رَهی نو

هتل مینو مشهد

مشهد، بین امام رضا 16 و 18

رزرو هتل مینو مشهد به دلیل قیمت بسیار مناسب و نزدیکی به حرم امام رضا (ع) (حدود 10 دقیقه) و فاصله کم از بازار رضا بهترین گزینه برای اقامت است

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

تاکسی سرویس

روم سرویس

صندوق امانات

سالن همایش

رستوران

کافی شاپ

استخر رایگان

آپارتمان 3 نفره (یک‌خوابه)

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 4 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 2 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل مینو مشهد

در حال بارگیری نقشه...

رزرو هتل مینو مشهد نزدیک حرم با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو:

معرفی هتل مینو مشهد

مشهد یکی از خوش خاطره‌ترین سفرهایی است که هر کسی می‌تواند در دفترچه خاطرات خود ثبت کند. از این بابت که شما هم می‌توانید به یک سفر زیارتی بروید و هم با انواع پارک‌های آبی و کوهسنگی و جاهای دیدنی مشهد، در یک سفر سیاحتی دلی از عزا در بیاورید. برای مدت اقامت‌تان در مشهد، انتخاب یک هتل مناسب که هم نزدیک به حرم باشد و هم به بازار و مراکز تجاری مشهد نزدیک باشد، بسیار اهمیت دارد. بیایید سری به یکی از هتل‌های نزدیک حرم بزنیم. یعنی کجا؟ هتل 4 ستاره مینو مشهد.

بعد از رسیدن به مشهد، به سمت هتل محل اقامت‌تان حرکت می‌کنید، در خیابان امام رضا بین امام رضا 16 و 18، ساختمان  هتل  10 طبقه چهار ستاره هتل مینو به چشم‌ می‌خورد. هتل مینو بهمن 88 در 90 واحد ساخته شد.

امکانات هتل 4 ستاره مینو مشهد

وارد هتل می‌شوید. از همان ابتدا فضای روشن و گرم لابی نظرتان را جلب می‌کند. مهمانداران در جلوی در هتل آماده استقبال از شما هستند. به داخل می‌روید. سمت راست‌تان، مبلمان برای انتظار در لابی قرار داده شده است. پرسنل هتل را در روبرویتان خواهید دید که با لبخند و روی باز منتظر تحویل اتاق‌تان و راهنمایی شما هستند. سمت چپ‌تان هم دکور فروشگاه هتل توجه‌تان را جلب می‌کند که برای خرید سوغاتی می‌توانید روی آن حساب کنید. جلوتر که می‌روید چند پله به پایین می‌خورد که از فضای مبلمان شده آن و پیشخوانی که آماده پذیرایی از شما است، متوجه خواهید شد اینجا کافی شاپ هتل و رستوران است.

هتل همچنین مجهز به یک سالن کنفرانس است. یک عصر دلچسب را می‌توانید در استخر و سونا بگذرانید. البته که پارک آبی صفای دیگری دارد ولی اگر دلتان خواست در سفر تنی به آب بزنید و جکوزی بروید و سپس در سونای خشک، حالی به عضلات‌تان بدهید، استخر هتل مینو مشهد را از دست ندهید.

برای شستشو لباس‌هایتان هم دغدغه نخواهید داشت. لاندری هتل لباس‌هایتان را شسته شده و اتو کشیده تحویل‌تان خواهد داد. پارکینگ هتل با ظرفیت 70 خودرو کار را برای مهمانانی که با خودروی شخصی به مشهد آمدند، راحت کرده است. اگر هم ماشین همراه‌تان نیست می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. آژانس مسافرتی هتل نیز شما را برای دیدن جاهای دیدنی و زیارتی مشهد راهنمایی می‌کند. از همان ابتدای ورودتان، چیدمان و فضای لابی توجه‌تان را جلب می‌کند. در لابی و در طبقات سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی طراحی شده است. قبل از رفتن‌تان از این هتل حتما سری به فروشگاه هتل که ضلع غربی لابی قرار گرفته، بزنید.

هتل مجهز به سه سالن غذاخوری با نام‌های مرجان، صدف و مروارید با ظرفیت حدود 800 نفر است. سالن غذاخوری مرجان، با دکوری صورتی رنگ، آرامش را برای مشتریانش فراهم کرده است. سالن غذاخوری صدف هم کنار مرجان قرار گرفته است. سالن غذاخوری مروارید که دقیقا در زیر سالن مرجان قرار گرفته، با صندلی‌های چوپی و ترکیب رنگ‌های قرمز و صورتی و سفید چیدمان شیک‌تری دارد و اشتهای شما را برمی‌انگیزد.

بعد از آنکه از گشت و گذار خسته به هتل آمدید می‌توانید در کافی شاپ هتل که به صورت 24 ساعته باز است، با یک نوشیدنی خنک یا گرم در کنار عزیزان‌تان، خستگی را از تن‌تان بیرون کرده و خاطره یک روز خوب در سفرتان به مشهد را تکمیل کنید.

