رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل بزرگ تهران

تعداد بازدید: ۲۴۰۵ ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

هتل بزرگ تهران که در قدیم با نام هتل گراند شناخته می‌شد، مرکز اقامتی ۴ ستاره‌ای است که به‌ خاطر امکانات مطلوب و دسترسی آسان آن به نقاط مختلف شهر، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های تهران شناخته می‌شود. رستوران و کافی‌شاپ هتل بزرگ تهران نیز مانند قسمت‌های این هتل لوکس است و علاوه بر مسافران مقیم این هتل، از سایر مهمانان غیر ساکن نیز، پذیرایی می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا رستوران‌ هتل بزرگ تهران را به طور کامل به شما معرفی کنیم.



معرفی رستوران هتل بزرگ تهران


رستوران هتل بزرگ تهران


تنها رستوران هتل بزرگ تهران در طبقه دوم این مجموعه قرار گرفته است. بسیاری از هتل‌هایی که یک رستوران دارند، تمام امکانات چند رستوران را در یک مرکز ارائه می‌دهند. به همین دلیل کیفیت غذا، محیط و تنوع منوی همان یک رستوران می‌تواند توجه مهمانان را جلب کند.
رستوران هتل بزرگ تهران1 فضایی مناسب برای صرف وقت به همراه اعضای خانواده و دوستان و همچنین برگزاری جلسات کاری نیمه‌رسمی و پذیرایی از مهمانان ویژه دارد. دکوراسیون رستوران به سبک مدرن و لوکس طراحی شده و فضای بزرگ آن، آمادگی پذیرایی از ۱۵۰ نفر را دارد. همچنین برای نشستن می‌توانید مبل‌های رستوران را انتخاب کنید که راحت‌تر هستند یا به سراغ میز و صندلی‌ها بروید که رسمیت بیشتری دارند.
تنوع غذایی و کیفیت غذاهای رستوران این هتل از دیگر ویژگی‌هایی است که باعث جلب رضایت مهمانان می‌شود. در منوی این رستوران انواع مختلف غذاهای ایرانی مانند کباب‌های مختلف، خورش‌های ایرانی، به همراه غذاهای فرنگی مانند شنیسل‌مرغ و استیک و غذاهای دریایی مانند میگو پفکی و خوراک ماهی وجود دارد. همچنین میز اوردر رستوران بزرگ تهران انواع مختلف دسر و پیش‌غذا را به‌صورت سلف‌سرویس به مهمانان عرضه می‌کند.

در نهایت این رستوران در هر سه وعده‌غذایی صبحانه، ناهار و شام سرویس‌دهی دارد و در وعده دو الی سه ساعت کار می‌کند. مهمانان مقیم این هتل می‌توانند از خدمات روم سرویس 24 ساعته هتل بزرگ تهران استفاده کنند و با سفارش غذا به رستوران، آن را در اتاقشان سرو نمایند.


بوفه صبحانه هتل بزرگ تهران


بوفه صبحانه جزو برنامه روتین هتل بزرگ تهران نیست. به همین دلیل اگر قصد دارید حتماً به‌صورت سلف‌سرویس در این هتل صبحانه میل کنید، باید از قبل رزرو انجام دهید یا بپرسید که آیا در روز موردنظر شما صبحانه به‌صورت بوفه سرو می‌شود یا خیر. اگر هنگام ارائه بوفه به رستوران بروید، میز بزرگی را می‌بینید که روی آن انواع مختلف صبحانه‌های سردوگرم چیده شده است و می‌توانید با هرآنچه دوست دارید از خودتان پذیرایی کنید.
اما در روزهایی که بوفه صبحانه سرو نمی‌شود هم منوی انتخابی این رستوران به‌اندازه‌ای متنوع است که سلف‌سرویس نبودن آن را جبران می‌کند. در هتل بزرگ تهران انواع مختلف صبحانه‌های سردوگرم ایرانی و فرنگی سرو می‌شود و تقریباً هرآنچه که دوست داشته باشید برای صبحانه میل کنید، در منوی آن وجود دارد.



بوفه صبحانه هتل بزرگ


بوفه ناهار و شام در هتل مجلل بزرگ تهران


بوفه ناهار و شام هتل مجلل تهران تنها به مناسبت‌های خاص و مهمانانی‌ها اختصاص دارد. به‌عنوان‌مثال بسیاری از تور لیدرها برای پذیرایی از توریست‌های خارجی تور خود، رستوران هتل بزرگ تهران را برای وعده شام رزرو می‌کنند. در این صورت امکان سرو بوفه نیز وجود خواهد داشت. اما اگر قصد دارید به همراه خانواده یا تعداد کمی از دوستان خود شام یا ناهار را به‌صورت بوفه سرو کنید، باید به سراغ سایر رستوران‌های مجلل تهران بروید که این خدمات را به‌صورت روتین ارائه می‌دهند.
در بوفه شام هتل بزرگ تهران انواع مختلف غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه دسر و پیش‌غذا سرو می‌شود. به‌طورکلی بوفه این هتل می‌تواند بهترین انتخاب برای پذیرایی از مهمانان رسمی و غیررسمی و برگزاری مراسم‌ها و دورهمی‌های کوچک باشد.

