رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل پارس کرمان

تعداد بازدید: ۲۱۸۴ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

اگر می‌خواهید یک اقامت بی‌عیب و نقص را با خوردنی‌های خوشمزه و لحظات به یادماندنی در کرمان تجربه کنید، از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، هتل پارس را انتخاب کرده و اتاق مدنظرتان را رزرو کنید. در این مقاله قصد داریم سری خوشمزه‌ترین بخش هتل بزنیم و از تنوع وعده‌های غذایی‌اش دلی از عزا درآوریم. یکی از گزینه‌های مثبت هتل پارس، داشتن رستوران‌ها، سالن‌های متعدد و تالارهای پذیرایی است. به این ترتیب تفاوتی ندارد که در این هتل اقامت دارید یا نه، در هر صورت می‌توانید با رزرو سالن‌ها یا رستوران‌ها از امکانات آن‌ها استفاده کنید. سالن‌های آریا، آپادانا، ارگ، مشتاق، اندیشه 1 و 2، رستوران ستاره، رستوران آئینه، رستوران باغ و کافی‌شاپ هتل پارس کرمان، تمام شرایط را برای تجربه یک خاطره شیرین و به‌یادماندنی مهیا می‌کند. 

لابی-هتل-پارس-کرمان

اسامی رستوران‌ های هتل پارس کرمان 

از همان حوالی رستوران در طبقه همکف که وارد می‌شوید، صدای قاشق و چنگال با عطر نان تازه و غذاهای خوشمزه خبر از اتفاقات خوب پیش‎رو دارند. رستوران ستاره و رستوران آینه از جمله رستوران‌های هتل هستند که با طبخ غذاهای باکیفیت، سلامت میهمانان را تضمین می کنند. 

این رستوران‌ها پرسنلی حرفه‌‌ای دارند که با خوش‎رویی و در زمان مناسب برای شما غذا سرو می‌کنند. گفتنی است، این هتل زیبا دو کافی‌شاپ نیز دارد که برای دیدارهای دوستانه یا ملاقات کاری بسیار مناسب هستند.

رستوران ستاره

در رستوران ستاره هتل پارس کرمان، یک وعده بی‌نظیر صبحانه را می‌توانید میل کنید و روزتان را پرانرژی آغاز کنید. بوفه‌ای مفصل و خوشمزه در رستوران هتل پارس وجود دارد که حسابی اشتهای‌تان را سر صبح باز می‌کند البته؛ وعده‌های ناهار و شام باکیفیتی نیز دارد که احتمالاً انگشت‌هایتان را نیز با آن میل کنید.

 

رستوران-ستاره-هتل-پارس-کرمان

رستوران آینه 

رستوران آینه نیز در هتل پارس کرمان آماده میزبانی از شما برای وعده‌های ناهار و شام است. بهترین غذاهای ایرانی، غذاهای محلی کرمانی و غذاهای فرنگی را می‌توانید در منوی این رستوران جذاب ببینید. 

رستوران-آیینه-هتل-پارس-کرمان

رستوران باغ تابستانی

اگر عاشق غذا خوردن در فضای باز هستید، رستوران باغ تابستانی هم برای روزهای بهاری و شب‌های تابستانی در فضای سبز با انواع غذاهای خوش طعم ایرانی در یک محیط جذاب از شما پذیرایی می‌کند.
 

بوفه صبحانه هتل پارس کرمان

برای میل کردن صبحانه و آغاز یک روز پرانرژی می‌توانید به طبقه همکف رفته و از حضور در رستوران ستاره لذت ببرید. جایی که می‌تواند یک روز جذاب و پرانرژی را با یک وعده رنگی صبحانه برایتان بسازد. 
صبح‌تان را می‌توانید با منوی خوشمزه‌ای شامل: انواع املت، تخم‌مرغ، شیر، عسل، مربا، پنیر، عدسی یا لوبیا، سوسیس و میوه، کره و چای و نسکافه و بسیاری از خوراکی‌های جذاب دیگر آغاز کنید که اشتهایتان را باز می‌کند. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به وعده صبحانه خود، به چشم یک وعده اصلی نگاه می‌کنند و توجه ویژه‌ای به آن دارند، بفرمایید! هتل پارس کرمان آماده پذیرایی ویژه از شما است. 

بوفه-صبحانه-هتل-پارس-کرمان

بوفه ناهار و شام هتل پارس کرمان

رستوران‌های ستاره و آینه تنها مخصوص وعده صبحانه نیستند، یک پیشنهاد شگفت‌انگیز در وعده ناهار و شام نیز می‌تواند وعده‌ای به یادماندنی در این دو رستوران برایتان خلق کنند. هوس چه نوع غذایی کرده‌اید؟ 
غذای دریایی مانند انواع ماهی و میگوی کبابی یا سوخاری، انواع پیتزا و استیک برای خلق لحظات دورهمی با دوستان، انواع غذاهای ایرانی مانند: کباب‌های سلطانی و باقلا پلو با ماهیچه یا گوشت، جوجه کباب، فیله کباب، شنیسل، انواع خورش و ... برای یک وعده جانانه به یادماندنی و لذت‌بخش منتظر سفارش ما هستند.

