رَهی نو

معرفی هتل‌های ساحلی شمال ایران

تعداد بازدید: ۷۷۰ ۱۸ تیر ۱۴۰۱

همان‌طور که می‌دانید، طبیعت شمال بسیار پرطرفدار بوده و در فصول مختلف سال، افرادی بی‌شماری به آن‌جا سفر می‌کنند. در این حین، برخی سبزی جنگل و برخی آبی دریا را دوست دارند. کسانی که به آرامش دریا علاقمند هستند، اتاق‌هایی با پنجره‌های رو به دریا را می‌پسندند. اگر شما هم به هتل‌های ساحلی شمال ایران علاقه دارید، می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، یکی از هتل‌های ساحلی شمال را انتخاب کرده و اتاق مدنظرتان را رزرو کنید. پس، با ما باشید تا شما را با انواع این هتل‌ها آشنا کنیم.

معرفی-هتل‌-های-ساحلی-شمال-ایران

آشنایی با بهترین هتل‌ های ساحلی شمال ایران

هتل‌هایی که دسترسی راحت و اختصاصی به ساحل داشته باشند را هتل‌های ساحلی می‌نامند. اکثر این مجموعه‌ها دارای زمین بازی والیبال، پلاژ اختصاصی شنا و حمام آفتاب هستند که با اقامت در آن‌ها، حوصله‎تان سر نمی‌‎رود و مشغول تفریحات، در چند قدمی هتل خواهید بود. در این‌جا بعضی از اقامتگاه‌‎هایی که به دریا نزدیک هستند را معرفی خواهیم کرد تا با آگاهی بیشتری بتوانید هتل ساحلی خود را انتخاب کنید. 

هتل پارسیان خزر چالوس

یکی از زیباترین و بهترین هتل‌های 5 ستاره ساحلی در کنار دریای کاسپین، هتل پارسیان خزر است. این هتل در دهه 50 در شهر چالوس و توسط گروه معروف هتل‌های هایت تاسیس شده و پس از پیروزی انقلاب تحت نظر گروه هتل‌های پارسیان قرار گرفته است.

این هتل 164 باب اتاق و سوئیت با چشم‌اندازی از جنگل و دریا دارد. جنگل‌های مازندران دور تا دور این هتل را فراگرفته‌اند و همین امر سبب شده است تا هتل پارسیان جزو پرطرفدارترین هتل‌ها در تمامی فصول به‌حساب آید. وجود شکوفه‌های نارنج نیز سرتاسر این هتل را پر از عطر بهار نارنج می‌کند.

هتل-پارسیان-آزادی-خزر-چالوس

در بدو ورد به این هتل و عبور از جاده جنگلی خارق‌العاده، منظره‌ی زیبا روبه دریا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این هتل یکی از هتل‌های ساحلی شمال ایران محسوب می‌شود و شامل امتیازاتی چون ساحل و پلاژ اختصاصی، دسترسی آسان به چالوس و نمک آبرود، مشرف بودن به دریا و جنگل، همراه با تفریحات کامل آبی همچون جت اسکی، چتر پاراسل و قایق موتوری است.

هتل پارسیان خزر چالوس، امکاناتی از قبیل  تالارهای چند منظوره، گیم‌نت، پارک کودکان، مسیر پیاده‌روی، سونا و جکوزی، مجموعه ورزشی شامل استخر روباز (قابل استفاده در تابستان)، کافی‌شاپ، رستوران، پیست دوچرخه‌سواری ساحلی، خشک‌شویی و سالن کنفرانس نیز دارد.

هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا رامسر در سال 1396 در 7 طبقه و 36 واحد اقامتی افتتاح شده است. این هتل 3 ستاره دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون LED در لابی، اینترنت در لابی و اتاق، اتاق میهمانی و جلسات کاری، سالن صبحانه خوری، کافی‌شاپ تابستانه، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، نمازخانه، آسانسور و پارکینگ است.

