رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل بیستون کرمانشاه

تعداد بازدید: ۱۷۰۹ ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

کرمانشاه یکی از منطقه‌هایی است که جاهای دیدنی زیادی دارد و بسیاری از افراد برای دیدن تاریخ و طبیعت این شهر، به آن‎جا سفر می‌کنند. اگر شما هم کرمانشاه را برای سفر انتخاب کرده‌اید، پس به دنبال یک رستوران باکیفیت هستید که برای وعده‌های غذایی خود به آن‌‎جا بروید. همچنین، ممکن است در کرمانشاه زندگی کنید ولی بخواهید با دوستان خود برای صبحانه، ناهار یا شام دور هم جمع شوید و لحظات خوشی را برای خود فراهم کنید؛ یا بخواهید یک قرار عاشقانه را برنامه‌ریزی کنید یا برای برگزاری جلسه نیاز به یک مکان مناسب داشته باشید، درهرصورت رستوران‌ و کافه هتل بیستون کرمانشاه در خدمت شما است.

رستوران و کافی_شاپ_های هتل بیستون کرمانشاه

هتل لاله بیستون، در راه قدیمی کرمانشاه به همدان و در 30 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد. این هتل، انتخاب بی‌نظیر برای اقامت در کرمانشاه بوده؛ چراکه در طبیعت کوهستانی و در دامنه کوه بیستون، یکی از آثار جهانی ایران و کوه فرهاد تراش، واقع شده است.  هتل 5  ستاره لاله بیستون کرمانشاه، کاروانسرایی به یادگار از دوره صفوی است که در زمان اقامت در آن، زندگی اعیانی عصر صفوی را تجربه خواهید کرد.

در این مقاله، سعی داریم کافی‌شاپ و رستوران هتل بیستون کرمانشاه را به شما معرفی کنیم و مواردی از قبیل منو و ساعت کاری آن‌ها را بررسی کرده تا بتوانید پیش از رفتن به این رستوران اطلاعات لازم را داشته باشید. لازم به ذکر است، شما می‌توانید برای اقامت در شهر کرمانشاه، از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو هتل و اتاق مدنظرتان را انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید.

اسامی رستوران و کافی شاپ های هتل بیستون کرمانشاه

هتل بیستون کرمانشاه دارای یک رستوران سنتی، یک رستوران تابستانی و یک کافی‌شاپ است. برای فصل تابستان، رستوران هتل بیستون کرمانشاه که در فضای باز قرار دارد، یک انتخاب مناسب برای دورهمی‌های دوستانه یا قرارهای عاشقانه شما است.  رستوران‌های هتل، در کنار سیستم‌های مجهز تهویه هوا، تجهیزات حفاظتی پیشرفته و سایر امکانات رفاهی، شرایط حضور گردشگران داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن فراهم آورده است.

رستوران‌ سنتی و تابستانی هتل بیستون کرمانشاه

شما می‌توانید بعد از گشت و گذار شهری، در لمکده هتل کمی خستگی در کنید و یا اگر گرسنه شدید به سراغ رستوران تابستانی یا رستوران سنتی هتل لاله بیستون کرمانشاه بروید و غذاهای ایرانی و فرنگی سفارش دهید. نمایی زیبا از کوه بیستون در کنار خوردن غذاهایی لذیذ و خوش طعم یک تجربه خوب را در ذهن شما ایجاد می‌کند.

رستوران_ سنتی و تابستانی هتل بیستون کرمانشاه

 

رستوران تابستانی واقع در محوطه با ظرفیت 80 نفر
(ساعت سرو صبحانه : 8:00 الی 10:00، ناهار: 12:30 الی 16:00، شام : 20:00 الی 22:30)

سفره خانه سنتی واقع در محوطه با ظرفیت 20 نفر 

(ساعت کاری: 16:00 الی 22:00)

کافی شاپ هتل واقع در لابی با ظرفیت 35 نفر 
(ساعت کاری: به صورت 24 ساعته)

 

رستوران سنتی هتل بیستون کرمانشاه.

بوفه صبحانه هتل بیستون کرمانشاه

اگر به شهر کرمانشاه سفر کرده‌اید و در هتل بیستون کرمانشاه اقامت دارید، می‌توانید به‌صورت رایگان از صبحانه متنوع و باکیفیت هتل استفاده کنید. شاید هم در همین شهر زندگی می‌کنید ولی دلتان می‌خواهد یک روز تعطیل برای صرف صبحانه با دوستان خود به یک هتل بروید و یک صبحانه مفصل میل کنید.

بوفه صبحانه هتل بیستون کرمانشاه

 صبحانه هتل بیستون کرمانشاه شامل نان ایرانی، پنیر، سرشیر، خرما، عدسی، لوبیا، نسکافه، چای، آب‌میوه، شیر، مربا، کره، عسل، خامه، ژامبون، سوسیس سرخ شده، تخم‌مرغ آب پز، نیمرو و املت گوجه‌فرنگی است. شما می‌توانید صبحانه خود را در فضای باز هتل میل کنید و از خنکای هوا و منظره زیبا لذت ببرید.

