رَهی نو

معرفی کافی شاپ و رستوران های هتل پارسیان اوین

تعداد بازدید: ۵۷۱۹ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

هتل پارسیان اوین یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های شهر تهران است. این هتل 4 ستاره و زیبا با اتاق‌های متنوع و رستوران‌های باکیفیت خود شناخته می‌شود. بسیاری از ساکنین پایتخت همچون افرادی که از سایر شهرهای ایران به تهران سفر کرده‌اند، ترجیح می‌دهند برای صرف یک وعده غذای باکیفیت، به رستوران‌‌های هتل پارسیان اوین بروند. 
اگر شما هم قصد سفر به تهران را دارید و به دنبال یک هتل خوب با رستوران‌های متنوع بوده و یا ساکن تهران هستید و قصد دارید یک رستوران با غذاهای خوشمزه و لذیذ برای تمامی وعده‌های غذایی خود پیدا کنید، این مقاله را از دست ندهید. با ما همراه باشید تا تمامی رستوران‌های هتل پارسیان اوین تهران را به همراه منو و قیمت با هم بررسی کنیم.

اسامی رستوران‌های هتل پارسیان اوین

وجود سه رستوران، یک کافه و یک آشکده در هتل پارسیان اوین که هر کدام فضایی منحصربه‌فرد و خاص دارند، باعث شده تا همه افراد با علایق و ذائقه غذایی مختلف بتوانند از رستوران‌های این هتل استفاده کرده و لذت ببرند. همچنین مهمانان این هتل می‌توانند برای هر وعده خود، یک غذای جدید را تجربه کرده و سفر خود را خاطره‌انگیزتر کنند.
هتل پارسیان اوین تهران دارای سه رستوران به نام‌های پردیس، آبشار، رستوران چینی، یک آشکده معروف و یک کافه است که هر یک با فضا و منوی مختلف، طرف‌داران خاص خود را دارند. همچنین معماری تمامی این رستوران‌ها خاص و منحصربه‌فرد بوده و می‌تواند تجربه دلپذیری را برای مهمانان به همراه داشته باشد.

رستوران پردیس هتل پارسیان اوین

اولین و معروف‌ترین رستوران هتل پارسیان اوین، پردیس نام دارد که بوفه صبحانه آن نیز بسیار مشهور است. طراحی به‌روز و شیک این رستوران و تلفیق آن با دکوراسیون زیبا، باعث آرامش مهمانان خواهد شد و همین ویژگی، آن را مناسب هر برنامه‌ای از نشستن کنار خانواده تا ملاقات‌های کاری می‌کند. 
معماری طرح چوب فضای رستوران پردیس، احساس حضور در طبیعت را برای افراد زنده می‌کند و باعث ایجاد آرامش ‌شده و به همین دلیل، لذت میل کردن انواع نوشیدنی، پیش‌غذاهای مختلف یا نوش جان کردن غذاهای ایرانی و فرنگی را دوچندان خواهد کرد. همچنین ظهرهای جمعه، بوفه ویژه ناهار در این رستوران دایر است و می‌توانید با سر زدن به رستوران هتل پارسیان اوین، ناهاری دلچسب را همراه با صرف انواع غذا، تجربه کنید.



رستوران پردیس هتل پارسیان اوین

بوفه صبحانه هتل پارسیان اوین

خوردن صبحانه‌ای لذت‌بخش باعث می‌شود انرژی مورد نیاز برای یک روز خوش را به دست بیاورید و با تمام توان سراغ زندگی روزانه بروید. تجربه صبحانه در بوفه هتل پارسیان تهران، می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌ها برای شما باشد و وجود طرف‌داران زیاد این بوفه، نشان دهنده کیفیت بالای غذاهای این بوفه است. 
بوفه صبحانه در رستوران پردیس هتل پارسیان، هر روز دایر است و می‌توانید در فضای آرامش‌بخش آنجا هر چه میل دارید نوش جان کنید؛ از انواع نوشیدنی‌ها گرفته، تا غذاهای ایرانی و خارجی. در ادامه شاهد بخشی از منوی این بوفه خواهید بود.
انواع آبمیوه، شیر، چای، انواع دمنوش، قهوه فرانسه، نسکافه
شیر جو، خامه، انواع نان، عسل، انواع مربا، شیره خرما، ۵ نوع پنیر، حلوا ارده
۲ نوع کالباس، ۲ نوع سوسیس، چیکن فینگر، انواع تخم‌مرغ (آب‌پز، نیمرو، املت و املت اسپانیایی)
عدسی، لوبیا گرم، قارچ سوته، سیب‌زمینی تنوری، پنکیک، کرپ سوزت
خیارشور، خیار سبز، گوجه‌فرنگی، لیمو، زیتون، انواع میوه تازه
این تنوع فراوان منو باعث می‌شود اشتهای فراوانی پیدا کنید و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن به جذابیت ماجرا اضافه می‌کند. البته توجه داشته باشید اگر قصد میل کردن صبحانه در هتل پارسیان اوین را دارید، حتماً قبل از رفتن به هتل، هماهنگی لازم را انجام داده و یک میز برای خود رزرو کنید.


