رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل میزبان بابلسر

تعداد بازدید: ۵۳۲۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰

نوبت غذاهای خوشمزه و شکم‌گردی آن هم در شهر زیبای بابلسر که برسد، هر اشتهایی باز می‌شود و هر آدم سیری با شنیدن بوی کباب و باقلاقاتق، یا حتی دیدن زیتون‌های پرورده و خوشمزه شمالی، آب دهانش راه می‌افتد. مقصد امروز ما پشت یکی از میزهای رستوران هتل میزبان بابلسر می‌گذرد. می‌خواهیم از عطر غذاهای این هتل محبوب و بوی قهوه‌های ناب کافه‌اش، خاطره‌ای به یادماندنی از سفر به جای بگذاریم پس همراه رهی نو باشید.

محوطه-هتل-میزبان-بابلسر

اسامی رستوران‌ های هتل میزبان بابلسر 

هتل میزبان بابلسر دست‌تان را برای انتخاب رستوران باز گذاشته است؛ با هم سری به رستوران‌های متنوع هتل می‌زنیم. این مجموعه، یکی از جاهایی است که با داشتن رستوران‌های مختلف و کافی شاپی مجلل، مکان مناسبی برای صرف غذا در بابلسر محسوب می‎‌شود. رستوران‌های هتل میزبان جزو معروف‌ترین‌‎های این شهر به شمار می‌آیند که غذاهایی باکیفیت سرو می‌کنند و با انتخاب آن‌ها می‌توانید تجربه‌ای رضایت‌بخش داشته باشید.

رستوران یاس

ابتدا رستوران یاس را پیش رو داریم که با فضای مدرن و موسیقی زنده، با هیاهویی از صدای برخورد قاشق و چنگال از ما پذیرایی می‌کند. اگر هوس غذای دریایی کرده یا می‌خواهید خاطره‌ای شیرین با ترکیب زیتون پرورده و ماهی قزل‌آلا رقم بزنید، می‌توانید به رستوران یاس هتل میزبان بابلسر بروید. از بدو ورودتان، پرسنل خوش برخورد رستوران شما را به فضای شیک و پشت میز و صندلی‌های هتل میزبان بابلسر هدایت می‌کنند. در این محیط دل‌انگیز می‌توانید انواع غذاهای دریایی را میل کنید. 

رستوران-یاس-هتل-میزبان-بابلسر

رستوران سنتی 

رستوران سنتی یا رستوران بومی محلی از دیگر رستوران‌های هتل میزبان بابلسر است که از فضای سنتی تا غذاهای بومی با نمایی بی‌نظیر از پنجره‌های چوبی و آجری از شما پذیرایی می‌کند. در یک طرف دیوارهای آجری و در طرف دیگر تزئینات نوستالژی و آنتیک همه چیز را برای لذت بردن از محیطی که در آن هستید، آماده کرده است. 

رستوران-سنتی-هتل-میزبان-بابلسر

از فضای زیبا آن که بگذریم، به غذاهای باکیفیت و متنوع رستوران سنتی هتل می‌رسیم. منوی رستوران با انواع غذاهای اصیل و ایرانی و غذاهای محلی مازندران، در اختیارتان قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌شود دیزی‌ها و میرزاقاسمی‌های این رستوران را حتما امتحان کنید

رستوران لتکا 

سراغ رستوران ایتالیایی لتکا هتل می‌رویم. این رستوران ظرفیتی حدود 180 میهمان را دارد و ذائقه‌های مختلفی را پوشش می‌دهد. سرآشپزان کاربلد و پرسنل مجرب در کنار فضای زیبا، سبب شده تا رستوران لتکا در میان مسافرین و بابلسری‌ها محبوب و پرطرفدار باشد. اگر هوس خوردن یک غذای ایتالیایی باکیفیت را کرده‌‎اید، منوی رستوران ایتالیایی هتل میزبان بابلسر با انواع پیتزا، استیک، ساندویچ و دیگر غذاهای ایتالیایی از شما پذیرایی خواهد کرد.

