رَهی نو

هتل مشهد مشهد

مشهد، میدان بیت‌المقدس، ابتدای خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا 1و 3

تخفیف تا

۵ %

نمایش روی نقشه

هتل مشهد در نزدیکی بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) در سال 1354 افتتاح و در سال 1376 مجدداً در 10 طبقه بازسازی و گسترش یافت.

تعداد طبقات 10
تعداد اتاقها
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

فروشگاه

رستوران

سالن ورزشی

اینترنت

امتیاز باشگاه مشتریان: 40
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
3 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
30,000,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 40
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
40,000,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل مشهد مشهد

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل مشهد مشهد

یکی از باسابقه‌ترین و نزدیک‌ترین هتل‌هایی که در خیابان امام رضا احداث شده است، هتل چهار ستاره‌ مشهد است که یک چشم‌انداز بی‌نظیر از بارگاه ملکوتی امام رضا (علیه‌السلام) دارد. این مجموعه اقامتی با ۱۰ طبقه بنا و ۱۳۷ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان، در سال ۱۳۵۳ افتتاح و در سال ۱۳۹۹ بازسازی شده است.

 

موقعیت هتل مشهد مشهد به‌گونه‌ای است که مهمانان گرامی دسترسی خوبی به حرم مطهر و مراکز خرید داشته باشند. پرسنل آموزش دیده و مجرب هتل هم برای خدمت‌رسانی به مسافران عزیز آماده هستند تا خاطره خوبی را از اقامت در این هتل در خاطر شما به جا بگذارند.

 

فاصله هتل مشهد مشهد تا جاهای دیدنی مشهد

اگر می‌خواهید کمی در طبیعت قدم بزنید یا از هوای آزاد لذت ببرید، پارک میرزا کوچک خان در ۱ کیلومتر و ۵۴۴ متری هتل مشهد مشهد قرار دارد. برای رفتن به باغ خونی نیز باید ۱ کیلومتر و ۸۰۹ متر را طی کنید. فاصله هتل شما تا پارک باغ ملی نیز ۳ کیلومتر و ۳۷ متر است.

 

شاید بیشتر اهل خرید و گشت‌وگذار در انواع پاساژها باشید. برای این منظور می‌توانید با پیمودن یک مسیر ۲ کیلومتر و ۶۲ متری خود را به مرکز خرید آسمان برسانید. این مرکز خرید دارای 700 واحد تجاری است که به شما اجازه می‌دهد انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی بهداشتی و وسایل تزئینی موردنیاز خود را در آنجا پیدا کنید. برج تجاری آکسون یکی دیگر از انتخاب‌های شماست که در فاصله ۲ کیلومتر و ۷۹ متری از هتل قرار دارد. با رفتن به این برج نیز محال است چیزی را که به دنبالش هستید، پیدا نکنید.

 

برای اینکه به حرم بروید و کمی زیارت کنید، چندین مسیر پیش روی شماست. فاصله هتل مشهد مشهد تا ورودی باب‌الرضا حرم، ۱ کیلومتر و ۹۲۷ متر است. اگر می‌خواهید از ورودی باب‌الجواد به حرم بروید، باید ۲ کیلومتر و ۱۵۳ متر را طی کنید. ورودی‌های حرعاملی و خیابان شیرازی نیز به ترتیب ۲ کیلومتر و ۴۰۲ متر و ۳ کیلومتر و ۵۵۶ متر از هتل فاصله دارند.

 

اگر جزو کسانی هستید که به وسایل تاریخی علاقه‌مندید، می‌توانید با پیمودن حدود 2 کیلومتر، از موزه‌های آستان قدس رضوی، ظروف، تمبر، اسکناس و سکه، نجوم و ساعت و مردم‌شناسی دیدن کنید. این موزه‌ها در نزدیکی حرم قرار دارند.

 

درصورتی‌که می‌خواهید کمی تفریح کنید، چندین انتخاب دارید. شهر مشهد پارک‌های آبی زیادی دارد که بسیار پرطرفدارند. نزدیک‌ترین پارک آبی به هتل مشهد، پارک ساحلی آفتاب با فاصله ۱۱ کیلومتر و ۱۳۳ متر است که می‌تواند یک روز هیجان‌انگیز را برایتان بسازد. سرزمین عجایب نیز یک تیر و دو نشان است، چراکه در مرکز خرید الماس شرق قرار دارد و می‌توانید در کنار خرید، کمی هم بازی و تفریح کنید.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد دارای انواع مختلفی از اتاق‌ها ازجمله اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت 2 تخته و 3 تخته است. امکانات برخی اتاق‌ها بیشتر است ولی در کل همه آن‌ها یک سری استاندارد برای رفاه حال مهمانان عزیز دارند.

 

هتل مشهد مشهد

 

صندوق امانات داخل اتاق به شما این امکان را می‎‌دهد تا نگران وسایل باارزشتان نباشید. سرویس بهداشتی فرنگی موجود در اتاق برای افراد مسن بسیار مناسب است. شما می‌توانید صبح پس از اینکه دوش گرفتید و سرحال شدید، صبحانه را در اتاقتان میل کنید و برای بیرون رفتن از هتل آماده شوید.

 

امکانات دیگری همچون تلفن، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، میز تحریر، مبلمان، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و روم سرویس نیز در اختیار شما قرار دارند تا با اقامت در این هتل احساس راحتی داشته باشید.