بوفه صبحانه هتل پارسیان اوین

بوفه ناهار و شام  هتل پارسیان اوین

بوفه ناهار در رستوران هتل پارسیان اوین، تنها در ظهرهای جمعه برپا می‌شود و اگر قصد رفتن به رستوران این هتل را دارید، حتماً پیش از مراجعه، با هتل تماس بگیرید و از وجود میز خالی اطمینان یابید. بوفه ناهار جمعه این هتل در چهار بخش پیش‌غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی به مهمانان سرویس می‌دهد و تنوع آن باعث شده تا بتوانید از طریق غذا، به جهان آشپزی کشورها و شهرهای مختلف سفر کنید.
قبل از میل غذا می‌توانید با انواع سالاد، سوپ، ماست، ترشی و زیتون خودتان را آماده سرو غذای اصلی کنید. پس از آن انواع برنج، کباب (کباب لقمه، جوجه کباب، کوبیده لبنانی و…) انواع مرغ (جوجه ترش، جوجه شیرین و...)، کوفته، غذاهای سنتی شمالی (از جمله میرزاقاسمی و ترشی شامی) ماهی، غذاهای بین‌المللی (مانند راتاتویی و اسپرینگ رول گیاهی) و همچنین چندین غذای دیگر، منتظر شما هستند. 
بعد از نوش جان کردن غذا می‌توانید سراغ انواع دسر از جمله کرم کارامل، چندین نوع ژله، کرم شارلوت، موس شکلات، باسلوق، مسقطی و انواع شیرینی خشک و تر بروید. همچنین نوشیدنی‌های مختلفی مثل چای، نسکافه، آب معدنی و نوشابه نیز در حین صرف غذا و پس از آن، کنار شما خواهند بود.

رستوران آبشار هتل پارسیان اوین

دومین رستوران هتل پارسیان اوین، رستوران آبشار است که در کنار استخر هتل قرار دارد. در چندین سال گذشته این رستوران با ارائه فضایی آرام و دنج، تبدیل به پاتوقی برای افراد مختلف شده است. با نوسازی رستوران آبشار، علاوه بر حفظ فضای قبلی، جذابیت محیط هم افزایش یافته و آماده پذیرایی از مهمانان شده است. وجود درخت و چمن در کنار استخر، این رستوران را مناسب سرو شام به‌خصوص در فصل تابستان کرده و تجربه غذاهای باربیکیو از جمله انواع کباب، گریل و سرخ‌کردنی‌ها بسیار دلچسب خواهد بود.
 

رستوران آبشار هتل پارسیان اوین

رستوران چینی هتل پارسیان اوین

برخی‌ افراد طرف‌دار غذاهای بین‌المللی هستند و وجود رستوران چینی در هتل پارسیان اوین، خبر خوبی برای آن‌ها است. سعی شده در طراحی رستوران چینی، فرهنگ این کشور گنجانده شود که حتی شامل نمای بیرونی هم می‌شود. سالن غذاخوری بزرگ، در کنار دکوراسیون چوبی و عطر غذای چینی باعث می‌شود اشتهایتان افزایش پیدا کند و بی‌صبرانه منتظر آماده شدن سفارشتان باشید. در این رستوران هر نوع غذایی را که سفارش بدهید، زیر نظر یک سرآشپز چینی و توسط کادری آموزش دیده طبخ می‌شود و همین ویژگی، باعث اطمینان خاطر از کیفیت غذا خواهد بود.

آشکده هتل پارسیان اوین

با اینکه سه رستوران هتل پارسیان اوین معرفی شد، اما نمی‌توان از معرفی آشکده معروف این هتل گذشت. اگرچه قدمت این بخش از هتل کم‌تر از سایر بخش‌ها است و از سال ۱۳۹۷ به مجموعه اضافه شده، اما در همین مدت مشتریان پروپا قرصی پیدا کرده است. مخصوصاً اگر طرف‌دار غذاهای سنتی ایرانی باشید، حتی استشمام بوی خوش انواع آش‌های لذیذ در فضایی سنتی، خاطرات کودکی شما را برایتان زنده خواهد کرد. اگر که مشتاق شدید به این مجموعه سر بزنید و یا قبلاً به آشکده هتل پارسیان اوین رفته‌اید، خوشحال می‌شویم تجربه خود را از طریق بخش «نظرات»، با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.


