراه با ناهار و شام نیز وجود دارد که نرخ آن همراه با هزینه اقامت شما محاسبه می‌شود.

انواع اتاق‌ها شامل دو تخته فولبرد، دو تخته (یک تخت دو نفره)،‌ سه تخته فولبرد (یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره، افزایش ظرفیت تا یک نفر امکان‌پذیر است)، چهار تخته معمولی، چهار تخته فولبرد و اتاق پنج تخته فولبرد (یک تخت دو نفره و سه تخت یک نفره) می‌شود. همه اتاق‌های این مجموعه دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سرویس روزانه اتاق، اینترنت داخل اتاق، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام و تلفن است. صبحانه برای هر اتاق رایگان در نظر گرفته شده است. با این وجود مینی بار غیررایگان است و هزینه آن به صورت جداگانه دریافت می‌گردد.

موقعیت جغرافیایی هتل ارم مشهد

هتل ارم موقعیت بسیار مناسبی دارد. این هتل نزدیک به ترمینال شهر مشهد است و این امکان را به شما می‌دهد که اگر با خودرو شخصی خود به این کلان‌شهر سفر نکرده‌اید، به راحتی ظرف ۵ دقیقه پیاده‌روی بتوانید به پایانه مسافربری شهر مراجعه کنید و از طریق وسایل حمل و نقل عمومی مستقر در آن محل به نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا کنید.

منتها پیش از شروع، از روی نقشه مسیرهای حمل و نقلی را بررسی بفرمایید تا در حین جابه‌جایی گیج نشوید یا راه را گم نکنید. دسترسی هتل ارم مشهد به حرم مطهر امام رضا (ع) نیز بسیار راحت است و با ماشین حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد بنابراین اگر قصد دارید در طول سفر خود به کرات به حرم مطهر مراجعه کنید، این هتل برای شما گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. همچنین هتل ارم به مراکز تجاری و تفریحی شهر مشهد هم دسترسی نسبتاً خوبی دارد. اگر در هتل ارم در مشهد اقامت دارید فاصله زمانی شما تا مرکز خرید معروف الماس شرق مشهد در حدود ۲۲ دقیقه با ماشین است.

فاصله زمانی شما تا فرودگاه بین‌المللی شهر مشهد نیز ۱۳ دقیقه و ایستگاه راه آهن مشهد ۱۸ دقیقه با ماشین است. فاصله زمانی با نمایشگاه بین‌المللی شهر مشهد نیز در حدود ۲۴ دقیقه با ماشین است. این دسترسی فوق‌العاده هتل ارم به نقاط مهم و دیدنی شهر باعث شده یکی از الویت‌های انتخابی اول مسافران شهر مشهد قرار گیرد.

نظرات مسافران درباره هتل ارم مشهد

بسیاری از مسافرانی که در هتل سه ستاره ارم مشهد اقامت داشته‌اند امکانات آن را مناسب و به صرفه ارزیابی کرده‌اند. اغلب مهمانان هتل ارم مشهد معتقدند، باتوجه به هزینه‌ای که برای اقامت در این هتل متحمل شده‌اند، خدمات مناسبی دریافت کرده‌اند. خوشرویی کارکنان و مجرب و کارآزموده بودن آن‌ها، مزیت بسیار مهمی برای هتل ارم در نظر گرفته می‌شود.

همچنین بسیاری از اقامت کنندگان در این هتل از تمیزی و نظافت مناسب و به موقع آن ابراز رضایت کرده‌اند. دیگر مزیت مهم هتل ارم دسترسی راحت به نقاط مختلف شهر مشهد است. اکثر مسافران با خودروی شخصی خود به شهر مشهد سفر نمی‌کنند بنابراین نزدیک بودن به ترمینال شهر مشهد اولویت بسیار مهمی برای این افراد به حساب می آید. دسترسی بسیار مناسب هتل ارم مشهد باعث شده افرادی که در این مکان اقامت گزیده‌اند زمان کمتری را صرف رفت و آمد کنند و بیشتر وقت خود را در محل‌های زیارتی و تفریحی شهر مشهد سپری کنند. کیفیت غذای رستوران و صبحانه از منظر بسیاری از مسافران مناسب و کافی ارزیابی شده است.

قوانین هتل ارم در مشهد

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه با نامه اماکن امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل به مدت یک شب امکان‌پذیر نمی‌باشد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر

فاصله تا حرم امام رضا (ع) 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه 25 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 38 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 31 دقیقه با ماشین

فاصله تا باب‌الجواد 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا باب‌الرضا 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک کوهسنگی 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا سرزمین موج‌های آبی 37 دقیقه با ماشین

فاصله تا سرزمین موج‌های خروشان 46 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه فردوسی 57 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق 40 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان امام رضا 15 دقیقه با ماشین 

فاصله تا کلانتری ثامن 12 دقیقه با ماشین 

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

7.3
فرآیند پذیرش در هتل70%
برخورد پرسنل پذیرش70%
نظافت هتل80%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی90%
کیفیت غذا و نوشیدنی40%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)70%
قیمت اتاق نسبت به امکانات90%
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...