در فضای بیرونی این هتل، آلاچیق و فضای سبز برای نشستن به چشم می‌خورد. سالن صبحانه خوری این هتل در طبقه هشتم قرار دارد و رستوران آسمان با 120 نفر ظرفیت، در طبقه سوم واقع شده است. کافی‌شاپ نیز در طبقه همکف بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است.

هتل-کیمیا-رامسر

لازم است بدانید، معمولا اتاق‌های رو به ساحل در هتل‌های ساحلی، زودتر از دیگر اتاق‎‌ها رزرو می‌‎شوند. هتل کیمیا رامسر یکی از هتل‎‌های ساحلی مازندران بوده که در عروس شهرهای ایران ساخته شده است. این مجموعه اتاق‌های دو تا چهار تخته رو به دریا دارد. همچنین، سوئیت‎های یک خوابه و وی آی پی آن دارای نمایی روبه دریا است و جزو بهترین هتل‌های شمال محسوب می‎‌شود.

هتل آهوان چابکسر

حدود ۱۸ هکتار فضای سبز به هتل تفریحی آهوان، یکی از هتل‌های ساحلی شمال ایران، اختصاص یافته است تا فضایی مفرح جهت راحتی مهمانان فراهم آید. این هتل دسترسی به ساحل دارد و در مجاورت کوه‌های سرسبز گیلان و در شهرستان چابکسر قرار گرفته است. 

هتل آهوان چابکسر امکانات اختصاصی از قبیل سفره‌خانه سنتی، استخر شنا، پیست اسکیت، سالن بیلیارد، پارک بازی کودکان، دوچرخه‌سواری، زمین استاندارد والیبال ساحلی و سالن ورزشی چند منظوره دارد. این هتل با 212 واحد ویلا و سوئیت، مواردی همچون: صندوق امانات اختصاصی، مسجد، خدمات لباسشویی و خشک‌شویی، WIFI، آمفی‌تئاتر مجهز به سیستم صوتی و تصویری، تالار کنفرانس، بوفه، کافه سینمای روباز و دو سالن پذیرایی را ارائه می‌دهد.

هتل-آهوان-چابکسر

 گفتنی است، این اقامتگاه یک مجموعه توریستی منحصر به فرد است که از یک سمت روبه جنگل‎های هیرکانی و از طرف دیگر به طرف ساحل است. وجود اتاق‎های متنوع و زیبا در کنار چشم‌اندازهای دلنشین، انتخاب بسیار مناسبی برای گردشگران است. در این هتل یک رستوران روباز نیز وجود دارد که در روزهای آفتابی مازندران، می‌توانید لذت چشیدن طعم غذاهای محلی را با نگاه کردن به دریای خزر تجربه کنید.

هتل سفید کنار بندرانزلی

یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های ساحلی گیلان، هتل 4 ستاره سفید کنار است که در منطقه‌ای سرسبز در کیلومتر 6 جاده آستارا قرار گرفته است. این هتل علاوه‌بر داشتن منظره‌ای جذاب، در نزدیکی تالاب انزلی که یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین تالاب‌های دنیا است، وجود دارد. هتل سفیدکنار بندرانزلی در سال 1352 در 3 طبقه و 122 فضای اقامتی با چشم‌اندازی از دریا و جنگل ساخته شده است.

هتل-سفید-کنار-بندرانزلی

با اقامت در این هتل به مکان‌هایی از قبیل: آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، پل‌های تاریخی غازیان و اسکله تفریحی نزدیک هستید و به‌راحتی می‌توانید خود را به آن اماکن تفریحی و تاریخی برسانید. کافی‌شاپ ساحلی هتل مشرف به دریا است و رستوران بین‌المللی آن نیز با معماری سنتی و سبک کلاسیک، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در  فضایی آرام و دلپذیر سرو می‌کند.