آشکده هتل پارسیان اوین

کافی‌شاپ هتل پارسیان اوین

تنها کافه هتل پارسیان اوین تهران، ماشا نام دارد که هم در فضای سرپوشیده و هم در فضای باز، پاسخگوی مسافران و سایر مهمانان است. فضای مدرن این کافه در کنار نورپردازی آرامش‌بخش، می‌تواند باعث جذب هر فردی بشود و نشستن در آنجا می‌تواند خستگی تمام روز را از بین ببرد. فضای دنج کافه مناسب افرادی است که به دنبال محیطی آرام می‌گردند و بخش بیرونی نیز می‌تواند برای تجربه‌ای هیجان‌انگیز به کمک شما بیاید. اگر در فصل بهار و تابستان به سراغ این کافه بروید، نشستن زیر درختان و وزیدن باد حس خوبی را برای شما می‌سازد که دیدار عزیزانتان را چندین برابر لذت‌بخش می‌کند.
کافی‌شاپ هتل پارسیان اوین انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر، کیک و بستنی سرو می‌کند؛ اما منوی این کافه به این موارد محدود نمی‌شود. اگر به دنبال انواع فست‌فودها از جمله پاستا، اسنک و حتی پیتزا هستید به جای درستی آمده‌اید و منوی کافه شما را شگفت‌زده خواهد کرد. کافه ماشا به‌صورت یک‌سره از ۹ تا ۴ صبح، در دو سالن مجزا به همه مشتریان سرویس ارائه می‌کند و جهت هماهنگی می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید.

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل پارسیان اوین چگونه است؟

وجود فضاهای مختلفی چون انواع رستوران، سالن جلسات و غرفه‌های تجاری در رستوران هتل پارسیان اوین باعث شده خدمات این هتل تنها به مسافران محدود نشود. رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل پارسیان، همه‌ روزه آماده پذیرایی از مشتریان در ساعت‌های مختلف شبانه‌ روز هستند. وجود کادر حرفه‌ای، طراحی زیبا و قیمت‌های مناسب باعث می‌شود افراد زیادی برای صرف غذا به این رستوران‌ها و کافه مراجعه کنند. در صورتی که شما نیز می‌خواهید ناهار یا شامتان را همراه خانواده در آنجا صرف کنید، یا دورهمی و جلسه‌ای را در آنجا برگزار کنید حتماً قبل از مراجعه هماهنگی لازم را انجام دهید.


قیمت رستوران‌های هتل پارسیان اوین

قیمت رستوران هتل پارسیان اوین

یکی از سؤالاتی که ذهن بسیاری از مخاطبین را درگیر می‌کند این است که هزینه رستوران‌های هتل اوین تهران چقدر است. نکته اول در پاسخ به این پرسش این است که بر اساس رستوران و غذای انتخابی شما، هزینه متفاوت خواهد بود. دوم اینکه این هزینه در گذر زمان تغییر خواهد کرد؛ اما به‌طورکلی، قیمت غذاهای رستوران هتل پارسیان اوین، در مقایسه با سایر رستوران‌های بزرگ و باکیفیت تهران، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.


کلام پایانی
هتل پارسیان اوین یکی از هتل‌های مجلل و شناخته شده در شهر تهران است. این هتل با امکانات متنوع خود، همه‌روزه پذیرای مهمانان است. یکی از مزایای شناخته شده هتل پارسیان اوین، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ این هتل 4 ستاره است.
تفاوتی نمی‌کند طرف‌دار غذاهای سنتی، فست‌فود و یا یک رستوران باکیفیت برای غذاهای آسیایی باشید، آشکده و رستوران‌های هتل پارسیان اوین همیشه جزو بهترین انتخاب‌ها برای هر ذائقه‌ای است. همچنین کافه هتل پارسیان اوین با فضای دنج و آرام، منوی متنوع و ساعت کاری طولانی از صبح زود تا پاسی از شب، یکی از کافی‌شاپ‌های پرطرف‌دار در شهر تهران است.

پرسش‌های متداول در مورد کافی  شاپ و رستوران های هتل پارسیان اوین

آدرس هتل پارسیان اوین کجاست؟

تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام (ره)

آیا برای استفاده از رستوران هتل پارسیان اوین حتماً باید در این هتل اتاق رزرو کنیم؟

خیر، تمامی افراد حتی افراد غیرساکن در هتل پارسیان اوین نیز، می‌توانند از خدمات رستوران‌ها و کافه این هتل بهره‌مند شوند.

برای یک شب اقامت در هتل پارسیان اوین چقدر باید هزینه پرداخت کنیم؟

هزینه اقامت در این هتل 4 ستاره بر اساس اتاق انتخاب شده توسط شما و مدت اقامت، متفاوت خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت‌های دقیق و به‌روز هتل پارسیان اوین، به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو مراجعه نموده و یا با شماره‌های 72993000-021  و 74828-021، تماس بگیرید.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سهیل ۱۴۰۲/۸/۲۷

رستوران آبشار هتل اوین تهران برای یک جشن یا مهمانی عالیه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۹

سهیل عزیز تشکر از ثبت نظرتون

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...