رَهی نو

لیست جاهای تفریحی تهران

تعداد بازدید: ۲۴۷۰۳۸ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

پایتخت شلوغ و پرهیاهوی ایران فقط برای کار و تحصیل نیست بلکه جاهای تفریحی تهران آن‌قدر جذابیت دارد که بسیاری از گردشگران به خاطر این موضوع به تهران سفر می‌کنند. این شهر بزرگ تفرج‌گاه‌ها و مراکز بازی بسیاری را در خود جای داده است و خیلی از مسافرین و تهرانی‌ها ترجیح می‌دهند به این مراکز بروند و لذت وافر ببرند.
به شما اطمینان می‌دهیم که تهران‌گردی یکی از لذت‌بخش‌ترین اوقات شما خواهد بود. اگر فرصت کوتاهی دارید و می‌خواهید اصلی‌ترین و هیجان‌انگیزترین مراکز را ببینید، ما در این مقاله به‌اختصار برای شما گردآوری کرده‌ایم و امیدواریم که موردتوجه شما قرار بگیرد.
 در بین جاذبه‌های این شهر،  بازی‌ها (پینت بال، بولینگ، بانجی جامپینگ)، کوهنوردی، سینما و تئاتر و کنسرت‌ها و پارک‌های تهران علاقه‌مندان بیشتری دارد و به همین خاطر به معرفی این مراکز می‌پردازیم. تفریح در تهران ساده‌ترین کار است چرا که شما با هر بودجه‌ای می‌توانید تفریحات جالب و هیجان‌انگیز پیدا کنید. می‌توانید جاذبه های گردشگری تهران را در این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو ببینید.

بهترین جاهای تفریحی تهران

تهران، علاوه بر شلوغی و پررفت‌وآمد شهری، دارای جاذبه‌های طبیعی زیبا و دیدنی نیز است. این شهر با وجود اینکه یک مرکز صنعتی و تجاری بزرگ است، به دلیل واقع شدن در نزدیکی کوهستان‌ها، مناظر طبیعی فراوانی دارد؛ که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

دربند

دربند یکی از اصلی‌ترین و شلوغ‌ترین نقاط تهران به‌خصوص در آخر هفته‌ها محسوب می‌شود. این منطقه می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. کوهنوردی، طبیعت‌گردی، بانجی جامپینگ، سورتمه‌سواری و... را تجربه کنید. آب‌وهوای عالی این منطقه به خاطر قرارگیری در کوهپایه البرز است. در این مسیر که درنهایت  به آبشار دوقلو و شیرپلا می‌رسد، دیدنی‌های طبیعی زیبایی وجود دارد.
قدم زدن در کنار رودخانه دربند و عبور از میان درختان کهن‌سال و پوشش گیاهی انبوه، حس طراوت و سرزندگی را به ارمغان می‌آورد. رستوران‌ها و کافه‌های متعدد دربند با غذاهای سنتی و فرنگی، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند. مغازه‌های عتیقه‌فروشی، صنایع دستی و سوغاتی، فرصتی برای خرید یادگاری‌های خاص را به شما می‌دهند.

دربند

بام تهران، توچال

توچال، کوهی سر به فلک کشیده در شمال تهران، به‌عنوان یکی از نمادهای پایتخت، مقصدی محبوب برای گردشگران و طبیعت دوستان به‌حساب می‌آید. این مجموعه علاوه بر کوهنوردی و طبیعت زیبایش شامل امکانات و تفریحگاه‌های زیادی ازجمله: تله کابین، سینما 5 بعدی، باشگاه‌های زیپ لاین و تیر کمان، سورتمه، تله سیژ، چشمه و پیست اسکی می‌شود.

