رَهی نو

معرفی خانه وارونه الماس؛ ساعت کاری

تعداد بازدید: ۵۴۶ ۶ آبان ۱۴۰۲

خانه وارونه مشهد کجاست؟

شهر زیبای مشهد مملو از جاذبه‌های گردشگری است که عموم مردم از وجود آنها بی‌خبرند. یکی از این جاذبه‌های کمتر شناخته شده، خانه وارونه مشهد است. اگر بعد از سفر به شهر مقدس به فکرتان رسید که یک چالش یا تجربه‌ی جدید را در این شهر امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم رفتن به خانه وارونه مشهد را انتخاب کنید. 
خانه وارونه مشهد مکانی است که در آن می‌توانید عکس‌های جذاب و غیر عادی بگیرید، به وسایل فانتزی دست بزنید، چند ساعتی در آن با دوستان و خانواده خوش بگذرانید و سپس با خاطره‌ای ماندگار از آن خارج شوید. ورود عموم مردم به این خانه آزاد است و همگی می‌توانند در آن تجربه‌ای به یاد ماندنی داشته باشند.
 

 

خانه-وارونه-مشه

همه چیز در مورد خانه وارونه مشهد

خانه وارونه مشهد نام‌های دیگری هم دارد؛ این خانه به نام‌های «خانه وارونه الماس» و یا «خانه وارونه الماس مشهد» نیز شناخته شده است. دلیل نامگذاری این خانه به اسم الماس به دلیلِ محل قرارگیری آن است. شما می‌توانید با ورود به «مجتمع تجاری و گردشگری الماس شرق مشهد» در منطقه گردشگری سپاد، برای چند ساعتی در این خانه خوش بگذرانید. 
کمتر از بیست سال از عمر ساخت این خانه فانتزی می‌گذرد. تمامی وسایل به کار رفته در ساخت معماری داخلی آن شبیه کارتون‌ها و خانه‌های عروسکی می‌باشند، در عین حال هر شخصی (اعم از کودک و بزرگسال) می‌تواند به راحتی در آن قدم زده و عکاسی کند.

آدرس و ساعت کاری خانه وارونه الماس مشهد

آدرس خانه وارونه الماس مشهد: «مجتمع تجاری الماس شرق، ورودی ۲، طبقه منفی یک» و ساعت کاری خانه وارونه در مشهد، 12 ظهر الی 9 شب است. اصولا کسانی که بومی مشهد نبوده با خیابان‌های آن آشنایی ندارند به درستی نمی‌دانند که چگونه می‌توانند به خانه وارونه دسترسی پیدا کنند، برای اینکه به مجتمع تجاری شرق الماس برسید دو مسیر ماشین رو پیش رو دارید.
•    مسیر شماره یک: بزرگراه امام علی » انتهای بلوار خیام شمالی » منطقه گردشگری سپاد » مجتمع الماس شرق.
•    مسیر شماره دو: بزرگراه آزادی » بلوار وکیل آباد » خیابان بهارستان » منطقه گردشگری سپاد » بهارستان چهارم » مجتمع الماس شرق.
شما همچنین می‌توانید از تاکسی و اتوبوس برای رسیدن به مجتمع گردشگری الماس استفاده کنید. با توجه به محل اقامت‌تان در شهر مشهد، انتخاب مترو و تاکسی برای رسیدن به این مکان گزینه‌های مناسبی هستند. 

بعد از دیدن خانه وارونه‌ی مشهد، کجا می‌توانیم اقامت کنیم؟

پس از لذت بردن از زیبایی‌های شهر مشهد از جمله خانه وارونه الماس باید در مکانی مدرن، آرام و لوکس استراحت کنید. بهتر است بهترین هتل‌های شهر مشهد را که لوکیشن مناسبی داشته و از امکانات تفریحی کاملی برخوردارند، انتخاب کنید. یکی از این مکان‌های لوکس و فراموش نشدنی هتل درویشی مشهد است، از این هتل 5 ستاره، با گذر از «آزاد راه غدیر» می‌توانید به خانه وارونه‌ی مشهد دسترسی پیدا کنید. به علاوه، با اقامت در هتل درویشی می‌توانید به سایر جاذبه‌ها و مکان‌های مهم از جمله حرم مطهر امام رضا (ع) دسترسی داشته باشید. 
 