رستوران-ایتالیایی-لتکا-هتل-میزبان-بابلسر

رستوران یاسمین

هتل همچنین دارای یک رستوران سلف سرویس نیز هست که می‌توانید برای صرف صبحانه به آن مراجعه کنید. لازم به ذکر است، در این رستوران وعده غذایی ناهار و شام در انواع غذاهای مختلف فرنگی و بومی محلی به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. فضای این رستوران بسیار بزرگ است و قابلیت پذیرش تعداد زیادی میهمان را دارد همچنین، ساعت سرو صبحانه در هتل میزبان بابلسر از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۰:۰۰ بوده و برای افرادی که در این مجموعه اقامت دارند رایگان است.

بوفه صبحانه هتل میزبان بابلسر 

رستوران-یاسمین-هتل-میزبان-بابلسر

صبحانه را می‌توانید در داخل اتاق یا رستوران هتل میزبان بابلسر میل کرده و لذت ببرید. یک روز پرانرژی را می‌توانید با خوردن یک صبحانه حسابی آغاز کنید که با عطر نان تازه و املت خوشمزه، به همراه چای تازه دم و سرشیر محلی می‌تواند یک روز به یادماندنی در شمال را برایتان بسازد. 

انواع آبمیوه، املت، چای، نسکافه، مربا، سرشیر و عسل، خامه، سوسیس و تخم‌مرغ، ژامبون، لوبیا و عدسی و نان‌های تازه را در منوی صبحانه پر زرق و برق هتل خواهید دید. هوس نان داغ و املت ایرانی کرده‎‌اید؟ بفرمایید! رستوران هتل میزبان بابلسر برای یک خاطره‌سازی به یادماندنی آماده است. 

فرقی نمی‌کند اهل صبحانه هستید یا نه! در صورتی که در این هتل اقامت داشته باشید، با عطر نان داغ و تازه و صدای فنجان و نعلبکی‌های صبحگاهی و میز رنگارنگی که برای صبحانه تدارک دیده شده، اشتهای‌تان باز می‌شود. از جمله منوی صبحانه برای این هتل می‌توان موارد زیر را نام برد:
•    انواع املت 
•    نیمرو یا تخم مرغ آبپز
•    سوسیس و ژامبون
•    کره و عسل و مربا
•    سرشیر و خامه 
•    انواع آبمیوه 
•    چای یا نسکافه
•    لوبیا و عدسی
•    نان تازه و داغ

بوفه ناهار و شام هتل میزبان بابلسر 

هتل میزبان بابلسر، بوفه ناهار و شام ندارد. در عوض مجموعه‌ای از رستوران‌ها دارد که هرچه بخواهید برای شما فراهم است. در کنار فضای دلپذیر و سنتی رستوران بومی هتل میزبان بابلسر می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و اصیل و همچنین غذاهای بومی مازندرانی را میل کرده و لذت ببرید.

غذا-هتل-میزبان-بابلسر2

از کته پلو، انواع ماهی، دیزی و میرزاقاسمی و مزه‌های مازندرانی گرفته تا انواع کباب و خورش‌های ایرانی می‌تواند برایتان خاطره‌ساز بهترین وعده غذایی در سفر باشد. البته این منوی اشتهاآور و دلچسب را می‌توانید در اتاق‌تان نیز سفارش داده و در فضای اتاق با راحتی و آرامش کافی میل کرده و لذت ببرید. 

اگر هوس غذاهای دریایی کرده‌‎اید که می‌خواهید با دستپخت سرآشپزان مجرب مازندرانی درست شده باشد، سری به رستوران یاس هتل مجلل میزبان بابلسر بزنید. بهترین ماهی‌ها را با بهترین ادویه‌هایی که طعم به یادماندنی و دلچسب به غذا دادند، در این رستوران می‌توانید میل کنید و لذت ببرید. جذابیت این رستوران تا آن جایی است که ماهی‌ها به صورت روزانه صید شده و به همین دلیل کیفیت بی‌نظیری را نسبت به هر رستوران مازندرانی دیگر دارد. 

غذا-هتل-میزبان-بابلسر1

علاوه بر غذاهای دریایی انواع چلوکباب و جوجه کباب، فسنجان با مرغ یا گوشت، خوراک کشک بادمجان، میرزا‌قاسمی، باقلاقاتق، انواع خوراک کباب و فیله، خوراک ماهی و میگو و بسیاری از غذاهای رنگی و خوشمزه دیگر در انتظارتان است. 