بام تهران، توچال

باغ پرندگان

باغ پرندگان تهران، به‌عنوان یکی از بزرگترین باغ‌های پرندگان خاورمیانه، در شمال شرق پایتخت و در منطقه ۴ قرار دارد. این باغ با وسعت حدود 110 هکتار و قدمتی بیش از 20 سال، میزبان طیف گسترده‌ای از پرندگان زیبا و رنگارنگ از سراسر جهان است.
باغ پرندگان با ایجاد زیستگاه‌های متنوع، مانند جنگل، باتلاق و دشت، شرایطی نزدیک به زندگی طبیعی را برای پرندگان فراهم کرده است. وجود برکه‌ها و آبشارها در محوطه باغ، زیبایی و طراوت خاصی به محیط می‌بخشد. اگر به پرندگان علاقه دارید حتماً باغ پرندگان تهران را از نزدیک ببینید، انواع پرندگان بومی و غیر بومی در این پارک بزرگ گردآوری شده‌اند. محیط این پارک فوق‌العاده روح‌بخش است.

باغ پرندگان

پل طبیعت

پل طبیعت به‌عنوان یکی از نمادهای شهر تهران شناخته می‌شود و از مهم‌ترین مراکز برای تفریحات تهران است. این پل مابین دو پارک زیبای آب و آتش و پارک طالقانی تهران واقع شده و محل اتصال این دو پارک نیز به شمار می‌رود. طراحی خاص و پلکانی این پل، با الهام از معماری سنتی ایرانی و طبیعت کوهستان، چشم‌اندازی چشمگیر را خلق می‌کند. استفاده از مصالح مدرن مانند فولاد و شیشه، جلوه‌ای مدرن و امروزی به این پل می‌بخشد. نورپردازی خلاقانه پل در شب، زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

پل طبیعت

بوستان آب و آتش

این بوستان در کنار پل طبیعت است و با دیدن آن یک تیر دو نشان بزنید، هم گشت در پل طبیعت و هم گذاری در این پارک. بوستان آب و آتش در خیابان آفریقا، نرسیده به چهارراه جهان کودک قرار دارد. گنبد مینا (بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه)، سینما 7 بعدی و فواره‌های آب از دیدنی‌های این بوستان به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید در کافه‌ها و رستوران‌های متعدد بوستان، در فضایی دلنشین انواع غذا و نوشیدنی را سفارش دهید. 

بوستان آب و آتش

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر که به دریاچه شهدای خلیج فارس نیز شناخته می‌شود، بزرگترین دریاچه مصنوعی ایران در غرب تهران و منطقه ۲۲ شهرداری قرار دارد. این دریاچه با وسعت ۱۳۰ هکتار و امکانات تفریحی و رفاهی متنوع، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین تفرجگاه‌های پایتخت به‌حساب می‌آید.
دریاچه چیتگر شامل بخش‌های مختلفی مانند جزایر تفریحی، جزایر حیات وحش، جزایر آموزشی، اسکله قایقرانی، پارک آبی، باشگاه ورزش‌های آبی، امکانات خدماتی رفاهی، شهربازی، مراکز خرید لوکس، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع می‌شود. شما می‌توانید در غرب پایتخت و در نزدیکی چیتگر در هتل اسپیناس پالاس تهران اقامت کنید. این هتل لوکس و مجلل در ارتفاعات منطقه سعادت آباد قرار دارد و چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر را مهمان چشمان شما می‌کند.

دریاچه چیتگر

پارک ژوراسیک

قدم زدن در فضای بیش از 160 میلیون سال پیش بسیار مهیج است. پارک ژوراسیک تهران که به بوستان دایناسورهای متحرک نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه تفریحی-آموزشی در میدان بهرود سعادت آباد قرار دارد.  این پارک که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و خیلی زود مورد استقبال کودکان و خانواده‌ها قرار گرفت. مجسمه‌های دایناسورها در اندازه واقعی با حرکات و صداهای واقعی، حس حضور در دنیای ژوراسیک را برایتان زنده می‌کنند.
این پارک از بخش‌های مختلفی مانند جانگل لند، باگز لند، اسپایدر پارک، استودیو ژوراسیک، سینما 8 بعدی و ... تشکیل می‌شود. تنوع گونه‌های دایناسورها و اطلاعات علمی ارائه شده در کنار آن‌ها، فرصتی برای یادگیری و آشنایی با دنیای دایناسورها را فراهم می‌کند.