هتل سفید کنار، دارای امکاناتی دیگری همچون رمپ ورودی ویژه معلولین، گیم‌نت، مرکز خرید، پارکینگ مسقف، فروشگاه صنایع‌دستی ملی و محلی، اینترنت رایگان، فضای سبز مفرح برای کودکان و ورزش‌های همگانی، ساحل اختصاصی، گلخانه، زمین ورزشی فوتبال، تنیس و والیبال، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس و خشک‌شویی است تا اقامت خوبی را برای شما فراهم آورد.

هتل آپارتمان شهر نور

یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های گردشگری کشور در منطقه توریستی ایزد شهر، مجموعه اقامتی و تفریحی شهر نور است که با ظرفیت بیش از 1000 تخت، در نزدیکی نور مازندران افتتاح شده است. این هتل ساحلی، امکانات فراوانی از جمله: زمین‌های ورزشی چند منظوره، زمین بازی کودکان، ورزش‌های ساحلی، استخر روباز آبگرم با قابلیت سولار، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن آمفی‌تئاتر 300 نفره، سالن بیلیارد، سالن‌های VIP جلسات، سالن سینما، کافی‌شاپ‌های ساحلی، رستوران‌های فست‌فودی و سنتی را دارد تا بتوانید اوقات خوشی را در این مجموعه سپری کنید.

هتل-آپارتمان-شهر-نور

186 واحد آپارتمان و ویلاهای ساحلی در 7 طبقه در این مجموعه وجود دارد که با داشتن منظره‌ای زیبا و بیش از 3 هکتار فضای سبز و ساحل می‌توانید از اقامتتان لذت ببرید. این هتل سه سالن VIP برای برگزاری جلسات و سالن آمفی‌تئاتر مجهز دارد که شرکت‌های معتبر و وزارتخانه‌ها می‌توانند برای همایش‌ها و سمینارهای خود از آن بهره ببرند.

هتل میزبان بابلسر

یکی از هتل‌های ۵ ستاره جذاب شمال، هتل میزبان بابلسر است که جزو هتل‌های لوکس شمال ایران محسوب می‌شود. این هتل دارای ۱۳ طبقه و ۱۶۶ واحد اقامتی است و چشم‌انداز ویژه و زیبایی به دریای خزر، رشته کوه‌های البرز و مناطق جنگلی دارد. هتل میزبان جزو بزرگ‎ترین هتل‌‎های مازنی‌ها بوده و میزبان شایسته‎ای برای مسافران و گردشگران بابلسر سرسبز است. پس اگر به‌‎دنبال هتلی ۵ ستاره در شمال هستید، میزبان بابلسر را فراموش نکنید.

هتل ۵ ستاره میزبان بابلسر دارای چندین رستوران با انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی است و تالارهای پذیرایی مدرن با ظرفیت‌های مختلف برای برگزاری مراسم‎ها دارد. این هتل لوکس، امکانات تفریحی خوبی نیز دارد که می‌توان به سالن ورزشی، مجموعه آبی، پارک بازی، فروشگاه‌های تجاری، سالن آرایش و پیرایش آقایان و بانوان و … اشاره کرد. 

هتل-میزبان-بابلسر

یکی از ویژگی‌های برجسته هتل، موقعیت مکانی و دسترسی آسان به ساحل دریا است که با پیمودن مسافت 4 کیلومتری می‌توانید به‌ آن‌جا برسید. موقعیت جغرافیایی این هتل نسبت به اسکله ساحلی، ساحل شهر بابلسر و جنگل سی سنگان بسیار خوب است؛ به طوری که با 20 دقیقه رانندگی به اسکله ساحلی بی‌نظیر این شهر و با یک ساعت و نیم رانندگی به جنگل‌های فوق‌العاده سی‎سنگان می‌رسید. 