 

کافه هتل بزرگ تهران


کافی‌شاپ هتل بزرگ تهران جزو کافه لابی‌های لوکس تهران محسوب می‌شود. این کافه در لابی هتل و در طبقه همکف قرار گرفته و فضایی سرپوشیده دارد. به همین دلیل برای کافه گردی در روزهای خیلی گرم تابستان یا روزهای خیلی سرد زمستان انتخاب مناسبی است. دیزاین و معماری کافی‌شاپ به‌گونه‌ای است که فضای آن را برای انواع قرارهای دونفره و آشنایی، قرارهای کاری و دورهمی‌های کوچک دوستانه و خانوادگی مناسب می‌کند. کافه هتل بزرگ تهران یکی از فعال‌ترین قسمت‌های مجموعه است و از صبح تا شب سرویس‌دهی دارد. در وعده‌های اصلی ناهار و شام می‌توانید در کنار سایر خوراکی‌های منوی رستوران، فست‌فود نیز سفارش دهید. این کافی‌شاپ به مهمانان مقیم هتل خدمات سرویس روم هم ارائه می‌دهد و می‌تواند سفارش آن‌ها را به درب اتاقشان بفرستد.
این کافه با ظرفیت ۴۰ نفر و منویی متنوع شامل انواع کیک، بستنی، قهوه، چای و دم‌نوش و... آماده پذیرایی از مهمانان داخل و خارج از هتل است. اگر به کافه‌هایی که فضای لوکسی دارند و تاریک و کوچک نیستند علاقه دارید، کافی‌شاپ هتل بزرگ تهران مقصد مناسبی برای اوقات فراغت و سرو یک عصرانه خوشمزه است. بسیاری از گردشگران و مسافران تهرانی بعد از بازدید از جاذبه‌های توریستی نزدیک به هتل بزرگ، برای استراحت و تجدید قوا برای ادامه تهران‌گردی به این کافی‌شاپ می‌‌آیند.



کافه هتل بزرگ تهران


پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل بزرگ تهران چگونه است؟


کافی‌شاپ هتل بزرگ تهران و رستوران این هتل محدودیتی در ارائه خدمات ندارد و پذیرای همه مهمانان داخلی و خارجی هتل است. اما اگر قصد دارید به همراه افراد زیاد (بیش از ۶ نفر) به رستوران یا کافه بروید، بهتر است از قبل با مدیریت هماهنگ کنید و رزرو انجام دهید تا با مشکلاتی چون تکمیل ظرفیت یا عدم وجود میز متناسب با تعداد مهمانان، مواجه نشوید.
نکته دیگری که هنگام مراجعه به هتل بزرگ تهران باید به آن توجه داشته باشید، ساعات کاری کافه و رستوران است. رستوران در وعده صبحانه چه منوی بوفه داشته باشد و چه منوی انتخابی، از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح خدمات ارائه می‌دهد. این رستوران در وعده ناهار از ساعت ۱۳ الی ۱۵ و در وعده شام از ساعت ۲۱ الی ۲۳ کار می‌کند. اما ساعات کاری کافه بیشتر است و از ۹ صبح الی ۲۳ سرویس‌دهی دارد.

 

کلام پایانی
در این مقاله اطلاعات موردنیاز درباره کافی‌شاپ و رستوران هتل بزرگ تهران را ارائه دادیم. شاید در نگاه اول به این فکر کنید که یک کافه و یک رستوران برای تفریح مناسب نیست و هتل‌هایی که چند رستوران دارند، انتخاب بهتری هستند. اما با صرف یک وعده‌غذایی در رستوران هتل بزرگ یا یک میان‌وعده در کافی‌شاپ این هتل، متوجه می‌شوید که خدمات یک کافه و یک رستوران می‌تواند به‌اندازه‌ای باکیفیت باشد که نبودن چند رستوران به سبک‌های مختلف را جبران کند. فراموش نکنید که هتل بزرگ همیشه جزو بهترین هتل‌های مجلل تهران بوده است. برای رزرو این هتل می‌توانید از طریق سایت رهی نو اقدام کنید.

 

پرسش‌های متداول

آدرس رستوران هتل بزرگ تهران کجاست؟


تهران، خیابان ولیعصر (عج)، نبش خیابان استاد مطهری

 

هزینه یک وعده غذا در هتل بزرگ تهران چقدر است؟


قیمت رستوران هتل بزرگ تهران بر اساس غذای انتخابی شما متفاوت خواهد بود؛ اما به‌طورکلی، منوی این رستوران از قیمت مناسبی برخوردار است.


چگونه می‌توانیم یک اتاق در هتل بزرگ تهران رزرو کنیم؟


شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021، اتاق مورد نظر خود را در این هتل 4 ستاره رزرو نمایید.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
vahid ۱۴۰۲/۸/۲۷

رستوران هتل بزرگ تهران فضای تاریک و لوکسی داره که از همکاران من که به فضای کم نور علاقه داره یکی از گزینه هاش همینجاست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۹

وحید عزیز خیلی لطف کردید که نظر و تجربه تون در مورد این رستوران را به اشتراک گذاشتید با ما حتما که مورد استفاده دیگر عزیزان قرارمیگیره

سارا ۱۴۰۲/۵/۱۲

رستوران هتل بزرگ تهران واقعا باکلاس یکبار جلسه کاری شرکت اونجا بود من رفتم برای صورتجلسه همش حواسم به رستوران بوده

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۵

ساراجان امیدواریم همواره در کارتان موفق باشید از ثبت تجربه تون در سایت رهی نو هم سپاسگزاریم براتون آرزوی سلامتی و شادی همیشگی داریم

نسترن ۱۴۰۲/۳/۲۴

نکته مهمی رو اشاره کردید که بوفه رستوران هتل بزرگ تهران همیشگی نیست و اگر مهمون داشته باشیم باید رزرو کنیم مرسی از سایت خوبتون

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۲۴

نسترن عزیز خیلی خوشحالیم که وقت گذاشتید و مقاله رهی نو را مطالعه نمودید برای هر اقامت و سفر پیش رو در خدمتتون هستیم و میتونید از پشتیبانان رهی نو همواره راهنمایی و اطلاعات لازم رو دریافت نمایید. پاینده باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...