پارک ژوراسیک

پارک جمشیدیه

پارک جمشیدیه که به باغ فردوسی نیز شهرت دارد یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین بوستان‌های شمال تهران محسوب می‌شود. این بوستان در سال ۱۳۵۶ افتتاح شد که وسعت آن به 10 هکتار می‌رسد. معماری و طراحی این پارک خاص و منحصربه‌فرد است.
طراحی باغ به سبک ایرانی با الهام از باغ‌های سنتی و معماری دوره قاجار انجام شده است. وجود جویبارها، حوض‌ها، فواره‌ها و آلاچیق‌ها، فضایی دلنشین و روح‌نواز در این بوستان خلق می‌کند. برخلاف بسیاری از بوستان‌های شلوغ تهران، بوستان جمشیدیه فضایی آرام و دنج را برای استراحت و رهایی از هیاهوی شهر فراهم می‌کند. درختان تنومند و کهنسال، مانند چنار و سرو، فضایی سایه‌دار و خنک را در بوستان ایجاد می‌کنند.

پارک جمشیدیه

بازی‌ها و سرگرمی‌های تهران

خیلی از افراد عاشق هیجان هستند و برای اینکه آدرنالین خونشان بالا برود هر کاری می‌کنند. مکان‌های تفریحی که نفستان را در سینه حبس می‌کند و هیجان فوق‌العاده‌ای را برایتان رقم می‌زند را در اینجا آورده‌ایم.

زیپ لاین ؛ پرواز کردن بدون بال در طبیعت

تفریح هیجان‌انگیز زیپ لاین در سال‌های اخیر در تهران رواج پیدا کرده و طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. در حال حاضر در نقاط مختلف شهر، زیپ لاین‌های متعددی با طول و ارتفاع مختلف احداث شده‌اند که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.
زیپ لاین توچال با طول 200 متر و ارتفاع 70 متر، از قدیمی‌ترین زیپ لاین‌های تهران به شمار می‌آید و در مجموعه تفریحی توچال قرار دارد.
زیپ لاین برج میلاد به‌صورت رفت و برگشتی و با طول 130 متر در ارتفاع 30 متری برج میلاد قرار دارد و تجربه‌ای منحصربه‌فرد از شهر تهران را برایتان رقم می‌زند.
زیپ لاین کماندو با طول 210 متر و ارتفاع 30 تا 50 متر، بلندترین زیپ لاین تهران محسوب می‌شود و در مجموعه ورزشی طالقانی (کماندو) واقع شده است.
زیپ لاین باشگاه انقلاب با طول 20 متر، حداکثر وزن 50 کیلوگرمی را تحمل می‌کند که برای کودکان و افراد کم سن و سال مناسب است. این زیپ لاین در مجموعه ورزشی انقلاب قرار دارد.
زیپ لاین چیتگر تنها زیپ لاین ریلی تهران به‌حساب می‌آید و با طول 120 متر و ارتفاع 12 متر در کنار دریاچه چیتگر قرار دارد.

