رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل کادوس رشت

تعداد بازدید: ۴۷۶۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۰

محوطه-هتل-کادوس-رشت

وارد بلوار منظریه رشت می‌شویم و با تماشای یکی از بهترین هتل‌های رشت، نفسی تازه می‌کنیم. می‌خواهیم در رشت زیبا و دوست داشتنی پشت میز یکی از بهترین رستوران‌های شهر بنشینیم و با غذاهای خوشمزه محلی، دلی از عزا درآوریم. همراه رهی نو باشید تا با هم در معروف‌ترین هتل رشت، طعم بی‌نظیری از غذاهای خوشمزه گیلانی و سنتی را بچشیم.

اسامی رستوران‌ های هتل کادوس رشت

قصر مجلل و سپید رنگی که همچون الماسی در دل شهر رشت می‌درخشد، با نمای لوکس و مجللی که دارد، بسیاری از گردشگران و مسافران را به سمت خود می‌کشاند. کادوس با داشتن امکانات متنوع، به خصوص غذاهای خوشمزه و طراحی اشتها برانگیزشان شما را وامی‌دارد تا حداقل یک وعده غذا هم که شده در اینجا میل کنید و خاطره‌سازی کنید. 

رستوران شکم الملوک

هتل کادوس دارای رستوران‌ با فضاهای مختلف است که هر سبک و سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. اگر عاشق غذاهای محلی و گیلانی هستید و می‌خواهید با تجربه غذاهای خوشمزه سنتی، به فرهنگ غذایی ایرانی ببالید، رستوران سنتی کادوس با نام رستوران شکم الملوک توجه‌تان را جلب می‌کند. بله! رستورانی که از همان ابتدا با شنیدن نام بامزه‌اش شما را کنجکاو می‌کند تا غذاهای خوشمزه و رنگارنگش را تجربه کنید.

باتوجه به اینکه، این رستوران جزو مجموعه‎های شناخته شده رشت است، مدیریت هتل نظرات ویژه‌‎ای روی کیفیت غذا، موارد بهداشتی، پارکینگ، خدمات پرداخت و... دارد. منوی رستوران، تنوع گسترده‎ای از انواع غذاهای سنتی شمالی، ایرانی و فرنگی در خود جای داده و پاسخگوی ذائقه تمامی افراد است.

رستوران-شکم-الملوک-هتل-کادوس-رشت

گفتنی است، در کنار غذاهای شکم الملوک، خوراکی‌‎های ترش و شیرین خوشمزه مخصوص رشتی‌ها نیز وجود دارند که لذت غذا خوردن را دو چندان می‌کند. در صورتی که تمایلی به خوردن غذاهای سنتی ندارید و طرفدار سبک غذاهای فست‌فودی هستید، می‌توانید در رستوران فست‌فود هتل کادوس غذای مدنظرتان را سفارش دهید. اگر به هر دلیلی، فضای داخل رستوران سنتی شلوغ بوده یا قصد دارید در هوای آزاد و کنار رقص بادهای شمالی و شبنم ملیحی که صورت‌تان را نوازش می‌کند، غذایتان را میل کنید، می‌توانید از رستوران فضای باز استفاده کنید.

بوفه صبحانه هتل کادوس رشت

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به خصوص زمانی که در هتل مجلل و باشکوهی همچون هتل کادوس اقامت دارید، صبحانه است. فرقی نمی‌کند جزو طرفداران پروپا قرص صبحانه باشید یا چندان اعتقادی به خوردن صبحانه نداشته باشید. وعده جذاب صبحانه کادوس با شما کاری می‌کند که یک صبح دل‌انگیز را در رشت زیبا و دوست‌داشتنی با یک صبحانه جانانه و خوشمزه آغاز کنید و روز پرانرژی برای خود بسازید. 

بوفه-صبحانه-هتل-کادوس-رشت

انواع آبمیوه‌های طبیعی را با املت داغ و نان تازه میل کنید. اگر یک صبحانه فرنگی می‌خواهید می‌توانید سوسیس و ژامبون را انتخاب کرده و به همراه نسکافه یا چای میل کنید. البته اگر وعده‌های سالم می‌خواهید پیشنهاد می‌کنیم سراغ عدسی، لوبیا و تخم‌مرغ و یا نیمرو بروید. به طور کلی وعده جذابی که برای صبحانه می‌توانید میل کنید، شامل منوی زیر است:
•    انواع آبمیوه‌های طبیعی
•    انواع املت میکس و ژامبون
•    ژامبون، سوسیس و تخم‌مرغ
•    عدسی و لوبیا
•    شیر، نسکافه و چای
•    پنیر، کره و مربا
•    میوه‌های تازه فصل
•    نان تازه

بوفه ناهار و شام هتل کادوس رشت 

می‌خواهیم با تنوعی از غذاهای خوشمزه گیلکی و دستپخت فوق‌العاده آشپزهای شمالی، غذای خوشمزه نوش جان کنیم. شما را به بهترین رستوران رشت دعوت می‌کنیم. جایی که شاید در ابتدا اسم و عنوان رستورانش، یعنی شکم الملوک توجه‌تان را جلب کند. یکی از عالی‌ترین و بهترین رستوران‌هایی که می‌توانید برای صرف غذا در رشت انتخاب کنید، همین رستوران در هتل کادوس رشت است.

