رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل خواجو اصفهان

تعداد بازدید: ۸۴۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

برای کسی زیبایی شهر اصفهان پوشیده نیست. اصفهان سالانه مقصد افراد بسیاری از سراسر کشور و حتی جهان است. بیشتر افراد مسافر تمایل دارند، در طول مدت اقامت خود، در رستوران‌های با کیفیت این شهر غذا میل کنند تا با طعم غذاهای این شهر بیشتر آشنا شوند.

 

حتی افرادی که در اصفهان زندگی می‌کنند برای استراحت و دورهمی با دوستان خود به سراغ بهترین رستوران‌های این شهر می‌روند تا کمی از هیاهوی کار و زندگی به دور باشند. اگر در شهر اصفهان مسافر هستید یا در این شهر زندگی می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب به شما یکی از بهترین رستوران‌ها و کافه‌های اصفهان، یعنی رستوران‌ها و کافی شاپ هتل خواجو اصفهان، را معرفی می‌کنیم. در نظر داشته باشید رستوران‌ها و کافه‌ این هتل، میزبان عموم افراد است. در ادامه شما را با ویژگی‌های رستوران‌های این هتل و کافی شاپ آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

اسامی رستوران‌های هتل خواجو اصفهان

در هتل خواجوی اصفهان دو رستوران واقع شده است. رستوران کلاسیک هتل خواجو نمای زیبایی دارد. اگر به دنبال مکانی کلاسیک و آرام‌بخش برای صرف غذا هستید، این رستوران بهترین گزینه برای شما خواهد بود. طراحی این رستوران برگرفته از معماری آثار تاریخی این شهر است. ستون‌های داخل رستوران و سقف گنبدی شکل بین هر چهار ستون داخل رستوران، بیننده را به یاد مکان‌های تاریخی این شهر مانند حوزه علمیه اصفهان می‌اندازد.

 

رستوران هتل خواجو اصفهان

 

نقش و طرح‌هایی که با رنگ طلایی بر روی سقف سفید رنگ این رستوران طراحی شده، علاوه بر آن که موجب چشم‌نوازی هر بیننده‌ای می‌شود، جلوه‌ای کلاسیک به این رستوران بخشیده است. علاوه بر نمای سقف زیبای آن، نقش و طرح دیوارهای این رستوران، نمای زیبای سالن رستوران را دو چندان کرده‌ است. نقش و نگارهای طلایی بر روی زمینه‌ای فیروزه‌ای رنگ، آرامش خاصی به سالن این رستوران بخشیده است. در اصفهان رنگ فیروزه‌ای یادآور گنبدهای مساجد این شهر است. در دکوراسیون رستوران هتل خواجو اصفهان، با به کار بردن این رنگ، زیبایی آثار تاریخی این شهر را در ذهن مخاطب حک می‌کند.

 

رستوران بام، دومین رستوران هتل خواجو بوده که بر روی بام هتل در فضایی باز قرار دارد. با توجه به نزدیک بودن این هتل به مکان‌های تاریخی شهر، شما می‌توانید در هنگام صرف غذا در زیر آسمان آبی این شهر، از چشم‌انداز زیبای این هتل لذت ببرید. علاوه بر آن موسیقی زنده، محیط رستوران بام هتل خواجو را دلنشین‌تر کرده است. 

 

بوفه صبحانه هتل خواجو اصفهان

شروع روز با یک صبحانه عالی، بر کل روز شما تاثیر خواهد داشت و به شما انرژی مضاعفی برای آغاز یک روز خوب می‌بخشد. بوفه صبحانه رستوران هتل خواجو، به دلیل تنوع بالا، افراد با سلیقه‌های مختلف غذایی را مجذوب خود کرده است.