زیپ لاین

بولینگ

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، میزبان طیف گسترده‌ای از بولینگ‌ها با امکانات و خدمات متنوع است. انتخاب بهترین بولینگ می‌تواند به عوامل مختلفی مانند موقعیت مکانی، قیمت، امکانات و خدمات و نظرات کاربران بستگی داشته باشد. بولینگ عبدو یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بولینگ‌های تهران با 8 خط و فضایی کلاسیک در خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر قرار دارد.
بولینگ انقلاب با 24 خط، مجهز به سیستم‌های نوین و فضایی مدرن در مجموعه ورزشی انقلاب جای گرفته است. مسابقات داخلی و بین‌المللی در این سالن برگزار می‌شود. بولینگ تیراژه در مجتمع تجاری تیراژه با 12 خط و فضایی شاد و خانوادگی قرار دارد. این بولینگ به مکانیزم توپ برگردان اتوماتیک مجهز است.
بولینگ اپال در مجتمع تجاری اپال با 16 خط سرگرمی و هیجان را فراهم می‌کند. شما می‌توانید در مجموعه تفریحی اپال علاوه بر بولینگ، از سالن بیلیارد، اتاق فرار و بازی‌های کامپیوتری استفاده کنید.
بولینگ اریکه ایرانیان یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین بولینگ‌های تهران، واقع در مجموعه ورزشی اریکه در منطقه ۲۲ شهرداری است. این بولینگ با 8 خط گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقه‌مندان به این ورزش جذاب و تفریحی در غرب تهران محسوب می‌شود. بولینگ شیان در نزدیکی پارک جنگلی لویزان در شرق تهران قرار دارد. این مجموعه علاوه بر بولینگ، کافی‌شاپ، میز بیلیارد، فوتبال‌دستی، ایرهاکی و ... را شامل می‌شود.
بولینگ مگامال که به تازگی در مجتمع تجاری مگامال در غرب تهران افتتاح شده است، یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین بولینگ‌های پایتخت به شمار می‌رود. این بولینگ با 12 خط و فضایی لوکس و چشم‌گیر، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از بازی بولینگ را برایتان رقم خواهد زد.

بولینگ

بانجی جامپینگ

پریدن از ارتفاع و تجربه هیجان وصف‌ناپذیر بانجی جامپینگ، در سال‌های اخیر به یکی از تفریحات محبوب در تهران تبدیل شده است. در حال حاضر، چندین مرکز بانجی جامپینگ در نقاط مختلف شهر وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند. محبوب‌ترین مراکز بانجی جامپینگ تهران شامل مجموعه توچال، برج میلاد، آدرنالین پارک، بوستان نهج‌البلاغه و مجموعه ورزشی چمران می‌شوند.

بانجی جامپینگ

اسکیت یو (دریاچه چیتگر)

اسکیت هوایی چیتگر یا اسکیت یو U از مهیج‌ترین تفریحات تهران در نزدیکی دریاچه شهدای خلیج فارس قرار دارد. این تفریح میزان زیادی آدرنالین را از بدنتان رها می‌کند. اسکیت یو بین نوجوانان و افراد علاقه‌مند به هیجان محبوبیت بسیاری دارد.
این بازی مهیج 8 عدد صندلی دارد که به‌صورت مدور قرار گرفته‌اند و یک مسیر U شکل را با سرعت زیاد به سمت بالا طی می‌کند.

اسکیت یو (دریاچه چیتگر)

جت اسکی (دریاچه مصنوعی فشافویه و چیتگر)

جت اسکی یکی از تفریحات آبی هیجان‌انگیز و پرطرفدار به‌حساب می‌آید که در سال‌های اخیر در تهران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. جت اسکی یا واتر اسکوتر، یک وسیله تفریحی آبی است که با استفاده از موتور قدرتمندی که دارد، می‌تواند با سرعت زیاد روی آب حرکت کند. شما در تهران می‌توانید در دریاچه مصنوعی فشافویه و چیتگر از این تفریح لذت ببرید.

جت اسکی

سورتمه سواری (دربند)

در سال ۱۳۹۲، در بوستان گلابدره، مسیر سورتمه سواری افتتاح شد. این سورتمه در مسیری بیش از ۸۵۰ متر را در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین و با پیچ‌وخم‌های متعدد بر روی ریل‌های مطمئن و ایمن حرکت می‌کند. مسیر سورتمه دربند تهران یا گلابدره با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن ساخته شده است که تمام استانداردهای ایمنی ایران و اروپا در طراحی و ساخت آن در نظر گرفته شده است.

سورتمه سواری (دربند)

کارتینگ (مجموعه تفریحی آزادی)

کارتینگ یکی از تفریحات جذاب و محبوب در بین افراد در هر سنی است که در حال حاضر، پیست‌های کارتینگ متعددی در نقاط مختلف شهر تهران وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند. شما می‌توانید در شهر تهران از پیست‌های کارتینگ فراسا، آزادی، شهربانو، پرند، دانیال، موزه خودرو و دریاچه چیتگر لذت تمام را ببرید.