رزرو اتاق ها و سوئیت های هتل مینو مشهد

دارای 6 واحد آپارتمان دو خوابه، 12 واحد آپارتمان یک خوابه، 66 واحد اتاق سه نفره و 6 واحد اتاق چهار نفره است. رنج قیمت اتاق‌ها از شبی 160 هزار تومان برای آپارتمان تک نفره آغاز شده و تا 910 هزار تومان مخصوص آپارتمان 6 نفره ادامه دارد. اتاق‌های تمیز و جمع و جور که کف آن از سرامیک است و روتختی‌ها با پرده اتاق و مبلمان هر اتاق ست شده و فضای گرمی به اتاق بخشیده است. تمام امکانات یک هتل چهار ستاره را در این جا خواهید دید. تلویزیون، یخچال، تلفن، رخت آویز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، دراور، چراغ خواب و... در اتاق‌ها قرار داده شده است.

سوئیت‌های این هتل مجهز به مبلمان است در حالی که فضای اتاق‌های هتل مینو مشهد تنها با تخت تزیین شده است. سرویس بهداشتی به صورت توالت ایرانی و فرنگی است. داخل اتاق سیستم تهویه مطبوع نیز به کار رفته تا ساعات خوش و آرامش بخشی را برایتان به ارمغان بیاورند. لوازم بهداشتی از جمله حوله حمام، دمپایی، شامپو و... برایتان در یک پک تمیز قرار داده شده است. اینترنت هم پس از شارژ به راحتی در دسترس‌تان است که رایگان نیست. سیستم پاور سوئیچ و قفل کامپیوتری اتاق‌ها کارتان را در رفت و آمد به اتاق راحت کرده است.

فضای اتاق‌ها به خصوص آپارتمان‌های هتل به صورتی است که تصور می‌کنید در خانه خودتان هستید. یعنی راحتی و آرامشی که اتاق‌ها به شما می‌دهند، شما را از انتخاب‌تان مطمئن می‌کند. البته با توجه به چهار ستاره بودن هتل، دکور اتاق‌ها جای کار دارد. داخل اتاق‌ها چای ساز قرار داده نشده است اما اگر اهل چای هستید، می‌توانید تلفن بزنید تا برایتان آماده بیاورند.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره مینو مشهد

در خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۶ و ۱۸ این هتل قرار گرفته است.یکی از منحصر به فردترین ویژگی هتل مینو مشهد، نزدیکی آن به حرم امام رضا است. در نتیجه هربار بخواهید به زیارت بروید با طی کردن مسافتی کمتر از ده دقیقه به حرم امام رضا خواهید رسید. اگر هم پای پیاده هستید حدودا طی پانزده الی بیست دقیقه به حرم می‌رسید. این هتل به علت قرارگیری در مرکز شهر، فاصله کمی تا بازار رضا، مجتمع تجاری الماس شرق و مجتمع تجاری زیست خاور دارد. درنتیجه هر زمان اراده کنید به راحتی می‌توانید به مراکز خرید بروید.

نظرات در مورد هتل مینو مشهد

موقعیت مناسب هتل که در مرکز شهر قرار گرفته، باعث شده تا دسترسی به مراکز تجاری، تفریحی و حرم امام رضا راحت باشد. اتاق‌ها تمیز بوده و نظافت به طور کامل در هتل رعایت شده است منتها با توجه به چهار ستاره بودن هتل، دکور اتاق‌ها باز جای کار دارد و بهتر می‌تواند باشد. فضای لابی با شکوه است و  از همان اول شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با توجه به برخورداری از استخر و سونا، اگر خوش شانس باشید، در زمان حضورتان، استخر تعطیل نبوده و باز است. کیفیت غذاهای هتل، با توجه به اینکه به صورت منوی انتخابی است و اردور مفصلی دارد، می‌تواند باکیفیت‌تر باشد.

به طور کلی با توجه به شرایط و امکانات هتل و رنج قیمت اتاق‌ها، این هتل، برایتان به صرفه بوده و آرامش حاکم بر اتاق‌ها باعث می‌شود تا در سفرهای بعدی‌تان به مشهد، هتل مینو مشهد را برای اقامت انتخاب کنید.

قوانین هتل مینو در مشهد

  • ساعت تحویل دادن: 10
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها امکان‌پذیر نمی‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان محاسبه می‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
    • ماهواره
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • استخر رایگان
  • رستوران و کافی شاپ
    • رستوران
    • کافی شاپ
  • سالن ها
    • سالن همایش
  • خدمات ویژه
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ
    • تاکسی سرویس

فاصله تا حرم امام رضا (ع) 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 25 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک کوهسنگی 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا سرزمین موج‌های آبی 47 دقیقه با ماشین

فاصله تا موج‌های خروشان 40 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه فردوسی 60 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 34 دقیقه با ماشین

فاصله تا غار مغان 1 ساعت و 21 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ ملی مشهد 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه شه لافتی 46 ساعت با ماشین

فاصله تا خانه داروغه 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا بوستان مینیاتوری 39 دقیقه با ماشین

فاصله تا بند گلستان 34 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه نان مشهد 45 دقیقه با ماشین

فاصله تا خواجه اباصلت 21 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه کوزه کنانی 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ گیاه شناسی 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی شیرآباد 1 ساعت و 42 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه ملک مشهد 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ وحش وکیل آباد 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه حمام شاه 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ خونی مشهد 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری مصلی 14 دقیقه پیاده

فاصله تا بیمارستان امام رضا 14 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...