بوفه-ناهار-هتل-پارس-کرمان

همچنین، انواع سالاد و نوشیدنی به‌عنوان پیش‌غذا و شروع کار، همگی باعث می‌شود دلی از عزا درآورده و از این همه تنوع در رستوران هتل پارس کرمان لذت ببرید. اگر هم هوس یک شام سبک و خوشمزه و البته خاطره‌ساز در فضای باز و باغ را داشتید، می‌توانید به رستوران باغ هتل در محوطه بروید. رستوران‌های هتل پارس کرمان جزو یکی از بهترین رستوران‌های شهر هستند که خیال‌تان از بابت کیفیت و تنوع غذایی راحت است. 

بوفه-ناهار-هتل-پارس-کرمان1

کافه و کافی ‌شاپ ‌های هتل پارس کرمان

برای ساختن یک قرار فوری یا دوستانه و گپ و گفتی جذاب در سفر، می‌توانید از کافی‌شاپ هتل پارس کرمان استفاده کنید. پس، سراغ کافی‌شاپ هتل پارس کرمان در طبقه همکف می‌رویم. برای خلق چند ساعتی خاطره‌انگیز و هم‌نشینی در کنار دوستان و عزیزانتان، کافه‌گردی یک نعمت بزرگ است. کافه هتل در طبقه همکف قرار دارد. در اینجا با انواع دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم از شما پذیرایی می‌کنند.

کافی‌ شاپ هتل پارس کرمان

این مجموعه، توانسته پاتوق بسیاری از گردشگران و مسافرانی باشد که در فضای کافه، با صدای موزیک ملایم و طعم خوشمزه‌ای از دسر و نوشیدنی که در دهان می‌گذارند، ماندگار شود. جایی دنج در میان رفت و آمد و شلوغی‌های هتل که با انواع شیک و آبمیوه و اسموتی، لاته و انواع قهوه، با کیک‌های رنگی و شکلاتی از شما پذیرایی می‌کند.

کافه-هتل-پارس-کرمان

از همان بدو ورودتان به کافی‌شاپ از باریستای مجرب می‌توان فهمید که اینجا چه کیفیتی دارد. در صورتی که اهل کافه رفتن و کافه‌گردی در سفر هستید، کافی شاپ هتل پارس کرمان یکی از بهترین کافه‌های این شهر است. در کنار میل کردن و گپ و گفتمان نیز آهنگ و موسیقی دلنوازی نواخته می‌شود که قرارتان خاطره‌انگیزتر شود.

فرقی نمی‌کند در این هتل اقامت دارید یا نه! در سفرتان به کرمان بعد از بازدید از مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری می‌توانید برای تفنن و رفع کردن خستگی، به کافه هتل پارس کرمان بیایید. میزبانی اهالی کافه در کنار پرسنل خوش برخورد هتل، احتمالاً شما را نمک‌گیر کند. از کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته می‌توانید استفاده کنید. اگر بخت با شما یار باشد، در بازه ورودتان نیز برایتان موسیقی زنده می‌نوازند. در غیر این صورت آهنگ ملایمی پخش می‌شود که فضا را رمانتیک و شاعرانه می‌کند. 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل پارس کرمان چگونه است؟

تجربه شما از این همنشینی‌ها چه بوده است؟ آیا تا به حال در هتل پارس کرمان اقامت داشته‌اید؟ پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد برگزاری مراسم یا تجربه یک وعده خوشمزه و باکیفیت از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی کرمانی و… را دارید، به رستوران‌های هتل پارس سر بزنید؛ پشیمان نخواهید شد.

برای چند ساعتی مهمانی هم می‌توانید کافی شاپ هتل پارس کرمان را رزرو کرده و با انواع نوشیدنی و دسر و کیک‌های خوشمزه، از مهمانان‌تان پذیرایی کنید. در نظر داشته باشید در صورتی که قصد دارید هتل پارس میزبان مراسم شما باشد، بایستی از قبل هماهنگی و رزرو رستوران یا کافی‌شاپ را انجام دهید.

کلام آخر

اگر می‌خواهید یکی از باشکوه‌ترین مراسم‌تان را در کرمان با میزبانی ویژه‌ای برگزار کنید، انتخاب هتل پارس کرمان برای میزبانی از مراسم شما انتخاب مناسبی است. علاوه بر معماری خوب و دیزاین حرفه‌ای هتل می‌توانید از رستوران‌های آئینه، ستاره و رستوران باغ هتل استفاده کنید و از منوی باز و انواع غذاهای باکیفیت هتل برخوردار شوید. 

سوالات متداول

آدرس هتل پارس کرمان کجا است؟

کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان

چه سبک غذایی در رستوران‌های هتل پارس سرو می‌شوند؟

در رستوران‌های هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی سرو می‌شوند.

برای استفاده از کافی شاپ و رستوران‎های هتل پارس کرمان باید اتاق رزرو داشته باشیم؟

خیر. شما می‌توانید برای میل کردن غذا یا برگزاری مراسم‎های خود، با پذیرش هماهنگ کرده و از مجموعه‌های موردنظرتان استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
پگاه ۱۴۰۲/۸/۲۷

هتل پارس کرمان هتل خوبی امتیاز 8 از 10 بهش میدم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۹

پگاه عزیز ممنون از شما و ثبت نظرتون

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...