کارتینگ (مجموعه تفریحی آزادی)

پرواز در آسمان (دریاچه چیتگر)

پرواز در آسمان تجربه‌ای پر از هیجان و آدرنالین است که می‌تواند ضربان قلب شما را به شدت افزایش دهد. تماشای شهر تهران از ارتفاعی بالا و مناظر طبیعی اطراف، تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش و چشم‌نواز را رقم می‌زند.

 پرواز در آسمان (دریاچه چیتگر)

سافاری پارک وحشت چیتگر

سافاری پارک وحشت چیتگر اولین تونل وحشت پیاده در ایران به‌حساب می‌آید که در مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) واقع شده است. این پارک وحشت، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز را برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت ارائه می‌دهد. عبور از تونلی تاریک و پرپیچ‌وخم که مملو از موجودات ترسناک و صداهای وحشتناک است و مجسمه‌های واقع‌گرایانه از موجودات وحشی و ترسناک که ناگهان حرکت می‌کنند و شما را می‌ترسانند.

سافاری پارک وحشت چیتگر

هرم هیجان چیتگر

هرم هیجان چیتگر که با نام سوپرنوا نیز شناخته می‌شود، یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) محسوب می‌گردد. این مجموعه تفریحی، با ارائه طیف گسترده‌ای از بازی‌های مهیج و آدرنالین‌دار، مکانی ایده‌آل برای تفریح و سرگرمی افراد در هر سنی به‌حساب می‌آید. سینما پرواز، شاپ شاتل، جامپر، مینی گلف، بازی‌های واقعیت مجازی و کافه و رستوران در این مجموعه قرار دارند.

باشگاه پینت بال

باشگاه پینت بال یک ورزش جذاب و پرهیجان است که در آن با استفاده از توپ و پینت‌های رنگی، بازیکنان سعی می‌کنند به هدف دشمنان خود شلیک کنند و امتیاز کسب کنند. این ورزش علاوه بر فعالیت بدنی، استراتژی و هماهنگی گروهی را نیز تقویت می‌کند. شما می‌توانید در شهر تهران از پینت بال دریاچه چیتگر، برج میلاد، پروبال، ورزشگاه آزادی، فارست، شهاب، مجموعه ورزشی رازی (کانیمانگا)، دانیال و ... استفاده کنید.

باشگاه پینت بال

اسنوکر

اسنوکر یکی از ورزش‌هایی است که با گذشت زمان به یک فعالیت تفریحی و مسابقاتی برای افراد از تمام سنین تبدیل شده است. باشگاه‌های بیلیارد معمولاً دارای میزهای بیلیارد با اندازه‌ها و استانداردهای مختلفی هستند که افراد می‌توانند با توجه به سطح خود، بازی کنند. باشگاه‌های بیلیارد شهر تهران شامل باشگاه بیلیارد بام تهران، Odal، پاپلی، پژواک، پارک ساعی، توپ سیاه، لاله، سفیر سبز و ... می‌شود.

پینت بال، کارتینگ، اسنوکر و بولینگ که در بالا  ذکر شد تعداد باشگاه‌ها و مراکز بازی فراوانی در تهران دارند که مهمترین آن‌ها به‌عنوان مراکز تفریحات تهران معرفی شدند.

اسنوکر

بازی در کافه‌ها

بازی در کافه‌ها به‌عنوان یک تفریح اجتماعی محبوب در حال افزایش است. این کار نه تنها فضایی برای دورهمی و معاشرت با دوستان فراهم می‌کند، بلکه فرصتی برای سرگرم شدن و آرامش ذهن نیز ارائه می‌دهد. این کافه‌ها محوریت اصلی بازی‌های رومیزی و فکری دارند که مهمترین آن‌ها در تهران عبارت‌اند از:
•    کافه بازی فکرکده: (سعادت آباد) بازی‌های دسته جمعی ذهنی
•    کافه بردگیم: بازی‌های رومیزی و بردگیم (خیابان سلیمان خاطر)
•    کافه هوم: بازی‌های دسته جمعی (خیابان فاطمی غربی)