 

امکانات هتل مشهد مشهد

برای صرف وعده‌های غذایی می‌توانید سری به رستوران هتل بزنید و انواع غذاهای لذیذ را میل کنید. رستوران هتل مشهد در طبقه منهای یک قرار دارد. کافی‌شاپ هتل نیز با سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم، کیک، دسر میان و عهده آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

 

اگر دلیل آمدن شما به مشهد، سفر کاری است و به دنبال جایی برای برگزاری جلسات هستید، می‌توانید از سالن کنفرانس هتل استفاده کنید. ظرفیت این سالن 45 نفر است و در نیم‌طبقه اول قرار دارد و امکاناتی چون ویدئو پروژکتور و خدمات صوتی و تصویری را داراست.

 

شاید به یک وسیله فوری نیاز داشته باشید یا فراموش کرده باشید برای دوستان خود سوغاتی بخرید. این هتل یک فروشگاه دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید و لوازم موردنیازتان را خریداری کنید. یک آرایشگاه مردانه نیز در هتل قرار دارد که اگر می‌خواهید برای یک قرار مهم شیک باشید، می‌توانید به آنجا بروید و کمی اصلاح کنید.

 

شما می‌توانید با اقامت در هتل مشهد از امکاناتی چون فتوکپی، فکس، پرینتر، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، خدمات CIP، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، لاندری، خدمات برای معلولین و غیره استفاده کنید.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد دارای انواع اتاق‌هاست که باتوجه‌به امکاناتشان، قیمت‌های متفاوتی دارند. همچنین ممکن است برخی فصل‌ها به دلیل تقاضای زیاد، قیمت‌ها کمی افزایش یابند. ارزان‌ترین اتاق این هتل، اتاق یک تخته است که قیمت آن حدود یک میلیون و سیصد و ده هزار تومان و گران‌ترین واحد نیز اتاق سه تخته فول برد با قیمتی حدود چهار میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان است. در صورت رزرو این هتل از رهی نو، می‌توانید تخفیف بگیرید و مبلغ کمتری را پرداخت کنید.

 

رزرو آنلاین هتل مشهد مشهد در رهی نو

بهتر است قبل از رسیدن به مشهد هتل خود را رزرو کنید. برای رزرو هتل مشهد مشهد، به سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو مراجعه کنید و هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. در این سامانه به‌راحتی می‌توانید مشخصات کامل هتل را بخوانید و پس از بررسی نظرات مسافران قبلی، در نهایت تصمیم بگیرید. کارشناسان رهی نو در تمام مدت اقامت شما در هتل مشهد در کنار شما هستند تا تجربه سفر خوبی را برای شما فراهم کنند.

 

چرا هتل مشهد مشهد را از رهی نو رزرو کنیم؟

سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو به شما کمک می‌کند تا بهترین هتل‌ها را رزرو کنید و خاطره خوبی را از سفر در ذهنتان به یادگار بگذارید. تیم پشتیبانی رهی نو در تمام مراحل از رزرو گرفته تا انتهای اقامت در هتل مشهد مشهد، شما را راهنمایی می‌کنند. رهی نو همیشه برای  رزرو هتل‌ها تخفیفاتی را در نظر می‌گیرد تا بتوانید اقامت به صرفه‌ای را در بهترین هتل‌ها تجربه کنید.

 

همچنین رهی نو پکیج‌های مختلفی را برای اعضای ارگان‌ها و سازمان‌ها ارائه می‌دهد. درصورتی‌که عضو این ارگان‌ها هستید، می‌توانید از پکیج‌های مختلف برای رزرو این هتل استفاده کنید و علاوه بر تخفیفات عمومی، تخفیفات بیشتری را دریافت کنید. شما می‌توانید مشخصات کامل این هتل و نظرات افراد را بخوانید و پیشنهاد یا انتقاد خودتان را هم در سامانه ثبت کنید تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل مشهد مشهد چیست؟

شما می‌توانید پس از رزرو هتل مشهد مشهد، به هر دلیل آن را کنسل کنید. نیاز نیست که هیچ کارمزدی را به رهی نو پرداخت کنید. البته در مورد شرایط کنسلی باید قوانین کنسلی هتل مشهد را نیز در نظر بگیرید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل مشهد مشهد

موقعیت مکانی هتل بسیار عالی است و امتیاز کاملی را از افراد دریافت کرده است. این هتل از لحاظ رعایت بهداشت نیز امتیاز خوبی را از آن خود کرده است. برخی افراد از عدم وجود چای‌ساز در اتاق‌ها ناراضی بوده‌اند. برخی نیز کیفیت و تنوع غذاها را مناسب ندانسته‌اند. عده‌ای از مسافران قبلی نیز هیچ ایرادی در هتل ندیده‌اند و از همه چیز رضایت داشته‌اند.

 

قوانین هتل مشهد مشهد

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه با نامه اماکن امکان‌پذیر است.
  • هزینه اقامت برای کودکان زیر 6 سال رایگان محاسبه می‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • سالن ورزشی
  • رستوران و کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • فروشگاه

فاصله تا حرم امام رضا (ع) 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه 25 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا ورودی باب‌الجواد 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا ورودی باب‌الرضا 4 دقیقه پیاده

فاصله تا مجتمع زیست خاور 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک کوهسنگی 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا سرزمین موج‌های آبی 40 دقیقه با ماشین

فاصله تا موج‌های خروشان 45 دقیقه با ماشین

فاصله تا غار مغان 1 ساعت و 21 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ ملی مشهد 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه شه لافتی 42 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه داروغه 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا بوستان مینیاتوری 38 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه پیر مالاندوز 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا بند گلستان 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه نان مشهد 42 دقیقه با ماشین

فاصله تا خواجه اباصلت 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه کوزه کنانی 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ گیاه شناسی 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی شیرآباد 1 ساعت و 45 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه ملک مشهد 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ وحش وکیل آباد 29 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه حمام شاه 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ خونی مشهد 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان امام رضا 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه فردوسی 55 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید الماس شرق 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 34 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...