 

در منوی صبحانه این رستوران، دو دسته غذای گرم و غذای سرد قرار دارد. اگر مایل هستید که روز خود را با یک وعده گرم شروع کنید، منوی گرم این رستوران با تنوع بالا مورد پسند شما خواهد بود. غذاهای گرم رستوران هتل خواجوی اصفهان، شامل عدسی، خوراک لوبیا، سوسیس، اسکرامبل، املت، تخم مرغ آب‌پز و تخم مرغ نیمرو است. در کنار غذاهای گرم، غذاهای سرد که شامل گوجه فرنگی، خیار، پنیر، گردو، کالباس، حلوا شکری، ماست چکیده، خیار شور و زیتون بوده، سرو می‌شود. اما پذیرایی به همین جا ختم نمی‌شود. این رستوران با در نظر گرفتن ذائقه‌های مختلف، میوه‌های فصل، نوشیدنی گرم و نوشیدنی سرد در کنار منوی گرم و سرد صبحانه خود سرو می‌کند.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل خواجو اصفهان

افراد زیادی رستوران هتل خواجوی اصفهان را به دلیل کیفیت بالای غذاهای آن، برای صرف نهار و شام انتخاب می‌کنند. استفاده از مواد غذایی با کیفیت و تازه، یکی از دلایل طعم دلنشین غذاهای این رستوران است. آشپزان حرفه‌ای این رستوران با در نظر گرفتن انواع ذائقه‌های مختلف، غذاهای متنوعی را سرو می‌کنند که مورد پسند هر سلیقه‌ای است. علاوه بر آن، آشپزهای این رستوران با پخت غذاهای خوش طعم، توانستند هر فردی که برای اولین بار وارد این رستوران می‌شود را به یک مشتری دائمی برای خود تبدیل کند. این موارد را می‌توان یکی از دلایلی دانست که موجب شده تا قیمت غذاهای این رستوران از دیگر رستوران‌ها کمی بالاتر باشد.     

 

کافه و کافی شاپ‌های هتل خواجو اصفهان

کافی شاپ هتل خواجو اصفهان مکانی آرام برای گذراندن وقت و صرف یک میان وعده دلنشین است. شما می‌توانید برای گذراندن وقت در ظهر یا کمی استراحت در عصر به تنهایی یا با دوستان خود به کافی‌شاپ هتل خواجو بروید. کافه هتل خواجو، پذیرای شما با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، آب‌ میوه‌های تازه به همراه کیک‌های خوش طعم است. اوقات شیرین به همراه یک پذیرایی خوب، خاطره خوشی از کافه هتل خواجو در ذهن شما ماندگار می‌کند.

 

کافی شاپ هتل خواجو اصفهان

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل خواجو اصفهان چگونه است؟  

هتل خواجوی اصفهان در خیابان چهارباغ خواجو، خیابان شهدای خواجو قرار دارد. اگر قصد دارید که در یک روز خاص به رستوران یا کافی شاپ هتل خواجو بروید، آدرس این هتل را ذخیره کنید تا از قبل برنامه خود را طوری تطبیق دهید که بتوانید به راحتی و بدون ماندن در ترافیک به این هتل برسید. اگر برای یک قرار مهم یا یک مهمانی، قصد دارید میز در رستوران یا کافه هتل خواجو اصفهان رزرو کنید، می‌توانید از طریق سایت این هتل (https://khajoohotel.com/) فرم رزرو را پر کرده یا با شماره تلفن 32747539-031 که مخصوص رزرو میز در این هتل بوده، تماس بگیرید. شماره تماس مستقیم با خود هتل نیز 32748427-031 است. رستوران و کافی شاپ این هتل هر روز از ساعت 10 صبح الی 12 شب میزبان شما عزیزان است.

 

نظرات و تجربیات خود را از رستوران و کافی شاپ این هتل با ما به اشتراک بگذارید تا افراد دیگر نیز از آن بهره‌مند شوند.


هتل های 4 ستاره اصفهان : رزرو با بیشترین تخفیف


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نازنین ۱۴۰۲/۸/۱۳

هتل خواجو اصفهان رو خیلی دوست دارم ولی کافی شاپ ش رو نرفتم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۴

نازنین عزیز امیدواریم که بزودی سفری به اصفهان داشته باشید برای اقامت خود میتونید از خدمات رهی نو استفاده نمایید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...