بهترین سینماهای تهران

حس خوب تماشای فیلم در سینما غیرقابل قیاس با تماشای فیلم در تلویزیون است. این در حالی است که هر روز تعداد افراد زیادی برای تماشای فیلم باکیفیت عالی و صدای دالبی به سینما می‌روند. اگر دوست دارید که حس نوستالژیکی از سینما بگیرید بهتر است سینماهای قدیمی تهران را انتخاب کنید البته پردیس‌های سینمایی هم برای افرادی که به کیفیت، دیدنی‌ها، فروشگاه و ارائه خدمات علاقه دارند وجود دارد. این سینماها را می‌توان در فهرست جاهای دیدنی تهران قرار داد.
 •    پردیس سینمایی کوروش (بزرگراه شهید ستاری- شمال غرب تهران)
•    پردیس سینما رازی (میدان گمرک - حوالی جنوب تهران)
•    پردیس سینمایی چارسو (خیابان جمهوری - مرکز شهر)
•    پردیس سینما گالری ملت (خیابان ولی عصر)
•    پردیس سینمایی آزادی (خیابان شهید بهشتی)
•    پردیس سینما فرهنگ تهران (شریعتی)

بهترین سینماهای تهران

سینماهای قدیمی تهران

این سینماها حتماً برای والدین و افراد مسن خانواده خاطره انگیز و زنده کننده تجربه‌های شیرینی از جوانی است. عموم این سینماها برای مطابقت با سینماهای مدرن بازسازی شده‌اند.
•    سینما جی
•    سینما بهمن
•    سینما سروش
•    سینما عصر جدید

بهترین کنسرت های تهران

سالانه تعداد زیادی از عاشقان موسیقی به تهران سفر می‌کنند فقط به خاطر شرکت در کنسرت خواننده محبوبشان. تقریباً تمامی خوانندگان به نام، در سال چندین کنسرت برگزار می‌کنند که هر کدام را بخواهید می‌توانید در آن شرکت کنید و اغلب در چند سالن اجرا می‌شود:
 •    برج میلاد
•    تالار وحدت
•    وزارت کشور
•    تالار رودکی
•    تالار اریکه ایرانیان
•    سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی
•    تالار ایوان شمس

برای اطلاع از تئاترها و کنسرت‌ها و تهیه بلیط می‌توانید به سایت ایران کنسرت و تی وال مراجعه کنید. این دو سایت ارائه دهنده آخرین کنسرت‌های تهران و شهرستان‌ها هستند. زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. 
رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران را مانند هتل پارسیان آزادی تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل پارسیان استقلال را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. 

بهترین کنسرت های تهران

کلام پایانی

تفریح و سرگرمی نقش مهمی در زندگی افراد دارد و جاهای تفریحی در شهر تهران امکانات و فرصت‌های بی‌شماری برای تفریح و آرامش ارائه می‌دهند. از پارک‌ها و فضاهای سبز گرفته تا مراکز خرید، رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی، تهران با تنوع وسیعی از فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی، هر سلیقه‌ای را می‌پذیرد.
این اماکن علاوه بر فراهم کردن فرصت‌های تفریحی، مکان‌هایی برای دیدن و دیده شدن، آشنایی با فرهنگ و هنر محلی و بالقوه آشنایی با افراد جدید نیز محسوب می‌شوند. به همین دلیل، بازدید از جاهای تفریحی شهر تهران می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و متنوع برای هر کسی باشد که به دنبال آرامش، خنده و لحظات خوب زندگی می‌گردد.

سوالات متداول درباره جاهای تفریحی شهر تهران

چه مکان‌هایی برای تفریح در تهران مناسب هستند؟

مکان‌های تاریخی، مکان‌های طبیعی، تفریحات هیجان‌انگیز مانند شهربازی‌ها، تفریحات آبی، پارک‌ها، مراکز خرید، موزه‌ها، رستوران‌ها  و... می‌توانند برای تفریح در تهران مناسب باشند.