هتل ملورین بندر انزلی

هتل 3 ستاره ملورین بندر انزلی در سال 1399 با 20 واحد اقامتی در ساحل جنوبی دریای خزر احداث شده است. اتاق‌های این هتل که جزو هتل‌های ساحلی شمال ایران است، دارای چشم‌انداز دریا هستند. در ضلع شمالی هتل یک کافه رستوران با فضایی دلنشین و معماری مدرن وجود دارد که با انواع غذاهای فرنگی و محلی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل-ملورین-بندر-انزلی

این هتل دارای یک کلوپ آبی برای انجام ورزش‌ها و تفریحات مهیج آبی از جمله: قایق‌سواری، شاتل، جت اسکی و... است. مهمانان هتل ملورین می‌توانند سری به مرکز مراقبت‌های پوست بزنند و از ماساژ و اسپا نیز استفاده کنند. گفتنی است، این مجموعه برای اعضای باشگاه مشتریان خود تخفیفات ویژه در نظر گرفته است.

هتل آپارتمان دوریکا عباس آباد

در منطقه توریستی عباس آباد و متل قو و در ساحل زیبای نشتارود، هتل دوریکا را مشاهده خواهید کرد. دسترسی این هتل به مکان‌هایی همچون: منطقه توریستی نمک آبرود، منطقه توریستی رامسر، جنگل و جاده رویایی عباس آباد، فرودگاه رامسر و فرودگاه نوشهر بسیار راحت است. همچنین، با انتخاب این هتل می‌توانید پارک جنگلی خشکه داران، آبشار کوه سر، و آبشار سوته باش را تماشا کنید.

هتل-آپارتمان-دوریکا-عباس-آباد

این هتل منظره‌ای روبه دریا و جنگل را دارد و فاصله آن تا دریا 10 متر و تا جنگل هم 100 متر است. رستوران هتل 200 نفر ظرفیت دارد و برای برگزاری همایش‌ها و مراسمات لاکچری شما آماده ارائه خدمت است. ساحل زیبای هتل واینترنت پرسرعت در لابی جزو ویژگی‌های دوریکا محسوب می‌شود که به‌‎راحتی در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کرده‌‎ایم تعدادی از هتل‌های ساحلی را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به شمال ایران را داشته باشید، بتوانید بهترین هتل نزدیک به دریا را انتخاب کنید و از اقامت خود نهات لذت را ببرید. لازم به ذکر است، هرکدام از هتل‌ها باتوجه به تعداد ستاره، موقعیت مکانی، امکانات و خدمات رفاهی، هزینه‌های متفاوتی دارند که با در نظر گرفتن بودجه‎‌تان، می‎توانید هتل متناسب با شرایط خود را رزرو کنید. اگر به هریک از هتل‌‎های نام برده سرزدید یا در هتل‌های ساحلی دیگری اقامت داشته‌اید، تجربه‌ خودتان را با ما و خوانندگاه رهی به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آدرس هتل پارسیان خزر کجا است؟

چالوس، نمک آبرود، روبه‌روی تله کابین

آدرس هتل میزبان بابلسر کجا است؟

بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین(ع) و میدان معلم

بهترین هتل‎های ساحلی شمال کدامند؟

هتل‌ میزبان بابلسر، هتل آپارتمان شهر نور، هتل پارسیان خزر چالوس و هتل سفید کنار انزلی تنها نمونه‌‎ای از بهترین هتل‌های ساحلی شمال به شمار می‌آیند.

هتل های ۵ ستاره شمال ایران چه نام دارند؟

بهترین هتل ‎های 5 ستاره شمال ایران شمال: هتل میزبان بابلسر، هتل مروارید خزر نور، هتل رسپینا لاهیجان، هتل کادوس رشت، هتل معین فومن، هتل پارسیان خزر چالوس و هتل ونوس پلاس چالوس می‌شوند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
ماندانا ۱۴۰۲/۸/۱۵

هتل پارسیان خزر چالوس بهتر یا سفید کنار بندر انزلی؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۶

ماندانای عزیز لطفا با شماره رهی نو تماس بگیرید 74828-21

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...