بوفه ناهار و شام هتل بیستون کرمانشاه

شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با طعم به‌یادماندنی را در رستوران هتل بیستون کرمانشاه میل کنید و با تماشای اجرای گروه موسیقی، لذت خود را دوچندان کنید. اگر هوا خیلی سرد نیست، می‌توانید فضای بیرون را برای صرف شام انتخاب کنید و از زیبایی‌های طبیعت و کوه‌های اطراف هم بهره ببرید. ساختمان این هتل از دوران صفویه به جا مانده است و حس و حال قدیمی بودن و مدرنیته را همزمان به شما القا می‌کند.

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل بیستون کرمانشاه

کافه و کافی شاپ‌ های هتل بیستون کرمانشاه

درصورتی‌که می‌خواهید یک قرار دوستانه، عاشقانه و یا کاری برگزار کنید، کافه هتل بیستون کرمانشاه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد تا در کنار قرار خود، از میل کردن انواع نوشیدنی‌ها و دسرها نیز بهره ببرید. همچنین شربت خانه سنتی هتل نیز انواع شربت‌های گوارا و نوشیدنی‌های خوش طعم را ارائه می‌کند.

 

همچنین، اگر کافی شاپ بیستون کرمانشاه را برای قرار کاری، قرار دوستانه و یا قرار عاشقانه خود در نظر گرفته‌اید، می‌توانید به‌صورت 24 ساعته به آنجا بروید و کیک و نوشیدنی گرم و سرد خود را سفارش دهید و با شخص موردنظر درمورد اهداف کار و زندگی خود صحبت کنید. ظرفیت کافی‌شاپ هتل 35 نفر است و در لابی قرار دارد. فضای دنج و خلوت این کافه، یک مکان مناسب برای گرفتن تصمیم‌های مهم زندگی‌تان به‌حساب می‌آید.

کلام آخر

این هتل در کنار کوه بیستون قرار گرفته است و یک منظره بسیار دیدنی و جذاب را به شما هدیه می‌دهد. همچنین بنای این هتل قدمت 400 ساله دارد، بنابراین یکبار دیدن این مکان خالی از لطف نیست.  اگر به دنبال مکانی برای صرف شام و یا ناهار هستید، رستوران‌های هتل بیستون کرمانشاه را انتخاب کنید تا در هنگام صرف غذا، از اجرای موسیقی زنده به وجد بیایید و با دیدن منظره زیبا و معماری بی‌نظیر هتل تجربه زیبایی را به چشمان خود هدیه دهید. 

اگر هم دوست داشته باشید، می‌توانید از فضای بیرونی برای صرف غذا استفاده کنید و از فضا و منظره بهره ببرید و با آرامش بی‌نظیر، غذای خود را نوش جان کنید. درصورتی‌که می‌خواهید به کافه هتل بیستون کرمانشاه بروید، کافی است به لابی هتل بروید و از میان منوی خوشمزه کافی شاپ بیستون کرمانشاه، یک نوشیدنی و یک کیک سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید. درعین‌حال با دوستان خود معاشرت کنید و یا به قرار کاری یا عاشقانه خود برسید.

سوالات متداول

آدرس هتل بیستون کرمانشاه کجا است؟

۲۵ کیلومتری کرمانشاه، محوطه داخلی سایت جهانی بیستون (کاروانسرای عباسی)

هتل لاله بیستون کرمانشاه چند ستاره است؟

این هتل قدیمی و جذاب 5 ستاره است.

هتل لاله بیستون کرمانشاه چند رستوران دارد؟

هتل بیستون کرمانشاه دارای  یک رستوران تابستانی و یک سفره خانه سنتی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سجادی ۱۴۰۲/۸/۷

اینجور که از هتل بیستون تعریف کردید ادم دلش میخواد یک سفر بره و اقامتی اونجا داشته باشه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۸

سجادی گرامی ممنون از اینکه مقاله رو خوندید. بله پیشنهاد میکنیم اقامتی در این هتل داشته باشید

هلیا ۱۴۰۲/۵/۲۲

چقدر اسم قشنگی بنظرم شربتخانه اسمهای قدیم با سبک قدیمی شربتخانه سنتی هتل بیستون کرمانشاه بسیار دوست داشتنی با مردم خونگرمش

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۲۵

هلیای عزیز از ابراز احساستون بسیار خوشحالیم و اینکه در سایت رهی نو نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتیم ممنون امیدواریم همواره خاطرات خوشی در سفرهاتون داشته باشید شاد باشید

نازلی ۱۴۰۲/۴/۵

خاطره ای بینظیر از رستوران بیستون کرمانشاه با منظره کوه بیستون کرمانشاه بسیار زیبا و دلنشین همینطور شربت خونه سنتی که عاشق شربتاشم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۵

نازلی عزیز خیلی ممنون که خاطرتون رو در سایت رهی نو ثبت نمودید خوشحال میشیم که در سفرها و اقامتهاتون بیشتر در کنارتون باشیم. لحظاتتون خوش.

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...