رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های کرمان

تعداد بازدید: ۴۰۸۵۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

یکی از شهرهای دیدنی با مردم خونگرم ایرانی، شهر کرمان است. اگر گذرتان به این شهر دوست‌داشتنی افتاد، می‌‌توانید به دنبال یک رستوران خوشمزه، دلی از عزا در بیاورید و از خودتان با غذاهای خوشمزه کرمانی پذیرایی کنید. در این مطلب از رهی نو همه چیز را راجع به رستوران‌های لاکچری کرمان برایتان گفته‌ایم. با رهی نو همسفر شوید تا با هم سری به بهترین رستوران‌های کرمان بزنیم.


هتل های کرمان + عکس و آدرس | رزرو هتل در کرمان با تخفیف ویژه


بهترین رستوران‌های لاکچری کرمان را بشناسیم

می‌خواهیم لیستی از رستوران‌های کرمانی را بگوییم. پس چه کرمانی هستید و چه قصد سفر به کرمان را دارید و به دنبال رستورا‌های خوب کرمان می‌گردید، این مطلب را از دست ندهید. لیستی از رستوران های معروف کرمان را در اختیار دارید.

رستوران اسپاخو کرمان

این رستوران با دکوراسیون داخلی فوق‌العاده زیبا با بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها در خدمت شماست. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی، فرنگی، کباب، غذاهای دریایی و نوشیدنی را می‌بینید؛ حتی صبحانه نیز به‌ صورت خاص برای مشتریان سرو می‌شود. نکته جالب این رستوران در نیم بها بودن هزینه صبحانه برای افراد زیر 12 سال و رایگان بودن آن برای افراد زیر 6 سال است. از همان بدو ورودتان به این رستوران، با شربت‌های خوش‌ رنگ و خوش طعم از شما پذیرایی می‌کنند تا در مدت آماده‌سازی غذا، از این نوشیدنی‌ها لذت ببرید.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، حد فاصل بلوار حمزه و خیابان هزار و یک شب

تلفن: 03432444155

 

رستوران‌های لاکچری کرمان

 

رستوران وکیل کرمان

در گشت و گذارتان از حمام قدیمی وکیل، رستوران وکیل را می‌بینید. یک ناهار بی‌نظیر را در طراحی شیک رستوران وکیل می‌توانید تجربه کنید. اینجا پاتوق گردشگران داخلی و خارجی است که با توجه به زیبایی محیط کاملاً طبیعی است. در رستوران وکیل یک دیزی خوشمزه میل کنید؛ کیفیت غذاهای رستوران وکیل حتماً زیر زبانتان خواهد ماند.

آدرس: بازار سنتی کرمان

 

بهترین رستوران‌های کرمان

 

رستوران سنتی مکث کرمان

یکی از رستوران‌های خوب کرمان، رستوران سنتی مکث است که در آن جا می‌توانید حسابی با غذاهای سنتی کرمانی از خودتان پذیرایی کنید. فضای دلنشین این رستوران در کنار کیفیت خوب غذا، شما را نمکگیر خواهد کرد. انواع غذاهای ایرانی همچون چلو مرغ، چلو گوشت، کشک بادمجان و بسیاری از غذاهای سنتی ایرانی در این رستوران سرو می‌شود. در این رستوران تجربه غذای بز قورمه را از دست ندهید. ترکیبی از کشک، گوشت بز، سیر، زعفران، روغن و ادویه است و حسابی به مزاجتان سازگار خواهد آمد.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، چهارراه امام جمعه، جنب پاساژ گلستان

تلفن: 03432458004

 

رستوران‌های خوب کرمان


بیشتر بخوانید: غذاهای محلی کرمان؛ لیست کامل غذاهای اصیل کرمانی


رستوران پالیز کرمان

از رستوران‌های بزرگ در کرمان، رستوران پالیز است. پالیز علاوه بر رستوران، دارای تالار پذیرایی، سالن تشریفات، سفره‌خانه سنتی، سرای عارف است که می‌تواند میزبان مهمانی‌های پرشکوه و مجلل باشد. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را انتخاب کرده و میل کنید. طراحی مدرن و شیک این رستوران می‌تواند طراحی چشم‌نوازی را در حین غذا خوردن در مقابل چشمتان قرار دهد.