حقه‌ی به کار رفته در خانه وارونه‌ی مشهد چیست؟

 

همه-چیز-در-مورد-خانه-وارونه-مشهد

خانه وارونه مشهد با معماری جذاب و عامه پسندش، توانسته است دل ِبسیاری از توریست‌ها و گردشگران داخلی یا خارجی را به دست آورد. حقه‌ی به کار رفته در معماری این خانه استفاده هوشمندانه از «خطای دید» است. زمانی که فردی داخل بخشی از این خانه عکاسی کند، بیننده‌ی عکس تصور میکند که او روی هوای شناور مانده یا پاهایش به سقف چسبیده اند؛ چنین فضایی برای عکاسی، شوخی و تفریح بسیار جذاب است. 
جالب است بدانید که خانه وارونه مشهد تنها مکانی نیست که گردشگران می‌توانند در آن برخلاف جاذبه و با کمک خطای دید انسان عکاسی کنند؛ مشابه این خانه در کشور‌هایی مانند ترکیه، تایلند و لهستان طراحی شده است. اگر از عکاسی خلاقانه لذت می‌برید یا دوست دارید وقت گذراندن در محیطی غیرعادی و جدید را تجربه کنید، خانه وارونه الماس مشهد بهترین گزینه برای شماست.

در خانه وارونه مشهد چه کارهایی می‎توان انجام داد؟ 

مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق مشهد مکانی بی نظیر برای وقت گذراندن و تفریحات جالب و فراموش نشدنی است. فضای خیالی ایجاد شده در خانه وارونه مشهد به واسطه برعکس چیدن وسایل و دکوراسیون به شما اجازه می‌دهد به جای قدم زدن کف خانه، روی سقف و دیوار‌ها راه بروید و به وسایلی که برعکس چیده شده اند دست بزنید. جالب اینجاست که این وسایل طوری چیده شده اند که احتمال افتادن شان روی زمین وجود ندارد. همچنین می‌توانید عکس‌های خلاقانه بگیرید. مزیت خانه وارونه نسبت به دیگر جاذبه‌های گردشگری مشهد (و حتی سایر نقاط ایران) این است که شما نمی‌توانید فضای مناسب ِآن برای عکاسی منحصر بفرد را در مکانِ دیگری تجربه کنید.
به جز عکس گرفتن در خانه وارونه می‌توانید از سایر جاذبه‌هایی که نزدیک آن قرار دارند هم استفاده کنید؛ به عنوان مثال در نزدیکی این خانه پارک آبی ساحلی آفتاب، سینما 5 بعدی، سیرک و هلیوم پارک مشهد نیز قرار دارد. 

عکاسی در خانه وارونه مشهد

اگر برای عکاسی کردن در خانه وارونه دچار مشکل شدید یا به درستی نمی‌دانستید که چگونه می‌توانید در این مکان عکس‌های خلاقانه بگیرید، کارکنان ِخانه وارونه در خدمت شما هستند؛ آنها به کلیه گردشگران کمک و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کنند. اگر دوربین عکاسی به همراه ندارید یا دوست دارید عکس‌های حرفه‌ای در این مکان از خودتان، دوستان یا افراد خانواده تان ثبت کنید مانعی ندارد، با پرداخت هزینه جداگانه (جدا از بلیط) می‌توانید از تیم عکاسی خانه وارونه الماس بخواهید که عکس ِشما و دوستان تان را ثبت کنند.
 

عکاسی-در-خانه-وارونه-مشهد

کلام آخر 

خانه وارونه یکی از جذاب ترین مکان‌ها در شهر مشهد برای عکاسی، وقت گذرانی، تجربه‌های جدید و منحصر بفرد است، اینجا مکانی مناسب و کاملا خانوادگی است که شما را با خود به دنیای فانتزی خانه‌های عروسکی و کارتونی می‌برد. در ادامه به چند سوال پرتکرار کاربران در مورد این خانه‌ی جذاب می‌پردازیم که ممکن است جزء سوالات شما هم باشند.

سوالات متداول 

خانه وارونه الماس کجا واقع شده است؟

این مکان تفریحی در منطقه گردشگری سپاد و طبقه زیرین مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق واقع شده است.

 آیا می‌توانم برای عکاسی در خانه وارونه مشهد دوربین عکاسی به همراه ببرم؟

بله، هیچ مانعی وجود ندارد. شما می‌توانید برای عکاسی حرفه‌ای در این مکان دوربین به همراه ببرید.

آیا خانه وارونه‌ی مشهد برای خانواده‌ها و کودکان مناسب است؟

بله، محیط خانه وارونه‌ی مشهد کاملا مناسب خانواده‌ها و کودکان طراحی شده است.

آیا پلتفرم جامع و کاملی برای رزرو هتل در مشهد در نزدیکی مجتمع الماس شرق مشهد وجود ندارد؟

شما می‌توانید با رزرو آنلاین هتل رهی نو به راحتی محل اقامت خود را در شهر مشهد فقط با چند کلیک، تعیین کنید. 
 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...