اینجا مراقب باشید که همراه با غذای خوشمزه و دکوراسیون دلنشینی که دارد، انگشت‌هایتان را همراه با غذا میل نکنید. کادوس با رستوران شکم الملوکی که دارد، همه تلاشش را می‌کند که شما را راضی و خوشحال از رستوران راهی کند. بنابراین با خیال راحت نشسته و از غذاهای خوشمزه‌اش دلی از عزا دراورید.

غذای-هتل-کادوس-رشت

این رستوران در منوی خود انواع غذاهای سنتی، محلی، ایرانی و فرنگی را جای داده است. بنابراین از هر سبک و طرفدار هر ذائقه‌ای که باشید، خیالتان راحت باشد که هم نظر ذائقه‌های رشتی را جلب می‌کند و هم نظر هر گردشگری که از جاهای دیگر وارد این شهر شده است. برای خاطره‌سازی در رستوران شکم‌الملوک، سینی ملوکانه را سفارش دهید و از غذاهای شاهانه‌ای که برایتان سرو می‌شود، لذت ببرید. انواع کباب‌های تازه با گوشت نرمی که زیر دندان‌ها آب می‌شود همچون: کباب سلطانی و شیشلیک، انواع جوجه‌های خوشمزه مانند جوجه ‌چینی، انواع پیتزا و ساندویچ، انواع ماهی از جمله ماهی‌های خوش پخت قزل‌آلا در اینجا به همراه خوراکی‌های خوشمزه و ترش رشتی همراه با غذا در اینجا سرو می‌شود که می‌تواند لذت غذا خوردن در کادوس رشت را برایتان چند برابر کند. 

غذای-هتل-کادوس-رشت1

اینجا به قدری شلوغ است که پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن‌تان به رستوران، جایگاه خود را رزرو کنید. اگر شانس با شما یار باشد به محض ورودتان به لابی، گوش‌تان به نوازش ملایم پیانویی که به صورت زنده می‌نوازد، روشن می‌شود.

کافه و کافی ‌شاپ‌ های هتل کادوس رشت

بعد از یک گشت و گذار حسابی در رشت خودتان را به کافه هتل کادوس رشت برسانید. کافی شاپ هتل کادوس رشت با فضای شیک و دلنشینی که دارد، با انواع منوهای خوشمزه کافه‌ای از شما پذیرایی می‌کند. 

کافه سنتی

برای خلق لحظه‌هایی به یادماندنی و بی‌نظیر در رشت، می‌توانید همراه با عزیزان‌تان خود را به یک وعده گرم یا سرد با منوی متنوع کافی شاپ هتل کادوس دعوت کنید. کافه سنتی کادوس که محوطه‌ای بزرگ و زیبا دارد، دارای آلاچیق‌‌ برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی است. انواع گلاسه، شیک، کیک‌های خوشمزه، انواع قهوه و چای، انواع بستنی و غذاهای فوری و بسیاری از خوراکی‌های خوشمزه و خوش طعم در منوی این کافه به شما چشمک می‌زند.

کافه-هتل-کادوس-رشت

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل کادوس رشت چگونه است؟ 

تفاوتی ندارد ساکن هتل هستید یا خیر، برای استفاده از خدمات و امکانات رستوران هتل کادوس رشت می‌توانید با هماهنگی قبلی خاطره دلنشینی از اینجا برای خود بسازید. هتل کادوس رشت معروف به هتل گراند هتل یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های شهر است. از معماری داخلی گرفته تا شکوه خارجی به همراه سر ستون‌های کرنتی برای پذیرایی از شما و مهمانان‌تان فضا را همه ‌جوره آماده کرده است. به طوری که اگر مهمانی یا مراسم خاصی داشته باشید، خیالتان راحت است که با پذیرایی پرسنل کادوس، مهمانی‌تان به بهترین شکل انجام می‌شود. 

سخن آخر

از غذای باکیفیت رستوران گرفته تا چیدمان سالن‌های مراسم، برایتان خاطره دلنشینی از کادوس خواهد ساخت.  در صورتی که قصد سفر به رشت را دارید و می‌خواهید یک اقامت به یادماندنی در هتل کادوس رشت تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو اقدام کنید. حالا شما برایمان بگویید؛ آیا تجربه اقامت در این هتل را دارید و از غذاهای خوشمزه رستوران کادوس میل کرده‌اید؟

سوالات متداول

آدرس هتل کادوس رشت کجا است؟

رشت، بلوار آزادی، خیابان منظر

هتل کادوس بزرگ رشت چند ستاره است و چه امکانات و خدماتی دارد؟

هتل کادوس رشت، هتلی 5 ستاره است. امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، سالن همایش و اجتماعات، سفره خانه، امکانات ورزشی و تفریحی و... دارد.

قیمت اتاق‌های هتل کادوس رشت چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل کادوس بزرگ بسته به تاریخ و فصل سفر به رشت، تعداد مسافران و نوع اتاق متغیر است. در سایت رهی نو می‌توانید قیمت هر اتاق را ببینید و با تخفیف رزرو خود را انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
تکتم ۱۴۰۲/۸/۲۲

هتل کادوس رشت از بهترین هتل هاست و میتونید به عنوان هتل 5ستاره ایرانی روش حساب کنید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۳

تکتم عزیز ممنون از اینکه نظرتون رو بیان نمودید و قطعا کامنتهای شما عزیزان به دیگر دوستان کمک شایانی میکند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...