آدرس: کرمان، جاده تهران، ابتدای بلوار راه‌ آهن، کوچه سوم

تلفن: ۰۳۴۳۲۱۲۱۰۷۲

رستوران آ اس پ کرمان

یکی دیگر از رستوران‌های بزرگ در دل کرمان در بلوار جمهوری، رستوران آ اس پ است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی اعم از کباب و جوجه، غذاهای فرنگی، غذاهای دریایی، فست فود، نودل و بسیاری از غذاهای خوشمزه دیگر را تجربه کنید.

آدرس: بلوار جمهوری، ابتدای بلوار حمزه، نبش کوچه یک

تلفن: 03432472533

 

رستوران‌های معروف کرمان

 

رستوران سالسا کرمان

اگر هوس غذای فرنگی با ترکیب هندی، ایتالیایی، یونانی و … را کردید، رستوران سالسا شما را فرا می‌خواند. اینجا جایی است که در منوی آن می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه فرنگی را با طعم‌های بی‌نظیر تجربه کنید. حتی اگر گیاهخوار هستید، این رستوران برای شما منوی جداگانه دارد. سرویس رایگان رستوران نیز این امکان را فراهم می‌کند تا در هر نقطه‌ای از کرمان که باشید، غذایتان گرم و خوشمزه به دستتان برسد.

آدرس: کرمان، بلوار شهید آیت الله صدوقی، والفجر جنوبی

تلفن: 0342473960


جاهای دیدنی کرمان | جاذبه ها و تفریحات کرمان با عکس و آدرس


بهترین رستوران‌های لاکچری کرمان

 

رستوران هزار و یک شب کرمان

در هزار و یک شب می‌توانید در حیاطی باصفا روی تخت‌های چوبی نشسته و یک غذای بی‌نظیر ایرانی را تجربه کنید. البته می‌توانید از میزهای داخل رستوران هم استفاده کنید اما روی تخت نشستن صفای دیگری دارد. از غذاهای ایرانی مانند ماهیچه و کباب گرفته تا فست‌ فود و پیتزا را در این رستوران می‌توانید میل کنید؛ برای هر ذائقه‌ای در اینجا غذایی پیدا می‌شود.

آدرس: کرمان، میدان بسیج، خیابان کامیاب

تلفن: ۰۳۴۳۲۲۳۰۰۴۰

 

رستوران هزار و یک شب کرمان

 

باغ رستوران دشت بهشت کرمان

دشت بهشت از آن دست رستوران‌هایی است که می‌توانید در فضای دلچسب باغ، بهترین و خوشمزه‌ترین کباب‌های کرمان را تجربه کنید. فضای این رستوران در باغ یا داخل رستوران، به‌ صورت تخت‌های چوبی است تا حالت سنتی ایرانی همچنان حفظ شود. اگر تخت‌های بیرون در باغ را انتخاب کنید، می‌توانید در کنار فواره حوض فیروزه‌ای در وسط حیاط غذایتان را میل کنید. در زمستان نیز این تخت‌ها پوشیده شده و داخل هرکدام بخاری قرار می‌دهند. در نتیجه همزمان که از گرمای بخاری و طعم خوشمزه غذا لذت می‌برید، می‌توانید از تماشای منظره برف‌ و باران در اطرافتان، سرمست شوید. در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای فست‌ فودی نیز به چشم می‌خورد؛ در نتیجه از پیتزا تا کباب هرچه که بخواهید در این جا وجود دارد.

آدرس: بلوار شهید صدوقی (جاده کرمان - تهران) کوچه شماره ۲۳

شماره تماس: 03432124540

 

باغ رستوران دشت بهشت کرمان

 

رستوران فرنگی دودکش کرمان

اگر به دنبال یکی از لوکس‌‌ترین رستوران‌های کرمان هستید، رستوران فرنگی دودکش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اینجا با دکوراسیون مدرن و منویی از غذاهای بین‌المللی از شما به بهترین صورت ممکن پذیرایی می‌کند. انواع صبحانه، ناهار و شام به سبک بین‌المللی یا ایرانی، انواع فست‌ فود، غذاهای دریایی حتی کره‌ای را در اینجا می‌توانید تجربه کنید. در بازدیدتان از این رستوران کباب‌های کره‌ای را از دست ندهید.