هوس خوردن غذاهای ایتالیایی را کرده‌‎اید؟ بسیار خب انواع پیتزاهای ایتالیایی، پیتزای چانو، گامبری، فاهیتا، اسپیناچ، مارگاریتا، پپرونی، بوفالو، وجیترین، گوشت و قارچ، مرغ و قارچ و … انواع استیک همچون استیک با سس شاسر، تورنادو، تیپون و … در این جا فراهم است. اگر هم هوس خوردن ساندویچ کردید، انواع ساندویچ و فست‌فود در رستوران ایتالیایی هتل میزبان بابلسر آماده پذیرایی از شما است.

غذا-هتل-میزبان-بابلسر

کافه و کافی شاپ‌ های هتل میزبان بابلسر 

یک عصر دل‌انگیز را می‌توانید با گذراندن در کافه هتل میزبان بابلسر به یادماندنی کنید. به این ترتیب می‌توانید بعد از ساعت‌ها تفریح برای یک دورهم نشینی با عزیزان‌تان سری به کافی شاپ هتل میزبان بابلسر زده و خودتان را به یک کیک خوشمزه و نوشیدنی گرم دعوت کنید. 

کافه نی شکر

کافی شاپ هتل میزبان بابلسر با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع آبمیوه‌های تازه که با میوه‌های طبیعی و جنگلی آماده شده است، برای پذیرایی از شما عزیزان یک محیط دلنشین فراهم کرده است. کافه نی شکر در هتل میزبان بابلسر با منوی هوس برانگیز و محیط دلنوازی که دارد می‌تواند لحظات به یادماندنی را برایتان بسازد. می‌توانید یک بستنی یا دسر خوشمزه را در اینجا تجربه کنید که مدت‌ها مزه‌اش زیر زبان‌تان باقی خواهد ماند.

کافه-هتل-میزبان-بابلسر

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل میزبان بابلسر چگونه است؟

رستوران هتل میزبان بابلسر قابلیت پذیرایی از مهمانان شما را دارد و به این ترتیب، حتی اگر در این هتل اقامت ندارید می‌توانید به ‌صورت حضوری یا تلفنی، سفارشات خود را در قسمت بیرون بر ثبت کرده و غذایتان را سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن غذا آماده خواهد شد. 

سخن آخر

نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، این است که برای استفاده از کافه و رستوران هتل میزبان بابلسر لزومی ندارد که در این هتل اقامت داشته باشید. کافی است قبل از حضورتان هماهنگی‌های لازم را برای رزرو میزها انجام دهید. آیا شما تجربه اقامت در این هتل را داشته‌‎اید؟ از کدام رستوران هتل میزبان بابلسر استفاده کرده‌‎اید؟ از خاطره‌ای که در رستوران و کافی شاپ هتل میزبان بابلسر و اقامت در این هتل داشته‌اید برایمان بنویسید.

سوالات متداول

آدرس هتل میزبان بابلسر کجا است؟

بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین(ع) و میدان معلم

هتل میزبان بابلسر چه امکانات و خدماتی دارد؟

رستوران ایرانی، فست فود، سالن همایش، فضای بازی کودکان و کافی‌شاپ برخی از امکانات هتل هستند. در طول اقامت در هتل میزبان از خدماتی مانند: اینترنت، روم سرویس، لباسشویی، خدمات خانه‌داری و... نیز برخوردار خواهید شد.

هزینه اقامت در هتل میزبان بابلسر چقدر است؟

زمان و تاریخ سفر، تعداد مسافران و مدت زمان اقامت برهزینه هتل بابلسر تاثیرگذار است. اما به یاد داشته باشید، شما می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو از تخفیف‌های اعمال شده استفاده کنید و با خیال راحت رزرو هتل را انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
علی محمد ۱۴۰۲/۸/۲۳

کافه نی شکر واقعا منظره زیبایی پشت شیشه داره که شما هم عکس ش رو گذاشتی البته که در فصل سرسبزی یا موقع بارش باران خیلی میچسبه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۴

علی محمد عزیز ممنون از ابراز احساستون و اینکه به مقاله رهی نو توجه داشتید خوشحال میشیم از خدمات ما استفاده نمایید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...