برای اقامت در تهران چه گزینه‌هایی وجود دارد؟

شما می‌توانید در شهر تهران در هتل‌های باکیفیت، هاستل، سوئیت، بومگردی، مهمانسراها و ... اقامت داشته باشید.

بهترین زمان برای سفر به تهران چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به تهران بستگی به ترجیحات شخصی شما دارد، اما برای اینکه از آب‌وهوای خوب و فعالیت‌های تفریحی بیشتر برخوردار شوید، بهار و پاییز معمولاً به‌عنوان بهترین زمان‌ها برای سفر به این شهر پیشنهاد می‌شود.

آیا در تهران تفریحات رایگان وجود دارد؟

بله در تهران تفریحات رایگان نیز وجود دارد. شهر تهران دارای پارک‌ها، موزه‌ها، محله‌های تاریخی، ورزشگاه‌ها و فضاهای عمومی زیادی است که افراد می‌توانند به‌صورت رایگان از آن‌ها برای تفریح و استراحت استفاده کنند.


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
محبوبه ۱۴۰۲/۹/۱۳

سینما جی یادش بخیر بله سینمایی برای نسل های قدیم بسیار خاطره انگیز است

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۵

محبوبه عزیز خوشحالیم که توجه تون جلب شد و خاطراتتون رو زنده کرده سلامت و پیروز باشید

علیرضاگلستانیان ۱۳۹۹/۱۲/۸

ممنون از مطالب مفیدتون ،خیلی خوب بود

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۲/۱۴

دوست عزیز رهی نو سلام، از اینکه تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم خیلی خرسندیم.

1347 ۱۳۹۹/۷/۴

خوبه اما جاهایی رو بگین که راحت بشه رفت و امنیت داشته باشه و نیازی به رزو نداشته باشه

  مدیر سایت۱۳۹۹/۷/۲۳

سلام رهی نویی عزیز از اینکه نظرتون رو به ما اعلام کردید ممنونیم، در ادامه حتما مناطق گردشگری بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت.

Poria ۱۳۹۹/۶/۷

اریکه ایرانیان که نوشتین تو سایتتون دو ساله که بستش بعد تحمل دو ساعت ترافیک رسیدیم دیدم دوساله که بستس

  مدیر سایت۱۴۰۱/۸/۲

Poria عزیز تعطیلی و بازگشایی مراکز را از طریق اخبار پیگیری بفرمایید . انشاالله مجدد میزبان شما در اریکه ایرانیان باشیم.

سارا ۱۳۹۹/۱/۱۴

عرض ادب دوست عزیز.. سال نو مبارک.. مکان های تفریحی که معرفی کردید و همینطور توضیحاتی که راجع به هر کدام نوشتید بسیار جامع هستند، از شما برای به اشتراک گذاشتن این مطالب ممنونم.. سبز باشید..

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱/۱۶

سلام ممنون بابت توجه‌تون :)

س ۱۳۹۸/۹/۱۹

اشتباه نوشته شده که بانجی جامپینگ واسه خانمها ممنونعه.بوستان ولایت خانمها هم میتونن برن بانجی جامپینگ

  مدیر سایت۱۳۹۸/۹/۲۱

سلام خیلی ممنون که اطلاع دادید بررسی می‌کنیم.

♥sanaz♥ ۱۳۹۸/۹/۶

جالبه. نمیدونستم واقعا. مرسی❣️

  مدیر سایت۱۳۹۸/۹/۷

خواهش می‌کنیم 🤩

فرید ۱۳۹۸/۶/۹

باشگاه مینی گلف مینیاتور در پارک ملت نیز یکی از جاذبه های تفریحی تهران است. در این باشگاه می توان رقابت خانوادگی و یا گروهی را در محیط بسیار دل انگیز و با هزینه اندک تجربه نمود.

جعفر ۱۳۹۸/۵/۱۴

مطالب خوبی بود ممنونم

مستر ۱۳۹۸/۵/۱۱

بعضی هاش خب واقعا گرونه...

bahre ۱۳۹۸/۲/۲۴

ممنون بابت مطالب خوبتون…

Yasi ۱۳۹۷/۸/۱۸

عالیییییییییی👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...