آدرس: کرمان، انتهای بلوار جمهوری، بعد از بلوار رضوان، مجتمع تجاری میلاد

شماره تماس: 03432435050

 

رستوران فرنگی دودکش کرمان

 

رستوران سنتی کیخسرو کرمان

اگر در نزدیکی اقامتگاه و مجتمع پذیرایی کیخسرو اقامت دارید، رستوران سنتی کیخسرو یکی از بهترین رستوران‌هایی است که در کنار خوردن غذا می‌توانید از نشستن در یک حیاط قدیمی لذت ببرید. در واقع چیزی که از کیخسرو آن را محبوب کرده است همین حال و هوای حیاط قدیمی با حوض آبی و تخت‌های چوبی است که می‌توانید با فراغ بال به آن تکیه دهید. بهترین غذایی که در کیخسرو می‌توانید میل کنید، آبگوشت کرمانی، قاتق گوشت، آبگوشت کرمانی، بز قورمه، چغوک بریزو و غذاهای خوشمزه دیگر است. البته بهتر است قبل از آمدنتان به رستوران میز خود را رزرو کنید.

آدرس: کرمان، میدان شهدا، خیابان زریسف، خیابان برزو آمیغی

شماره تماس: 03433127264

 

رستوران سنتی کیخسرو کرمان

 

رستوران آسیاب بادی کرمان

از این رستوران حتماً دیدن کنید؛ جایی که آسیاب بادی با ظاهر متفاوت و غذاهای خوشمزه‌اش توانسته در دل مردم جا باز کند. شکل ساختمان یک آسیاب بادی است؛ از پله‌های سنگی آن که بالا می‌روید، فضایی متفاوت را به‌ عنوان فضای داخلی رستوران می‌بینید که با موزیک ملایم و میز و صندلی‌های چوبی، حسابی دلبری می‌کند. این رستوران دوطبقه بوده و از چیدمان ظروف روی میز گرفته تا فضای آرام‌ بخش رستوران شما را شیفته اینجا خواهد کرد.

آدرس: کیلومتر ۲۰ محور هفت باغ علوی

 

رستوران آسیاب بادی کرمان

 

رستوران سرکباب کرمان

اگر می‌خواهید طعم یک کباب حسابی را در کرمان تجربه کنید، سراغ رستوران سر کباب بلوار جمهوری بروید. رستورانی با دکوراسیون ساده اما شیک با کباب‌های خوشمزه که برای طرفداران انواع کباب اهمیت دارد. با وجود کباب‌های خوشمزه‌ای که سرکباب دارد، قیمت منوی آن کاملاً به‌ صرفه است.

آدرس: بلوار جمهوری، حدفاصل چهارراه امام جمعه و خیابان والفجر

شماره تماس: 03432431200

 

رستوران سرکباب کرمان

 

تجربه خوشمزگی در رستوران هتل‌های لوکس کرمان

با هم سری به بهترین رستوران‌های کرمان زدیم و سفره‌های رنگین آن‌ها را دیدیم. در صورتی که می‌خواهید خوشمزه‌ترین طعم غذا را در کرمان تجربه کنید، بهتر است سراغ رستوران هتل‌های لوکس کرمان بروید. این رستوران‌ها به خاطر میزبانی‌ از مهمان‌های داخلی و خارجی بسیاری که دارند، همیشه بهترین غذا را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. رستوران هتل‌هایی همچون:

  • رستوران ستاره هتل پارس کرمان
  • رستوران آیینه در هتل پارس کرمان
  • رستوران هتل جهانگردی کرمان

شما چه رستوران‌هایی را در کرمان می‌شناسید که می‌توان بهترین غذا را با بهترین موقعیت و کیفیت در آن جا خورد؟ اگر رستورانی را می‌شناسید که ما نام آن را در اینجا نیاوردیم، برایمان بنویسید. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سبحان ۱۴۰۲/۹/۱

رستوران اسپاخو کرمان خیلی لاکچری واقعا من رفتم و عالی بود رستوران وکیل هم خیلی دلچسب فضاش

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۲

سبحان عزیز چه عالی ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو خوشحال میشیم از خدمات سفر مانیز بهره مند شوید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...